پله برقی‌ها سیستمی مکانیکی در ساختمان‌ها هستند که از آن‌ها برای جابجایی افراد بین سطوح مختلف ساختمان استفاده می‌شوند. انواع پله برقی با موتور و سیستمی از چرخ دنده‌ها و زنجیر نیرو می‌گیرد. پله‌ها به صورت مسطح و موازی با زمین طراحی شده‌اند و حس راحتی را به کسانی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، می‌دهند. پله برقی‌ها معمولاً در مراکز خرید، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و سایر فضاهای عمومی یافت می شوند.

خرید پله برقی را با آکو تجربه کنید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

خرید پله برقی از جهات مختلفی پراهمیت است. اولا پله برقی‌ها راه مناسب و کارآمدی را برای حرکت افراد بین سطوح مختلف ساختمان فراهم می‌کنند. دوما به صرفه جویی در زمان و انرژی برای افراد، به ویژه کسانی که مشکلات حرکتی یا چمدان‌های سنگین دارند، کمک می‌کنند. پله‌های برقی ازدحام را کاهش می‌دهند و جریان کلی ترافیک پیاده را بهبود می‌بخشند. 

پس خرید پله برقی از الزامات هر ساختمان پرترددی مانند مراکز خرید و ایستگاه‌های قطار است، اما نکته مهم این است که باید حتما پله برقی را از یک شرکت معتبر خریداری کنید و مناسب‌ترین پله برقی برای فضای ساختمانتان را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که انتخاب پله برقی مناسب از جهات مختلفی می‌تواند روی ایمنی کسانی که در ساختمان تردد می‌کنند و همچنین در صرفه‌جویی در زمان تاثیر مستقیم داشته باشد. در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که خریدن پله برقی مناسب از چه جهاتی پراهمیت است و پله برقی‌های خوب و باکیفیت را از کجا می‌توانید تهیه کنید.

اهمیت خرید پله برقی مناسب

به چند دلیل لازم است در خرید پله برقی دقت کنید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. اولاً، کیفیت پله برقی مستقیماً بر ایمنی و قابلیت اطمینان سیستم حمل و نقل داخل ساختمان تأثیر می‌گذارد. یک پله برقی مناسب دارای ویژگی‌های ایمنی پیشرفته است و کمتر در معرض خرابی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، خرید پله برقی مناسب به صرفه جویی در هزینه و پایداری محیطی نیز کمک می‌کند. یک پله برقی مناسب همچنین عملکرد روان و بی‌صدایی دارد و رفت و آمد را برای کسانی که از آن استفاده می‌کنند ساده‌تر خواهد کرد. 

همینطور لازم است بدانید که پله برقی‌های باکیفیت طول عمر بیشتری دارند و همین موضوع نیست باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود تا شما ملزم به خرید مجدد پله برقی بعد از چند سال نباشید.

یکی از بهترین شرکت‌ها برای خرید پله برقی باکیفیت، شرکت آکو است. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن، جدیدترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های پله برقی را در ساختمان‌ها پیاده‌سازی می‌کند و این روزها به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فروش پله برقی به حساب می‌آید.

آکو را بیشتر بشناسید

برای اینکه شرکت آکو را بیشتر بشناسید و مطمئن شوید که این شرکت یکی از مطمئن‌ترین شرکت‌ها در حوزه پله برقی به حساب می‌آید، لازم است اطلاعاتی درباره آکو در اختیارتان بگذاریم.

شرکت آکو یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ بزرگ فطرس است که قدمتی حدود 30 ساله دارد. این شرکت از بزرگترین شرکت‌های حوزه آسانسور و پله برقی در خاورمیانه به حساب می‌آید و با دارا بودن تیم حرفه‌ای و توانا، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را تولید و عرضه می‌کند.

خرید پکیج پله برقی آکو

آسانسورها و پله برقی‌های آکو به شکل تماما هوشمند و سازگار با محیط زیست طراحی می‌شوند. ایده‌های خلاقانه و نوآورانه تیم نخبه آکو از اصلی‌ترین دلایل استوار ماندن این شرکت طی سالیان طولانی بوده. آکو در پی آن است که با تکیه بر توانمندی‌های خود شکل صنعت آسانسور و پله برقی را تغییر داده و محصولاتش را با محوریت نگهداری از محیط زیست و کاملا هوشمند طراحی کند.

شرکت آکو چه محصولات دیگری را ارئه می‌دهد؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد و احتمالا شما هم متوجه شدید، شرکت آکو علاوه بر پله برقی، محصولات دیگری نیز ارائه می‌دهد. آسانسور و رمپ برقی از دیگر محصولات پرطرفدار شرکت آکو هستند. آسانسورهای آکو نیز در اوج خلاقیت و کاملا سازگار با محیط زیست طراحی می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین مزایای آسانسورهای آکو، امکان شخصی‌سازی طراحی آن‌هاست. شما می‌توانید آسانسور مناسب را از آکو خریداری کنید و از متخصصان و طراحان آکو بخواهید که آن را مطابق با معماری ساختمانتان طراحی کنند.

مزایای خرید پله برقی از شرکت آکو

خرید پله برقی از شرکت آکو مزایای بسیار زیادی دارد. اصلی‌ترین مزیت آن ایمنی بالای محصولاتش است. فرقی ندارد که پله برقی را برای یک مرکز خرید می‌خواهید یا ایستگاه قطار و یا حتی فرودگاه، آکو با طراحی‌های مدرن و سازگار با محیط محصولاتش، نیازهای شما را برآورده می‌کند و راهکاری ایده‌آل برای جابجایی گروه‌های بزرگ مردم در ساختمان‌هاست. برای خرید پکیج پله برقی بر روی لینک ako-world.com/fa/escalators کلیک کنید. در ادامه به برخی دیگر از اصلی‌ترین مزایای خرید پله برقی از آکو می‌پردازیم:

طراحی مطابق با معماری

یکی دیگر از مزایای اصلی خرید پله برقی از آکو این است که شما می‌توانید هر مدل پله برقی که سفارش داده و خریداری می‌کنید را مطابق معماری ساختمان‌تان شخصی‌سازی کنید. هندریل‌های پله برقی اصلی‌ترین تاثیر را روی ظاهر آن می‌گذارند. بیشتر پله برقی‌هایی که دیده‌اید احتمالا هندریل مشکی داشته‌اند، اما آکو به شما این فرصت را می‌دهد که هندریل پله برقی ساختمانتان را مطابق با سلیقه خودتان و دیگر رنگ‌های به‌کار گرفته‌شده در ساختمان‌تان انتخاب کنید. ضمنا هندریل‌های شرکت آکو به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به سادگی تمیز شده و مثل روز اول براق و درخشان می‌شوند.

مزایای خرید پله برقی از شرکت آکو

صرفه‌جویی در فضا

آکو موفق شده با نوآوری‌های خود ثابت کند قادر به استفاده بهینه از فضا برای نصب پله برقی است. کوتاه‌کردن قسمت خرپای پله برقی منجر به بهینه شدن فضای نصب شده و در نتیجه فضای بیشتری برای معماری و چیدمان آزاد خواهد شد.

طراحی مدرن و منحصربه‌فرد

پله برقی‌های آکو طراحی‌های مدرن و خلاقانه‌ای دارند که احتمالا کمتر در پله برقی‌های دیگر می‌بینید. تمام بخش‌های این پله برقی‌ها در نهایت ظرافت و با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا طراحی می‌شوند.از سویی نیز به مشترین خود این اجازه را می‌دهد که خودشان مواد منحصر به فرد خود را انتخاب کنند و پله برقی واقعا طراحی خاص و منحصر به فردی داشته باشد.

مشاوره متخصصان حوزه پله برقی

یکی دیگر از مزایای اصلی آکو نسبت به سایر شرکت‌ها این است که متخصصین پله برقی در آکو آماده ارائه مشاوره درباره ساختمان شما و پله برقی مناسب ساختمان هستند. این مشاوره به شما کمک می‌کند که قبل از خرید پله برقی، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید و با آگاهی نسبت تمام نکات، پله برقی خودتان را طراحی کرده و آن را از آکو با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

چگونه برای خرید پله برقی آکو اقدام کنیم؟

نکات گفته شده تنها بخشی از مزایای آکو به عنوان یک شرکت فروش پله برقی بود. همانطور که اشاره کردیم، امنیت شما و همه کسانی که در ساختمان شما رفت و آمد دارند با پله برقی‌های آکو تضمین خواهد شد. از سویی با خرید پله برقی از آکو می‌توانید به ساختمان‌تان حس و رنگ ببخشید. طراحی‌های آکو کاملا منحصر به فرد و مدرن هستند. از سویی نیز تمام قسمت‌های پله برقی‌های آکو قابل شخصی‌سازی هستند تا بیشترین تطابق را با معماری ساختمان داشته باشند.

اگر می‌خواهید یک پله برقی مناسب با زیبایی‌های بصری و البته سازگار با محیط زیست خریداری کنید، آکو بهترین انتخاب برای خرید پکیج پله برقی، پکیج آسانسور و پکیج رمپ برقی برای شماست. برای دریافت مشاوره و سفارش و خرید پله برقی از آکو می‌توانید با شماره تلفن‌های آکو تماس بگیرید و از مشاوره غیرحضوری کارشناسان آکو استفاده کنید. تیم پشتیبانی پله برقی آکو آماده پاسخگویی به شماست.