برای اینکه به سراغ واردات کالا بروید، بهتر است با شرکت های حمل و نقل بین المللی همکاری کنید. این شرکت‌‌ها شما را در بستن قراردادهای تجاری واردات، خرید محصول، انبارداری در کشور مبدأ، حمل و نقل بار، ترخیص و در نهایت حمل بار در مقصد یاری می‌کنند. طی کردن این مراحل به‌تنهایی کاری طاقت‌فرسا و مشکل‌ساز است. به همین خاطر همکاری با شرکت‌های حمل و نقلی می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات را حل کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی بپردازیم.

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی + شماره تماس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

ملاک‌های انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی

وقتی صحبت از بهترین شرکت های حمل و نقل می‌شود، اولین سوال این است که یک شرکت حمل و نقل نقلی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ چطور یک شرکت معتبر را از بین شرکت‌های پر تعداد پیدا کنیم؟ در بستن قرارداد با شرکت‌های حمل و نقلی چه مواردی را در نظر بگیریم؟ با دانستن مواردی که در ادامه می‌آوریم، می‌توانید بهترین گزینه را متناسب با نیازتان تشخیص دهید و به سراغ عقد قرارداد با آن بروید.

 

1-سابقه فعالیت

از ملاک‌هایی که برای تشخیص شرکت‌های حمل و نقلی معتبر کاربرد دارد، سال‌های فعالیت‌شان است. به‌طور معمول شرکت‌هایی که سابقه فعالیت بیشتری دارند قابل‌اعتمادتر هستند. نکته دیگر اینکه وقتی شرکتی چند سال سابقه فعالیت داشته باشد، تحقیق و بررسی راجع به آن راحت‌تر است. می‌توانید به سراغ سوابق قبلی و مشتریان قدیمی شرکت‌ها رفته، کیفیت و کارایی آن‌ها را بسنجید. سپس بر اساس این داده‌ها دست به انتخاب بزنید.

2-خدمات حمل و نقلی متنوع

خیلی از شرکت های حمل و نقل بین المللی به‌صورت گزیده کار می‌کنند. برای مثال ممکن است فقط روی واردات از دبی یا واردات از چین متمرکز باشند. این شکل از عملکرد نشان‌دهندة بد بودن یا خوب بودن شرکت نیست؛ اما در فرایند انتخاب شرکت حمل و نقلی مناسب اهمیت پیدا می‌کند. به فرض اگر قصد واردات کالا از چین به روش دریایی را داشته باشید، دیگر نیازی نیست تمامی فهرست‌ها را بررسی کنید؛ می‌توانید فقط به سراغ شرکت‌هایی بروید که این خدمات را به شکل مناسب‌تر و ارزان‌تری ارائه می‌دهند. گاهی نیز ممکن است نیاز به حمل و نقل ترکیبی پیدا کنید. در این صورت باید سراغ شرکت‌هایی بروید که خدمات پوششی آن‌ها جامع‌تر باشد.

چین به دبی یکی از روش های حمل و نقل بین المللی است که در سال های کنونی تبدیل به راه ابریشم یا شاهراه تجارت خاورمیانه شده است.

3-هزینه‌های حمل و نقل

مسلماً هر تاجری ترجیح می‌دهد در هزینه‌های واردات خود صرفه‌جویی کند. هزینه‌های واردات از ملاک‌های انتخاب شرکت حمل و نقل است. البته لزوماً هر شرکتی که پایین‌ترین قیمت را داشت، بهترین گزینه برای بستن قرارداد نیست. باید ملاک‌هایی مثل روش حمل و نقل، مسافت حمل نقل(مثلا در حمل کالا از چین به ایران و چین به دبی کاملا واضح هست که قیمت و هزینه حمل و نقل بین المللی متقاوت است)، سرعت حمل و نقل، کیفیت و کارایی شرکت، هزینه‌های بیمه‌نامه، نوع و مفاد قرارداد و مواردی از این دست را نیز ملاک قرار داد؛ سپس قیمت را در انتخاب نهایی دخیل کرد و با مناسب‌ترین گزینه قرارداد بست.

4-خدمات جانبی حمل و نقل

برخی از شرکت‌های حمل و نقلی فقط وظیفۀ واردات بار را برعهده می‌گیرند. به نحوی که تاجر باید به شکل مستقیم درگیر فرایند خرید، انبارداری و سپس تحویل بار به شرکت حمل و نقل شود. این کار علاوه بر پیچیدگی‌های برنامه‌ریزی و زمان‌بر بودن، هزینه‌های واردات کالا را نیز افزایش می‌دهد.

برای همین بهتر است به سراغ شرکتی بروید که تمامی خدمات حمل و نقل بین المللی را تقبل کند. در فرایند خرید بار همراهی‌تان کند؛ انبار اختصاصی داشته باشد؛ تمامی مراحل حمل بار، اخذ مجوزهای واردات و بارگیری را بر عهده بگیرد؛ فرایندهای ترخیص کالا را انجام دهد و در نهایت بار را در کشور مقصد تحویل دهد. بستن قراردادهای واردات به این شکل بخش زیادی از مشکلات بازرگانان را حل خواهد کرد.

5-روش های حمل و نقل گوناگون

شرکت های حمل و نقل بین المللی ممکن است از روش‌های گوناگونی برای واردات کالا استفاده کنند. از حمل و نقل هوایی گرفته تا حمل و نقل دریایی. همچنین گاهی نیز امکان دارد روش‌های ترکیبی مورداستفاده قرار گیرند. هر یک از روش‌های واردات مزیت‌های خودش را دارد و باید در جای درست انتخاب شود. شرکت‌هایی که توانایی استفاده از روش‌های حمل و نقلی گوناگون را دارند، انتخاب بهتری برای واردات کالا هستند. به همین خاطر سعی کنید دنبال این گونه شرکت‌ها باشید.

2

بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی

وقتی صحبت از حمل و نقل بین المللی می‌شود، باید به‌صورت گزیده‌تری فهرست شرکت های حمل و نقلی را بررسی کرد. برای اینکه در انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی دچار سردرگمی نشوید، ما این فهرست‌ها را بر اساس نوع فعالیت و کاربردهای مختلف دسته‌بندی کرده‌ایم. از دل این شرکت‌ها می‌توانید تحقیق و بررسی کنید تا به مناسب‌ترین گزینۀ ممکن برسید.

شرکت های حمل و نقل بین المللی در تهران

در درجۀ اول قصد داریم به سراغ بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی تهران برویم. مزیت همکاری با شرکت‌های وطنی ارتباط‌گیری سریع‌تر، دسترسی راحت‌تر و امکان بستن قراردادهای تجاری بدون محدودیت‌های بانکی است. در ادامه فهرستی از بهترین شرکت های بین المللی تهران را مشاهده می‌کنید.

شرکت بازرگانی آستریا

اگر به دنبال یک شرکت حمل و نقلی معتبر در تهران هستید، پیشنهاد اول ما شرکت بازرگانی asteria.company است. این شرکت نزدیک به 9 سال سابقۀ فعالیت در عرصه‌های بین المللی را دارد و خدمات همه‌جانبه‌ای را برای واردات از ترکیه، چین و امارات ارائه می‌دهد.

اگر نیاز به کسب مشاوره برای واردات هم دارید، می‌توانید با کارشناسان این شرکت به‌صورت رایگان هم صحبت شوید.

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از پارک اشرفی اصفهانی، خیابان وحدتی، بن بست 12 متری، پلاک 1، شرکت بازرگانی آستریا

شماره تلفن: 02144219002

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی دریایی

حمل و نقل دریایی ارزان‌ترین روش برای واردات بار از دیگر کشورهاست. به‌خصوص اگر قصد واردات از چین را داشته باشید، روش حمل دریایی گزینۀ مناسبی خواهد بود. چین بنادر تجاری مختلفی دارد که فرایند حمل و نقل را سرعت می‌بخشد.

البته حمل و نقل دریایی اگرچه ارزان است؛ اما از نظر زمانی محدودیت‌هایی دارد. برای مواقعی که زمان برایتان اهمیت کمتری دارد، بهتر است به سراغ شرکت های حمل و نقل بین المللی دریایی بروید. در ادامه فهرستی از این شرکت‌ها را ارائه می‌کنیم.

  • کمپانی بریتانیایی Bulkhaul
  • کمپانی دانمارکی DSV A/S
  • کمپانی بریتانیایی Hermes
  • کمپانی کشتیرانی مدیترانه Mediterranean Shipping Company
  • کمپانی جهانی Kuehne+Nagel

اگر در بین شرکت‌های ایرانی به دنبال بهترین گزینۀ حمل و نقل بین المللی هستید، می‌توانید روی خدمات شرکت بازرگانی آستریا حساب باز کنید. این شرکت در مسیرهای دریایی چین و دبی امکان حمل و نقل دریایی را فراهم کرده است. ایمنی بالا، سرعت بخشیدن به مراحل واردات دریایی، بیمه‌نامۀ معتبر، ارائۀ خدمات انبارداری و مدیریت فرایندهای ترخیص از نکاتی است که همکاری با این شرکت را در اولویت قرار می‌دهد.

لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی هوایی

استفاده از هواپیما برای ارسال بار، سریع‌ترین روش حمل و نقل بین المللی است. البته این روش نسبت به روش حمل دریایی گران‌تر خواهد بود. در نتیجه فقط مواقعی مورداستفاده قرار می‌گیرد که زمان اهمیت ویژه‌ای دارد. برای مثال جهت حمل محصولات دارویی یا بهداشتی بهتر است از روش حمل هوایی استفاده شود. در ادامه فهرستی از شرکت های حمل و نقل بین المللی هوایی را ارائه می‌کنیم.

  • کمپانی کره‌ای CJ Logistics
  • کمپانی بین‌المللی Crane Worldwide Logistics
  • کمپانی دانمارکی DSV A/S
  • کمپانی بریتانیایی GEFCO UK
  • کمپانی جهانی Kuehne+Nagel
  • کمپانی بریتانیایی Hermes
  • کمپانی ایرانی asteria.company

3

بهترین شرکت های حمل نقل بین المللی برای واردات از دبی

حجم زیادی از واردات بازرگان‌های ایرانی از طریق دبی انجام می‌شود. دبی از بنادر تجاری مطرح دنیاست. اغلب برندهای معتبر دنیا در دبی نمایندگی دارند و همین مسئله باعث شده تا واردات از دبی رونق بالایی پیدا کند. نکتۀ بعدی استفاده از دبی و بنادر آن به‌عنوان مقصد واسطه است.

در مواقعی که امکان واردات کالا به شکل مستقیم وجود ندارد، شرکت های حمل و نقل بین المللی از دبی یا بندر جبل‌علی به‌عنوان مقصد واسطه استفاده می‌کنند. به شکلی که ابتدا بار را از کشور مبدأ به دبی انتقال می‌دهند و سپس مراحل واردات از دبی را پی می‌گیرند. این فرایند باعث سرعت گرفتن روند واردات و کاهش هزینه‌های حمل و نقل بار می‌شود. به‌علاوه در مواقعی که محدودیت‌هایی برای واردات مستقیم وجود دارد، به این شکل می‌تواند واردات بار را انجام داد.

در ادامه فهرستی از شرکت‌های معتبر بین المللی برای واردات از دبی را معرفی خواهیم کرد.

  • گروه بازرگانی آستریا

شرکت های حمل و نقل بین المللی برای واردات از چین

چین از مقاصد بازرگانی معتبر دنیاست و بازرگان‌های ایرانی تمایل زیادی برای واردات از چین دارند. تقریباً هیچ محصولی نیست که از چین نتوانید آن را وارد کنید. البته یک سری محدودیت‌هایی برای واردات از چین وجود دارد.

برای واردات از چین باید با گروه‌های کالایی آشنایی داشته باشید. قوانین واردات و محدودیت‌های آن را بشناسید. مهم‌تر از همه بتوانید با بازرگانان چینی ارتباط بگیرید و محصول موردنظرتان را با کمترین قیمت و کمترین هزینه وارد کنید.

به‌خاطر همین مواردی که گفته شد، برای واردات از چین بهتر است به سراغ همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی بروید. شرکت‌هایی که در زمینۀ واردات از چین مهارت دارند، می‌توانند تضمین‌کنندۀ فرایند واردات باشند. حتی برای انتخاب کالا و پیدا کردن بهترین فروشنده‌ها نیز می‌توانید از خدمات شرکت‌های حمل و نقلی استفاده کنید.

در ادامه فهرستی از بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی برای واردات از چین را معرفی خواهیم کرد.

شرکت بازرگانی آستریا

اگر به دنبال شرکتی هستید که واردات از چین را به شکل صفر تا صد مدیریت و برنامه‌ریزی کند، می‌توانید به سراغ شرکت بازرگانی آستریا بروید. امکان زدن حواله یوآن، همکاری با شرکت‌های فروش چینی، ارائۀ مشاوره‌های بازرگانی، داشتن انبار اختصاصی در چین، رزرو انواع کانتینر و مدیریت بهینۀ زمان و هزینه از مزیت‌های همکاری با شرکت آستریاست.

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از پارک اشرفی اصفهانی، خیابان وحدتی، بن بست 12 متری، پلاک 1، شرکت بازرگانی آستریا

شماره تلفن: 02144219002

 

بهترین شرکت های ترخیص کار بین المللی

ترخیص بار از مراحل مهم در فرایند واردات کالاست. آگاهی از قوانین گمرکی، آشنایی با فرایندها و پرسنل گمرک باعث می‌شود تا فرایند ترخیص بار به سریع‌ترین شکل ممکن انجام شود. به‌خاطر پیچیدگی‌های فرایند ترخیص، اغلب بازرگانان ترجیح می‌دهند این کار را به شرکت های حمل و نقل بین المللی بسپارند.

اگر بتوانید مراحل ترخیص را به شرکت‌های حمل و نقلی بسپارید، گزینۀ بهتری است. زیرا هم هزینه‌های واردات کاهش می‌یابد و هم این شرکت‌ها با توجه به آگاهی از مراحل واردات، فرایند ترخیص را بهتر می‌توانند پیگیری کنند. در این زمینه یکی از بهترین گزینه‌ها شرکت بازرگانی آستریاست. اگر نخواهید با شرکت‌های بازرگانی همکاری کنید، باید به سراغ  شرکت های ترخیص کار بروید. در ادامه فهرستی از این شرکت‌ها را می‌توانید ببینید.

  • گروه بازرگانی آستریا

شرکت های خرید حواله

از مهم‌ترین مراحل واردات، خرید حواله و مدیریت فرایند انتقال پول است. با توجه ‌به مسائل تحریمی، حساسیت‌های مالی و دردسرهای جانبی آن برای بازرگانان دوچندان شده است. از طرفی وقتی پای معامله با بازرگانان خارجی وسط باشد، مسئلۀ اعتماد هم وسط می‌آید. اگر نمی‌خواهید درگیر مسائل مالی شوید و در این مسیر به مشکل بخورید، پیشنهاد ما همکاری با شرکت های خرید حواله است. البته برخی از شرکت های حمل و نقل بین المللی نیز این خدمات را ارائه می‌دهند. در ادامه چند شرکت معتبر را برای انجام این امور معرفی خواهیم کرد.

  • گروه بازرگانی آستریا

در انتخاب بهترین شرکت برای خرید حواله ارزی باید نکاتی را در نظر بگیرید. مهم‌ترین نکته راه و روش‌های خرید حواله، نوع حواله که حواله یوان چین است یا حواله درهم امارت، روند انتقال، میزان کارمزد و قیمت نهایی ارز است. در این روند به سراغ شرکت‌هایی بروید که سابقۀ فعالیت مستمری داشته باشند. اگر قرار است تمامی مراحل واردات را به یک شرکت بازرگانی بسپارید، توجه کنید که توانایی خرید حواله ارزی را نیز داشته باشد. این کار باعث صرفه‌جویی زمانی و مالی می‌شود. به‌علاوه که خیالتان را بابت پیچیدگی‌های این فرایند راحت می‌کند.

شرکت های خرید حواله یوآن

برای خرید چین و شرکت ای چینی  نیاز به ارز یوان دارید. عدم محدودیت‌ در میزان تراکنش‌های یوآن نسبت به یورو و دلار، کمتر بودن نرخ تبدیل ریال به ارز یوآن و پایین‌بودن هزینه‌های کارمزد تبدیل از مزیت‌هایی خرید حواله یوآن است. در ادامه شرکت های خرید حواله چین را می‌توانید مشاهده کنید.

شرکت های خرید حواله چین

  • گروه بازرگانی بین المللی آستریا

انتخاب بهترین شرکت برای انجام حوالۀ ارزی یوآن به چین، باید بر اساس نرخ ارائه شده، میزان کارمزد، سال‌های فعالیت و اطمینان خاطر قبلی انجام شود. بهتر است برای انتقال ارز به چین با شرکت‌هایی همکاری کنید که کل فرایند واردات را به آن‌ها سپرده‌اید. به این شکل دیگر نیازی نیست دغدغۀ خرید ارز و انتقال حواله را داشته باشید. بلکه شرکت طرف قرارداد این مراحل را برعهده گرفته و انجام آن را تضمین می‌کند.

سخن آخر

واردات کالا از دیگر کشورهای دنیا کاری پر سود است؛ اما به همان میزان هم دردسر دارد. اگر به فکر واردات کالا هستید، بهتر است به سراغ همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی بروید. این شرکت ها می‌توانند بخش عمده‌ای از مراحل خرید، بسته‌بندی، واردات و ترخیص را برایتان انجام دهند.

 اگر به دنبال یک شرکت همه چیز تمام هستید که تمامی خدمات واردات کالا را مدیریت کند و در مراحل واردات کنارتان باشد، پیشنهاد ما شرکت بازرگانی آستریا است. این شرکت با 9 سال سابقه، در زمینۀ واردات کالا از ترکیه، امارات و چین فعالیت می‌کند. ارائۀ خدمات متنوع و داشتن مشاورۀ رایگان از ویژگی‌های اصلی شرکت بازرگانی آستریاست. راه‌های تماس با این شرکت را در ادامه می‌توانید ببینید.