زندگی در شهرهای بزرگ و مملو از تکاپو و هیاهو، تجربه منحصر به فردی برای همه ماست. از مردمی که با شتاب به سوی محل کار خود می‌روند، تا سفرهای ناگهانی با مترو و اتوبوس که گاها با خستگی و فشار همراه می‌شوند. در همه‌ی اینها ما نیاز به انرژی داریم.

تامین انرژی به وقتِ سفرهای درون‌شهری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

زندگی در شهرهای بزرگ و مملو از تکاپو و هیاهو، تجربه منحصر به فردی برای همه ماست. از مردمی که با شتاب به سوی محل کار خود می‌روند، تا سفرهای ناگهانی با مترو و اتوبوس که گاها با خستگی و فشار همراه می‌شوند. در همه‌ی اینها ما نیاز به انرژی داریم. در این حین، چیزی که می‌تواند روحیه و انرژی را به من و شما برگرداند، کروسان شیباباست. کروسانی خوش‌طعم که می‌تواند نیاز افرادی که زمان طولانی خارج خانه هستند را برآورده کند.

آرامشی در آشوبِ شهری!

شهرهای شلوغ و دغدغه‌های متعدد روزمره می‌توانند آدم را خسته کند اما این بین، در سفرهای درون شهری چه چیزی می‌تواند سبب شود این خستگی کاهش پیدا کند؟ کروسان شیبابا با عطر و طعم خوشایندش، به ما کمک دوباره انرژی خودمان را به‌دست آوریم.

این محصول یک همراه خوب در سفرهای درون شهری است که کمک می‌کند فشار خون حتا شده برای مدتی کوتاه، تنظیم بماند.

10

این شیرینی محبوب که مورد علاقه بسیاری از افراد است، علاوه بر طعم جذاب و خوشمزه‌ای که دارد، می‌تواند به عنوان یک همراه مناسب در سفرهای درون شهری و زمان‌های پر فشار، سلامتی ما را حفظ کند. فرض کنید سریع باید از خارج شوید و نیاز به یک خوراکی برای شروع روز دارید و صبحانه‌ای آماده نکرده‌اید. کیک‌های صبحانه کارخانه‌ای نمی‌توانند انتخاب مناسبی باشند چون خمیرشان تخمیری نیست و نمی‌تواند برای شروع روز مناسب باشد. پس انتخاب بهتر چه می‌تواند باشد؟ کروسان شیبابا!

کروسان شیبابا و حفظ سلامتی در یک روز شلوغ

این نان هزارلایه به عنوان یک محصول با پایه غلات، معمولا حاوی مقداری کربوهیدرات، چربی و قند است. این مواد مغذی می‌توانند به حفظ انرژی بدن کمک کنند. همچنین، این شیرینی معمولا حاوی سدیم است که آن هم در تنظیم فشار خون نقش اساسی دارد.

غلات، منابع غنی از فیبر، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های قدرتمند دارد. مصرف منظم غلات می‌تواند به سلامت قلب و عروق و به کنترل فشار خون کمک کند. همچنین، فیبر موجود در غلات می‌تواند در کنترل قند خون کمک کرده و احساس سیری را بالا ببرد که در مقابله با افزایش وزن نیز مفید است. به همین دلیل است که می‌گوییم در روزهای شلوغ کاری، کروسان شیبابا می‌تواند به شما انرژی بدهد تا بتوانید به وعده‌ای دلپذیر و سیرکننده برسید.

کروسان شیبابا: شیرینی کوچک، لذت بزرگ

اما چرا می‌گوییم این نان هزارلایه می‌تواند همراهی مقوی برای شما باشد؟ شاید بهتر باشد ابتدا به سراغ این برند برویم و کمی از آن بیشتر بدانیم.

در دهه هشتاد، شیبابا با پودر ژله نامش را در میان مصرف‌کننده‌ها پخش کرد.

این برند با تنوع محصولاتش که بعدها دسرها و پودینگ‌ها هم به آن اضافه شد، پا را فراتر گذاشت و وارد نان‌های شیرین و کیک‌ها شد. با گذشت زمان، شیبابا نه تنها در بازار داخلی، بلکه در بازارهای جهانی نیز حضور یافت و محصولاتش به کشورهای دیگر صادر شد و اکنون هم با کروسان، همراه ماست. دلایل جذابیت این محصول برای مردم عبارتند از:

11

تازگی همیشگی

تازگی از جمله اصلی‌ترین دلایلی است که افراد را به سوی این محصول ترغیب می‌کند. این کروسان هزارلایه به دلیل تخمیری بودن، همیشه تازه می‌ماند، مواد مغذی آن حفظ شده و نهایتا با طعمی ویژه به بازار عرضه می‌شود.

حس نوستالژیک نان

یکی از جذابیت‌های اصلی آن، توانایی ارائه یک تجربه نوستالژیک و ماندگار برای مصرف‌کننده است که هنگام مصرف، حس آشنای نان را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

تنوع در طعم مغزی

اکثرا تصور می‌شود که مغزی کروسان باید شکلات باشد اما بد نیست بدانید این محصول با مغزهای متنوعی از جمله شکلات، آلبالویی و شکلات فندقی وارد بازار شده است که این تنوع به مصرف‌کننده امکان می‌دهد که طعم‌های مختلفی را تجربه کند.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت

استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید این محصول، میزان کیفیت محصول نهایی را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد، بنابراین شیبابا با تمرکز بر مواد اولیه باکیفیت، به عنوان یک محصول برتر و بی‌نظیر در بازار شناخته می‌شود.