یارانه جدید برای خانوارهای معترض واریز شد.

خبر مهم برای معترضین به یارانه | یارانه جدید معترضین واریز شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رستانیوز یارانه جدید  یکی از طرح های دولت برای کم کردن فشار اقتصادی از دهک های پایین جامعه بود؛ یارانه جدید قرار بود بار مشکلات اقتصادی را از مردم کم تر کند، اما با پرداخت یارانه جدید تورم هر روز بیش تر و بیش تر شد. مبلغ یارانه جدید هر ساله از سوی دولت تعیین می شود و به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. در ادامه به روز ترین اخبار در زمینه یارانه جدید را از سایت رستانیوز می توانید دنبال کنید.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که دومین مرحله پرداخت یارانه، برای تمام افرادی که در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست بازبینی خود را ثبت کرده بودند، واریز شد.

جریان پرداخت این یارانه از این قرار است که در ماه گذشته، دولت روال پرداخت یارانه نقدی را در قالب طرح اصلاح نظام یارانه‌ای تغییر داد و در ساعت ۲۴ روز ۱۹ اردیبهشت، مبلغی در قالب یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار ۷۲ میلیون نفر واریز کرد. این یارانه برای مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ یعنی اردیبهشت و خرداد بود و برای ۹ دهک پرداخت شد. هر نفر در سه دهک اول ۴۰۰ هزار و شش دهک دوم ۳۰۰ هزار تومان برای هر مرحله دریافت کرد. در این حالت از جمعیت ۷۸ میلیون نفری که تا اردیبهشت امسال یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی دریافت می‌کردند حدود شش میلیون نفر در قالب دهک دهم، حذف شدند. این غربالگری را وزارت رفاه انجام داده بود.