دستگاه درب بند قزل صنعت آریا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

امروزه با پیشرفت صنعت و ماشین آلات، دستگاه و ماشین های جدیدتری برای راحتی بشر ساخته می شوند . دستگاه درب بند یکی از دستگاه های بسته بندی پرکاربرد و مهم در صنایع غذایی ، دارویی ، شیمایی ، پزشکی ، آرایشی و بهداشتی و سایر صنایع می باشد .

دستگاه های درب بند که انواع مختلفی دارد به صورت اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و دستی در قزل صنعت آریا تولید شده اند تا پاسخگوی نیازهای گوناگون در صنعت باشند .

این دستگاه با کمترین هزینه و بالاترین سرعت ، وظیفه بستن ، درب بندی ، پلمپ کردن و ایمن سازی انواع درب ها برای ظروف مختلف را دارد .

انواع دستگاه درب بند :

  • درب بند دستی
  • درب بند پنوماتیک
  • درب بند اتوماتیک
  • درب بند کنسرو
  • درب بند بطری
  • درب بند ادکلن

 

کاربرد دستگاه درب بند :

این دستگاه وظیفه بسته بندی و بستن درب محصولات مختلف در پروسه تولید را دارند . انتخاب درست مدل های متفاوت دستگاه های درب بند می تواند در ایجاد تعادل و صرفه جویی هزینه ها موثر باشد و همچنین بسته بندی و پلمپ کردن صحیح درب ها به افزایش طول عمر محصولات و حمل و نگهداری آسان آنها کمک می‌کند .

 

مزایا استفاده از دستگاه درب بند

این دستگاه یکی از اصلی ترین دستگاه‌ ها در هر صنعتی بوده و استفاده از آن در مرحله بسته‌ بندی و بستن درب محصولات بسیار مهم و ضروری می باشد.

دستگاه ‌های درب بند از محصولات در برابر میکروب ‌ها و باکتری ‌ها و سایر آلودگی ‌های هوا محافظت می‌کنند.

در صورت عدم درب بندی مناسب  امکان فاسد شدن مواد غذایی وجود دارد .

دستگاه درب بند قزل صنعت آریا یکی از ارکان اصلی در صنعت بسته بندی ، مخصوصا بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی می باشد .

ویژگی های دستگاه های درب بند

عملکرد عالی

سرعت بالا

کارایی ساده

انجام کار بدون صدا

مناسب برای کارخانه ها ، پزشکی ، دارویی ، غذایی ، شیمیایی و ...

کیفیتی بی نظیر

مصرف انرژی بهینه

راندمان کاری بالا

5

 

انتخاب دستگاه درب بند مناسب

مشخص کردن دستگاه درب بند مناسب برای یک خط تولید مقداری سخت و پیچیده می باشد اما روش های بسیار زیادی وجود دارد. مشکلاتی که عبارت اند از :

شکل درب ، سایزهای مختلف درب ، سرعت مورد نیاز دستگاه ، نحوه بسته شدن و شرایط محل نصب .

انتخاب دستگاه درب بند مناسب برای یک خط تولید کمی پیچیده و زمان است . اگر راندمان تولید شما زیاد است می توانید درب بندی را انتخاب کنید که قابلیت بستن هر نوع دربی را داشته باشد. سرعت تولید شما با استفاده از دستگاه دربند اتوماتیک ، به صورت میانگین به حداکثر 40 عدد در دقیقه خواهد رسید .

میتوانید با قزل صنعت آریا تماس بگیرید تا کارشناس های آنها به شما بهترین نوع درب بند را طبق نیازتان به شما معرفی کنند .

 

 

قیمت دستگاه درب بند

قیمت دستگاه درب بند دستی به دلیل وابستگی زیاد به اپراتور بسیار پایین تر از سایر مدل های آن می باشد زیرا قابلیت های این دستگاه بسیار محدود است و باید نیروی انسانی توانا و کار بلدی را برای رسیدگی به فعالیت این دستگاه استخدام کنید . اما اگر قیمت برایتان مهم است و بودجه محدودی دارید ، می توانید این دستگاه را برای آسانی کار انتخاب کنید . شیوه کار این وسیله به دلیل حضور نیروی انسانی ، چندان بهداشتی نیست ولی بسیاری از کارگاه ها و شرکت های کوچک از آن استفاده می کنند .

کارگاه های بزرگ با اینکه هزینه خرید دستگاه درب بند نیمه اتوماتیک کمی بالاتر از دربند دستی است به دلیل اینکه قابلیت های آن بسیار بهتر و بالاتر از آن است و نیروی کار آن به تخصص خاصی نیاز ندارند ، از آن بجای درب بند دستی استفاده میکنند.

دستگاه درب بند اتوماتیک هزینه بسیار بالاتری نسبت به دربند نیمه اتوماتیک و دستی دارد اما اغلب کارخانه ها و شرکت ها ازین دستگاه استفاده میکنند زیرا کیفیت و سرعت کار بسته بندی بسیار بالاتر از مدل های دیگر است و همچنین سالم ترین محصولات را در اختیار مشتری قرار میدهد.

دستگاه درب بند ارزان

قیمت درب بند در قزل صنعت آریا با توجه به کیفیت قطعات و همچنین نوع کاربرد ، جنس ، اندازه و دیگر ویژگی های آن ها تعیین می شود .

6