پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

رنو استرال جدید که دارای یک موتور هیبریدی جدید و قدرتمند است ، مانند تمام خودرو ها و نسخه های قدیکی رنو نیاز به قطعات یدکی دارد.

یکی از موارد مهم که بسیار باید آن توجه کنید این است که لوازم یدکی اصل و اورجینال تهیه کنید.شما می توانید تمامی قطعات مانند لوازم یدکی رنو ، لوازم یدکی تالیسمان و غیره را با کمی جستجو در اینترنت و یا پرس و جو از فروشندگان قابل اعتماد خریداری کنید.

رنو استرال کاملا جدید: CO2 کمتر، لذت بیشتر

مدل بلند پروازانه و محور اصلی ، اخریرن تلاش‌ های رنو برای بازگرداندن سگمنت C است. رنو استرال کاملاً جدید ، باید خود را با همه کاربری‌ های خصوصی و حرفه ‌ای تطبیق دهد.

برای این منظور، این خودرو بر روی طیف وسیعی از پیشرانه های برقی نوآورانه کار می کند ، با یک موتور کاملاً جدید هیبریدی E-TECH که می تواند تا 200 اسب بخار کار کند و دو موتور بنزینی هیبریدی ملایم که می تواند تا 160 اسب بخار کار کند.

 هدف اصلی این است که لذت رانندگی با راندمان سوخت بالا و انتشار CO2 (کربن دی اکسید) کم داشته باشد.

بخش موتوری رنو استرال جدید

سه موتور با شش نسخه با گیر بکس دستی و اتوماتیک که تا 200 اسب بخار قدرت دارند. در نگاه اول، طیف موتور های رنو استرال کاملاً عادی به نظر می رسد اما در واقع بسیار نوآورانه است.

این محدوده فاقد گزینه موتور دیزلی است و هر موتوری که قبلاً هیبریدی کامل نیست ، از باتری ‌های لیتیوم یونی - برقی‌سازی - برای افزایش لذت رانندگی و بهره‌ وری سوخت و در عین حال کاهش انتشار CO2 استفاده می‌ کند.

چنین نوآوری به این معنی است که رنو استرال کاملا جدید می تواند برای پوشش انواع کاربری ها و سفرها، چه برای مالکان خصوصی و چه برای اپراتور های ناوگان شرکتی، سازگار باشد . اکنون زمان آن فرا رسیده است که رنو جدید را با جزئیات بررسی کنیم.

چگونه لوازم یدکی مناسب تهیه کنیم؟

شما می توانید برای خرید لوازم یدکی رنو، لوازم یدکی هیوندای و ...به خیابان ملت تهران سر بزنید و قطعات یدکی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان وکیفیت بالا خریداری کنید.

موتور هیبریدی E-TECH 160 اسب بخار و 200 اسب بخار: قدرت و کارایی

رنو استرال کاملاً جدید از وجود موتور جدید هیبریدی خود شارژ شونده E-TECH خبر می دهد. این خودرو که برای راه ‌اندازی یک وسیله نقلیه سطح بالا و تضمین عملکرد و لذت رانندگی بیشتر عالی است ، دارای توان خروجی ترکیبی تا 146 کیلو وات (200 اسب بخار) با بهبود قابل توجهی بهره ‌وری سوخت و انتشار CO2 است.

فناوری هیبریدی E-TECH که توسط مهندسی رنو طراحی و ثبت شده است ، مطابق با طراحی مبتکرانه اصلی است. همراه با یک موتور احتراق، دو موتور الکتریکی (یک موتور الکترونیکی و یک ژنراتور استارت ولتاژ بالا HSG برای راه اندازی موتور احتراق و کمک به تغییر سرعت و شارژ مجدد باتری) ، یک باتری مرکزی و یک کلاچ چند حالته هوشمند است.

موتور هیبریدی E-TECH در رنو استرال کاملاً جدید دارای یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر 96 کیلو واتی ،205 نیوتن متری  و توربو شارژ بنزینی است.

همراه با یک موتور الکتریکی قوی تر با گشتاور افزایش یافته (50 کیلو وات و 205 نیوتن متر)، و یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت بالا (1.7 کیلووات ساعت / 400 ولت) و یک جعبه دنده 7 سرعته (دو در حالت الکتریکی و پنج در حالت هیبریدی).

باتری لیتیوم یون دارای ظرفیت گشتاور بسیار خوبی است (قبلاً 350 نیوتن متر، اکنون 410 نیوتن متر بود)، قدرت بیشتر، خروجی بیشتر و پاسخگویی بهتری دارد.

به این ترتیب، شتاب راه ‌اندازی تمیز و پویا است، در هنگام تغییر سرعت ، شتاب آن کاهش می‌ یابد. اکنون جابجایی بین سرعت  ‌ها بدون از دست دادن گشتاور نرم‌تر است و موتور احتراق در کل محدوده خروجی بهینه کار می ‌کند.

شکستن احیا کننده ، که به طور خودکار در هنگام کاهش سرعت و ترمز فعال می شود ، همراه با باتری های لیتیوم یونی خود شارژ شونده با ظرفیت بالا و توان خروجی E-TECH، برای مصرف سوخت بسیار عالی ، ترکیب می شود.

در مجموع، 80 درصد از زمان رانندگی در جاده های شهری در حالت تمام الکتریکی است ، که به معنای رانندگی سیکل شهری است که به سوخت 40 درصد کمتری نسبت به موتور احتراقی نیاز دارد همچنین بدون نیاز به تغییر عادات رانندگی.

همانند نسل قبلی موتور های هیبریدی E-TECH، شتاب استارت همیشه در حالت تمام الکتریکی ، با گشتاور فوری است و برای لذتی که انتظار می رود در یک وسیله نقلیه الکتریکی کامل مشاهده شود ،دارا است. تجربه رانندگی با رنو استرال به همان اندازه ساکت و به همان اندازه پاسخگو است.

به لطف جعبه دنده هوشمند، به طور خودکار بین موتور های احتراق و الکتریکی سوئیچ می کند تا پاسخگو ترین، پویا ترین و کم مصرف ترین رانندگی ممکن را داشته باشد.

 

Austral کاملاً جدید مجهز به جدید ترین موتور هیبریدی E-TECH، دارای راندمان سوخت بهینه و انتشار CO2 (با شروع از 4.6 لیتر در 100 کیلومتر و 105 گرم در کیلومتر *) است که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین خودروها برای رانندگی در جهان تبدیل می کند.

موتور هیبریدی جدید 130 اسب بخار پیشرفته: بهترین جایگزین برای موتور دیزل

برای بسیاری از مشتریان، یافتن جایگزینی برای دیزل ضروری است. موتور ملایم هیبریدی پیشرفته که برای اولین بار در خودروی رنو با مدل کاملا جدید استرال دیده می شود، یکی از این گزینه ها است.

 این موتور بنزینی 3 سیلندر 1.2 لیتری توربو شارژ ، E-TECH Hybrid جدید را با باتری لیتیوم یونی 48 ولت و یک دینام استارت ترکیب می کند. همچنین از طریق این دو ، به موتور احتراقی در پر انرژی ترین مراحل آن - راه اندازی یا شتاب - کمک می کند تا در مراحل بازیابی ، قدرت بیشتری ارائه کند و مصرف سوخت را کنترل کند.

موتور دستی 130 اسب بخار در Austral کاملا جدید لذت رانندگی بی عیب و نقص، گشتاور در دورهای پایین را به لطف موتور هیبریدی و در محدوده RMP بهینه خود ، به لطف توربو شارژر تطبیقی آن به ارمغان می آورد. علاوه بر این، یک تعادل، آکوستیک را در محدوده ای قابل مقایسه با یک موتور 4 سیلندر نگه می دارد.

9591 616 0912