انتخاب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای باعث می شود تا یک سایت با امکانات و قابلیت های زیاد داشته باشید. در این مطلب شما را با حرفه ای ترین شرکت های طراحی سایت آشنا می کنیم.

شرکت های برتر طراحی سایت ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

امروزه راه اندازی وبسایت و فروش اینترنتی یکی از روش های رایج در فروش محسوب می شود. بنابراین راه اندازی سایت توسط یک شرکت معتبر و حرفه ای نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. در صورتی که تصمیم به راه اندازی سایت برای کسب و کارتان گرفته اید، ابتدا باید برترین شرکت های طراحی سایت در ایران را بشناسید. در ادامه این مطلب بهترین شرکت های طراحی سایت حرفه ای در ایران را به شما معرفی می کنیم.

 

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت نیاز به مقایسه خدمات و امکانات شرکت های مختلف دارد. این که بدانید چه معیارهایی در طراحی سایت ضروری است، باعث می شود تا انتخاب درستی برای طراح سایت خود داشته باشید. بنابراین ابتدا به بررسی ویژگی های بهترین شرکت های طراحی سایت می پردازیم.

 

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

با در نظر گرفتن مواردی که در ادامه می گوییم دید وسیع تری نسبت به شرکت های طراحی سایت بدست می آورید و در نتیجه یک وب سایت پیشرفته خواهید داشت.

 

  • ارائه مشاوره حرفه ای

یکی از ویژگی هایی که بهترین شرکت های طراحی وب سایت  باید داشته باشد، ارائه مشاوره حرفه ای به شما پیش از خرید می باشد. یک شرکت طراحی سایت خوب باید به سوالات کاربران پیش از خرید پاسخ دهد و تمام ابهامات موجود را رفع کند.

 

  • ارائه نمونه کارهای قوی

شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید، باید نمونه کارهای طراحی سایت خود را در زمینه های مختلف به شما ارائه دهد. به این ترتیب می توانید توانایی آن شرکت را سنجیده و میزان رضایت مشتریان قبلی و کیفیت آنها را بررسی نمایید. برای مثال شما می توانید از طریق لینک زیر نمونه کارهای طراحی سایت شرکت وب پویا را مشاهده نمایید:

https://www.webpouya.com/web-portfolio/shop-webdesign-portfolio

 

  • ارائه خدمات پشتیبانی

مورد بسیار مهم دیگری که از ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت محسوب می شود، خدمات پشتیبانی است. پس از راه اندازی سایت خود، نیاز به یک فرد متخصص نیاز دارید تا به سوالات شما در رابطه با نحوه استفاده از سایت و … پاسخ دهد. بنابراین از سایت هایی که خدمات پشتیبانی مناسبی ارائه نمی دهند، خرید نکنید. 

 

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

 

  • متناسب بودن قیمت و کیفیت سایت

مسئله بسیار مهمی که بسیاری از مشتریان به آن توجه می کنند، تعرفه و قیمت طراحی سایت است. شرکتی که قصد خرید فروشگاه اینترنتی از آن را دارید، باید قیمتی منطقی متناسب با کیفیت و امکانات سایت ارائه دهد. بنابراین با بررسی ویژگی ها و امکانات سایت و قیمت طراحی سایت، مراقب باشید گران نخرید.

 

  • هسته اختصاصی یا وردپرسی بودن سایت

قصد دارید چگونه سایت خود را راه اندازی نمایید؟ با هسته اختصاصی یا وردپرسی؟ منظور از سایت اختصاصی، کد نویسی سایت از پایه با در نظر گرفتن قابلیت های مورد نیازتان است. طراحی سایت اختصاصی نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی دارد. در صورتی که سایت های وردپرسی نیاز به کدنویسی ندارند و همین موضوع هزینه ها را به شدت کاهش می دهد. همچنین سایت هایی که با وردپرس طراحی می شوند معمولا در مدت زمان کوتاهی در دسترس تان قرار می گیرد. بنابراین با توجه به نوع طراحی سایت خود باید بهترین شرکت مربوطه را انتخاب نمایید.

 

  • واکنش گرا بودن سایت

در رابطه با طراحی سایت مورد بسیار مهمی با عنوان واکنش گرایی یا ریسپانسیو بودن سایت وجود دارد. این موضوع مربوط به نحوه نمایش سایت به کاربران در نمایشگرهای مختلف می شود. در صورتی که سایت شما در تمام نمایشگرها مانند موبایل، تبلت و … به درستی نمایش داده نشود، کاربران خود را از دست خواهید داد.

بنابراین شرکتی را برای طراحی سایت انتخاب کنید که سایت های طراحی شده توسط آنها از قابلیت واکنش گرایی مناسبی برخوردار باشد.

 

بهترین شرکت طراحی سایت ایران

 

اما بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران کدامند؟

اکنون که با ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت آشنا شدید، نوبت به معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران و تهران می رسد. شما می توانید با در نظر گرفتن موارد گفته شرکتی متناسب با نیازهای خود انتخاب نمایید.

 

1- شرکت طراحی سایت وب پویا

شرکت طراحی سایت وب پویا (webpouya.com) یکی از بهترین شرکت طراحی سایت در ایران با بیش از 18 سال سابقه در زمینه طراحی سایت حرفه ای ،دارای نمونه کارهای بسیاری از طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، دیوار، تخفیف گروهی و … دارد. شرکت وب پویا علاوه بر ارائه فروشگاه ساز، در حوزه های دیگر همچون سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، بک لینک و … نیز به صورت حرفه ای فعالیت می کند. این شرکت با ارائه یک سال خدمات پشتیبانی رایگان به مشتریان خود، خیال آنها را بابت مشکلات فنی، بروزرسانی ها و … راحت کرده است.

 

2- شرکت طراحی سایت وب رمز

وب رمز یکی دیگر از شرکت های طراحی سایت معتبر در ایران است که در رابطه با موضوعات متنوعی به طراحی سایت پرداخته است. از ویژگی های شرکت طراحی سایت وب رمز می توان به کد نویسی سئو شده قالب سایت ها، طراحی اختصاصی و … اشاره کرد.

 

3- شرکت طراحی سایت وب سیما

شرکت طراحی سایت وب سیما در تهران مشغول به فعالیت است. اگر به دنبال یک سایت زیبا و منحصر بفرد هستید، شرکت وبسیما را از دست ندهید. چرا که طراحی خلاقانه یکی از ویژگی های شرکت طراحی سایت وبسیما است.

 

4- شرکت طراحی سایت وب 24

یکی دیگر از شرکت های طراحی سایت ایران وب 24 است. این شرکت با بکارگیری فریم ورک asp.net به طراحی سایت می پردازید. از ویژگی های بسیار خوب این شرکت می توان به تیم پشتیبانی قدرتمند و ارائه مشاوره رایگان اشاره کرد.

البته در صورتی که ریسپانسیو بودن سایت برایتان اهمیت دارد، خرید سایت از این شرکت را به شما پیشنهاد نمی کنیم. تنها تمرکز این شرکت طراحی سایت نیست و در حوزه های دیگر همچون میزبانی هاست، تولید محتوا و … نیز فعالیت می کند.

 

5- شرکت طراحی سایت نونگار پردازش

یکی دیگر از شرکت های با تجربه و حرفه ای در زمینه طراحی سایت و سئو، شرکت نونگار پردازش است. این شرکت دارای تعداد زیادی پرسنل فعال می باشد. شما می توانید نمونه کارهای بسیاری در حوزه های مختلف از این شرکت طراحی سایت ملاحظه نمایید.

 

6- شرکت طراحی سایت رایامارکتینگ

رایامارکتینگ یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های طراحی سایت در ایران است. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه، خدمات متنوعی در زمینه طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، و بازاریابی شبکه های اجتماعی ارائه می دهد.

از مزایای رایامارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیمی از متخصصان باتجربه و حرفه ای

  • ارائه خدمات متنوع و باکیفیت

  • سابقه طولانی و درخشان

 

7- شرکت طراحی سایت وبکده

وبکده یکی دیگر از شرکت های طراحی سایت با سابقه در ایران است. این شرکت در سال 1383 تاسیس شد و تاکنون بیش از 1000 پروژه طراحی سایت را به انجام رسانده است.

از مزایای وبکده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خلاقیت و نوآوری در طراحی

  • استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا

  • ارائه خدمات پس از فروش

 

در پایان

در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، باید به عوامل مختلفی از جمله سابقه شرکت، نمونه کارهای شرکت، تیم متخصص شرکت، خدمات ارائه شده توسط شرکت و قیمت خدمات شرکت توجه کرد. اما با بررسی تخصصی نهایتا از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران یا بهترین طراحان سایت ایران می توان به شرکت های وب پویا، وب رمز، وب سیما، وب 24 ، نونگار ، رایامارکتینگ و وبکده اشاره نمود.