معرفی برند لباس سری کرن, ما به لباس های شما روح می بخشیم.طراحی صفر تا صد به همراه تولید با همراهی برترین طراحان و خیاطان کشور به همراه خدمات متفاوت.

برند سری کرن, همیشه خاص باشید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

همانطور که بسیاری از شما خوانندگان عزیز هم می دانید،امروزه برندها و فروشگاه های لباس زیادی به بازار ورود کردند که برخی از آنها تنها از تولیدی ها خرید کرده و به عنوان برند خودشان به فروش می رسانند.اما ما در سری کرن به هیچ عنوان چنین کاری نمی کنیم و تمام طرح ها کاملا جدید و طراحی شده توسط برترین طراح ایران یعنی زهرا زینالی می باشند.

برای مثال شما در تصویر زیر می توانید چندین مورد از طراحی های برند سری کرن را مشاهده کنید که هیچ مورد مشابه ای در بازار ایران ندارند و دلیلش هم طراحی و دوخت بسیار سختشان است.یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که ما از بهترین پارچه ها و دوخت ها استفاده می کنیم و به همین خاطر قیمت تمام شده کار نسبت به سایر برند ها بیشتر است.

معرفی برند لباس سری کرن

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که اصلا سری کرن چه مزیت هایی نسبت به سایر برند ها دارد؟ جواب سوال بسیار ساده است! ما همیشه دوست داریم که از هر نظر کامل باشیم و حس قدرت و خاص بودن را به مشتریان القا کنیم و هیچوقت کیفیت را فدای قیمت نمی کنیم.

- کیفیت بالای پارچه ها

ما همیشه به مشتریان خود می گوییم که از بهترین پارچه های بازار برای طرح ها استفاده می کنیم و شما هم می توانید تمام طرح ها را در صفحه اینستاگرام سری کرن مشاهده کنید.

 - دوخت عالی

ما به هیچ عنوان کارهای خود را به تولیدی ها نمی دهیم و دلیلش هم دوخت ضعیف و سر هم کردن کارشان است.چرا که تولیدی های تهران و کرج به شکل عمده کار می کنند و هیچ اهمیتی به دوخت درست طرح ها نمی دهند.از طرفی دیگر طراحی های سری کرن به شکلی هستند که بسیاری از تولیدی ها حتی توانایی الگوسازی این موارد را ندارند.

- خدمات پس از فروش

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ما تنها برند ایرانی VIP  هستیم که خدمات حرفه ای پس از فروش برای مشتریان خود ارائه می دهیم.برای مثال اگر بسته شما به از رسیدن به دستتان مشکل داشت ما با کمال احترام برگشت می زنیم. مورد دیگر اینکه اگر بافت لباس بعد از مدتی دچار مشکل شد می توانید از بخش خدمات اقدام به بازسازی کنید که هزینه بسیار پایین خواهد بود.

- قیمت های منصفانه 

ما به هیچ عنوان قصد پایین آوردن کلاس برند خود را نداریم و می دانیم که همیشه بهترین ها را تولید می کنیم.اما ما به این جمله اعتقاد داریم که هر کس لیاقت پوشیدن لباس های با کیفیت ما را دارد و از طرفی دوست نداریم که چنین دوستانی را از دست دهیم.برای نمونه بسیاری از مزون ها که خود را برند می نامند کارهای بسیار ساده را با قیمت های هنگفت می فروشند و دلیلش هم اسم بزرگ آنهاست.

روش های خرید از برند سری کرن

برای خرید از سری کرن می توانید از روش های مختلفی از جمله سایت و صفحه اینستاگرام اقدام کنید که البته ما خرید از سایت را پیشنهاد می کنیم.دلیلش هم این است که پیگیری سفارشات بسیار ساده تر بوده و همه چیز ثبت شده می باشد.

همچنین ما تخفیف های ویژه ای را در سایت خود قرار می دهیم که می توانید بدون انجام کاری از آنها استفاده کنید.

معرفی زهرا زینالی، طراح برند سری کرن

معمولا برندهای بزرگ دنیا سعی می کنند که طراحان خودشان را هم معرفی کند و سری کرن هم از این قاعده مستثنی نیست! زهرا زینالی که از سال 1399 فعالیت خود را به شکل فری لنسینگ آغاز کرد و تا به امروز با چندین فروشگاه و برند در ایران همکاری دارد که متاسفانه نمی توانیم نام ببریم.از طرفی دیگر طرح های سرکار خانم زهرا زینالی نسبت به طراحان داخلی دیگر کمی متفاوت بوده و از آخرین علوم مد و فشن به همراه روانشناسی مطلع هستند.

همین موارد باعث شده است که طرح و لباس های خروجی ما بسیار عالی باشند و از طرفی دیگر شباهتی به برندهای دیگر ندارد.در حقیقت تمام تلاش ما این است که اولین برند اینترنشنال ایرانی را ایجاد کنیم و امیدواریم در سال های آینده به این خواسته برسیم. یکی دیگر از مزیت های سری کرن این است که می توانید سفارش طراحی لباس اختصاصی دهید تا با بهترین متریال و طراحی,یک لباس خاص به شما ارائه دهیم (در نظر داشته باشید که تعرفه ما نسبت به سایر دوستان کمتر بوده و می خواهیم با این کار گستره مشتریان خود را افزایش دهیم).

 طراحی سری کرن

برای مثال در تصویر بالا می توانید چند عدد از کارهای پابلیک برند سری را مشاهده کنید که همگی برای فروش در سایت و صفحه اینستاگرام قرار گرفته اند.این مرحله یعنی طراحی اسکچ را می توانیم اولین و البته مهمترین مرحله در نظر داشته باشیم که ادامه کار به همین بستگی دارد.

سخن پایانی

دوستان عزیز ما هیچ پافشاری به خرید شما از برند سری کرن نداریم و تنها دوست داشتیم که نام ما به گوشتان آشنا بیاید تا شاید در آینده افتخار میزبانی از شما را داشته باشیم. اگر نیاز به کد تخفیف سری کرن داشتید می توانید از گوگل کمک بگیرید.امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و براای ارتباط با ما می توانید از شماره های داخل سایت اقدام کنید.