​ از هر ۵ نفر، ۴ نفر خواستار دریافت خدمات یا خرید محصول از کسب‌و‌کارهای محلی هستند. علاوه‌بر این، تقریبا نیمی از افراد برای یافتن بیزینس‌های ارائه‌دهنده خدمات از تلفن همراه استفاده می‌کنند. به همین دلیل تدوین و اجرای استراتژی‌های بازاریابی برای رسیدن به حداکثر مخاطب در یک منطقه مشخص جغرافیایی، راهکاری موثر برای افزایش درآمد کسب‌و‌کار خواهد بود. همچنین استفاده از ابزارهای در دسترسی مثل تلفن همراه باعث افزایش احتمال دیده شدن روش‌های بازاریابی می‌شود. ارسال پیامک زنده از طریق دکل lbs همراه اول، یکی از بهترین ابزارهای در دسترس با تلفن همراه است که با بودجه‌های مختلفی قابل اجرا است. با اختصاص چهار دقیقه به مطالعه این مطلب به‌طورکامل متوجه خواهید شد که «پیامک lbs چیست» و چه مزایایی دارد.

پیامک lbs همراه اول یا ارسال پیامک بصورت زنده به دکل چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

پیامک lbs؛ ارسال پیامکی براساس مکان مخاطب

پیامک lbs یا همان ارسال پیامک مبتنی بر مکان از خدمات مخصوص همراه اول است که براساس لوکیشن و به‌صورت زنده ارسال می‌شود. پیامک‌های lbs باتوجه‌به مکان مخاطب به‌صورت انبوه ارسال می‌شوند تا تعداد بیشماری از مشتریان بالقوه را به استفاده از خدمات یک کسب‌وکار ترغیب کنند.

پیام‌های location based service برای افرادی که به یک مکان جغرافیایی خاص وارد می‌شوند نیز ارسال می‌شود. ازاین‌رو خرید پنل پیام کوتاه  lbs برای کسب‌و‌کارهای متعددی مثل هتلداری، رستوران، کافی‌شاپ، قالیشویی، آموزشگاه و هر کسب‌وکار دیگری که فعالیت آن وابسته به مکان است، کاربرد دارد. در ادامه متن به بررسی کاربردهای این پنل پیامکی می‌پردازیم تا بدانید «پیامک lbs  چیست؟» و چه کاربردهایی برای کسب و کار شما دارد.

3

ارسال پیامک lbs; یک روش تبلیغاتی پربازده و هدفمند

به‌طور‌کلی ارسال sms در پنل پیامکی همراه اول یکی از ابزارهای پرکاربرد برای اجرای انواع استراتژی‌های بازاریابی در مکان زنده مخاطب (محلی که مخاطب به‌تازگی به آن وارد شده است) به شمار می‌رود. این ابزار ارزان، در دسترس و با راندمان بالا برای انواع روش‌های تبلیغاتی مثل آگاهی از برند، تصویرسازی برند، اطلاع‌رسانی از خدمات، محصولات و تخفیف ویژه و درنهایت افزایش درآمد کاربرد دارد. در ادامه به بررسی جامع کاربردهای ارسال پیامک زنده یا همان lbs می‌پردازیم‌.

جذب گردشگر؛ اولین کاربرد پیامک زنده برای کسب و کارهای توریستی

شاید شما هم به‌محض ورود به شهرهای مختلف به‌ویژه مناطق گردشگری انواع پیامک‌های دعوت به اقامت در هتل و رستوران را دریافت کرده باشید. این پیام‌های زنده  براساس موقعیت جغرافیایی برای تعداد بسیاری از افراد ارسال می‌شوند. مسلما گردشگران واردشده به یک شهر پتانسیل بالاتری برای استفاده از خدمات توریستی کسب‌و‌کارهای حاضر در همان شهر دارند. به‌این‌ترتیب مهم‌ترین کاربرد «پیامک lbs چیست»؟ مهم‌ترین کاربرد ارسال پیامک لایو، اطلاع‌رسانی به مسافران یک شهر است که توسط کسب‌وکارهای مربوطه انجام می‌شود.

بسیاری از هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز تفریحی به محض ورود مسافر به حوزه کاریشان به ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی اقدام می‌کنند. این ابزار باعث افزایش درآمد و کارآمدی بیشتر قیف فروش خواهد شد. به این ترتیب که مسافران در ابتدای قیف فروش تحت تاثیر روش‌های تبلیغاتی ارسال پیامک به مشتری‌های آگاه در انتهای قیف فروش تبدیل می‌شوند.

با ارسال پیامک زنده از استراتژی نیش مارکتینگ استفاده کنید

نیش مارکتینگ یا بازاریابی گوشه‌ای نوعی از استراتژی تبلیغاتی است که فقط بخش خاصی از مخاطبین را مورد هدف برنامه‌های بازاریابی یک کسب‌و‌کار قرار می‌دهد. در این روش بازاریابی با استفاده از ابزارهای مختلف به محدود کردن مخاطبین برای افزایش اثرگذاری تبلیغات اقدام می‌کنیم. با خرید پنل پیامکی همراه اول و ارسال پیام کوتاه براساس موقعیت جغرافیایی، هدف‌گذاری موثرتری برای اجرای استراتژی‌های بازاریابی خواهید داشت.

ارسال پیامک زنده همراه اول نیز یکی از ابزارهای نیش مارکتینگ است. به‌این‌ترتیب فقط افراد حاضر در یک موقعیت جغرافیایی پیامک‌های تبلیغاتی یک بیزینس را دریافت می‌کنند. ازاین‌رو ارسال پیامک با اثرگذاری بیشتری انجام می‌شود. چراکه مخاطب خاص‌تر و نزدیک‌تر به استفاده از خدمات یا محصول کسب‌و‌کار است. برای مثال ارسال پیامک بازدید از غرفه به بازدیدکنندگان یک نمایشگاه، استفاده از وسایل بازی خاص یا اتاق فرار در شهربازی و معرفی انتشارات به دانشجویان یک دانشگاه از نمونه‌های نیش مارکتینگ با ارسال پیامک زنده همراه اول هستند.

4

در خدمات ارسال پیامک زنده، مکان و زمان دقیق ارسال پیامک را انتخاب کنید

در سرویس ارسال پیامک زنده همراه اول امکان انتخاب دقیق مکان و زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد. در اینصورت زمانی که مخاطب نیاز به استفاده از خدمات براساس موقعیت جدید دارد، پیامک شما تاثیر بسزایی در دعوت افراد به استفاده از کسب‌و‌کار شما خواهد داشت.

علاوه‌بر ترغیب مخاطب به استفاده از خدمات، مزیت انتخاب مکان دقیق در پنل پیامکی lbs باعث از بین رفتن مشکلات احتمالی مثل تغییر تنظیمات گوشی افراد می‌شود. برای مثال اگر فرد تنظیمات را روی منطقه «الف» گذاشته باشد و شما پیامک را به منطقه «ب» ارسال کنید، شانس خود را برای جذب مشتری از دست خواهید داد.

ارسال پیامک lbs براساس چه فاکتورهایی امکان‌پذیر است؟

به‌طور‌کلی ارسال اس‌ام‌اس lbs براساس موقعیت جغرافیایی انجام می‌شود؛ بااین‌حال فاکتورهای دیگری برای افزایش اثربخشی این ابزار بازاریابی نیز در نظر گرفته می‌شوند. چراکه ارسال پیامک زنده برای همه افراد در یک منطقه در برخی از کسب‌و‌کارها مثل سالن‌های زیبایی بانوان کاربرد ندارد. زیرا این بیزینس برای آقایان و کودکان کم‌سن کاربردی ندارد. ازاین‌رو ارسال پیامک انبوه لایو براساس فاکتورهای مختلفی مثل جنسیت، سن و حتی سیستم عامل مخاطبین ارسال می‌شود.

سیستم عامل از فاکتورهای مهم دیگر برای محدود کردن ارسال پیامک زنده از طریق پنل اس ام اس همراه اول است. بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه با سیستم عامل ios چالش‌های متعددی در استفاده از برنامه‌های ایرانی دارند. ازاین‌رو ارائه خدمات ویژه این کاربران برای کسب‌و‌کارهای مرتبط گزینه‌ای مطلوب برای افزایش درآمد است. درصورتی‌که پیامک‌های با محتوای نامرتبط به مخاطبان ارسال کنید، احتمال نادیده گرفته شدن، تصویرسازی نادرست از برند و وارد شدن به بلک لیست مخاطب وجود دارد. برای مثال اس‌ام‌اس‌های تبلیغ خدمات و محصول برای سیستم عامل ios برای کاربران اندروید کاربردی نخواهد داشت.

تفاوت lbs با bts؛ با دکل ارسال پیامک زنده هدفمندتر تبلیغات کنید

اگر با سرویس پنل‌های پیامکی آشنا باشید، احتمالا نام پیامک منطقه‌ای یا bts را نیز شنیده‌اید. پیامک‌های منطقه‌ای نیز براساس موقعیت جغرافیایی ارسال می‌شوند. بااین‌حال تفاوت‌هایی با پنل ارسال پیام کوتاه همراه اول دارند. در bts محدود کردن مخاطب براساس فاکتورهای مختلف مثل جنسیت وجود ندارد. ازاین‌رو حداقل تعداد مجاز برای ارسال پیام‌های منطقه‌ای bts بیشتر از lbs خواهد بود. در برخی موارد بیشتر بودن تعداد پیام‌های ارسالی باعث افزایش هزینه‌های بازاریابی یک کسب‌و‌کار می‌شود. درصورتی‌که مخاطب محدودی در یک منطقه دارید، ارسال پیامک lbs روش موثرتری خواهد بود.

ارسال bts با استفاده از پنل پیامکی ایرانسل انجام می‌شود و ارسال پیام Lbs از خدمات همراه اول است. یکی از تفاوت دکل ایرانسل و همراه اول مدت‌زمان لازم برای آپدیت است. پیامک‌های منطقه‌ای bts هر چند روز یا دو هفته یکبار به‌روزرسانی می‌شوند. درحالی‌که ارسال پیام‌های لایو در لحظه ورود مسافر به شهر انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب شخصی‌سازی بیشتر برای اجرای استراتژی‌های بازاریابی هدفمند یکی از مزیت‌های پیامک زنده همراه اول نسبت به خدمات ارسال پیامک منطقه‌ای به شمار می‌رود.

پنل پیامکی مدیانا؛ راهکاری برای ارسال پیامک تبلیغاتی lbs

در این مقاله به بررسی پاسخ جامع برای سوال «پیامک lbs چیست» پرداختیم. پیامک زنده یا location based service نوعی از پیام‌های کوتاه تبلیغاتی است که براساس موقعیت جغرافیایی برای مخاطبان یک کسب‌و‌کار ارسال می‌شود. این نوع سرویس پیامکی برای هدف‌گذاری‌های خاص و اجرای استراتژی بازاریابی موثر ارسال می‌شود. در سرویس ارسال پیام تبلیغات lbs فاکتورهای دیگری مثل سن، جنسیت و سیستم عامل مخاطب نیز محدود می‌شوند. به‌این‌ترتیب اجرای استراتژی‌های تبلیغات با هدف اثرگذاری بیشتری از طریق پنل پیامک انبوه همراه اول انجام می‌شود.

پنل پیامکی مدیانا یکی از راهکارهای استفاده از خدمات ارسال پیامک lbs به شمار می‌رود. این سرویس ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی و افزایش درآمد است. ارسال پیامک زنده از طریق دکل lbs مدیانا یکی از روش‌های موثر با مزیت‌های متعدد در دستیابی به تبلیغات هدفمند است. همچنین دریافت گزارشات ارسال پیامک از این سامانه پیامکی به ارزیابی تاثیر پیامک lbs بر افزایش جذب مخاطب و فروش امکان‌پذیر است. برای استفاده از خدمات ارسال lbs sms به مخاطبان همراه اول و استفاده از پشتیبانی ۲۴ ساعته مدیانا فقط کافی است تا آدرس mediana.ir را در موتورهای جستجو وارد کنید.