فروشگاه آچار فرانسه برترین مرکز خرید جک پالت در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اگر از صاحبین کسب و کار هستی و برای کارت نیاز به جک پالت داری، اگر انباردار یا سردخانه دار هستی و به دنبال تهیه جک پالت مناسب برای سردخونه خودتی، ما در ادامه فروشگاه آچار فرانسه برترین مرکز خرید جک پالت در تهران رو بهت معرفی می کنیم.

 

اگر بچه تهران باشی قطعاً میدونی که ابزار و تجهیزات صنعتی فروشای تهران معمولاً سمت شادآباد و بازارآهن هستن، اما اگر از شهرهای دیگه میای برا خرید جک پالت، از هر کسی که تو تهران بپرسی شادآباد یا بازارآهن راهنماییت می کنه! همین که برسی شادآباد نصف راه و رفتی، فقط کافیه از یکی از اهالی شادآباد بپرسی خیابان طاووس کجاست؟ نبش خیابان طاووس و هفده شهریور یه مجتمع بزرگ تجاری می بینی به اسم آواجنرال، همونو از ورودی تخت جمشید میری تو و میرسی به راسته حافظ، سمت چپت و که نگاه کنی فروشگاه آچار فرانسه معدن جک پالت ایران و میبینی! آدرسشون داخل گوگل مپ هم هست و میتونی از طریق نقشه گوگل هم پیداشون کنی!

آدرس متنی فروشگاه هم میشه: تهران، شادآباد، خیابان هفده شهریور، نبش خیابان طاووس، پاساژ آواجنرال، راسته حافظ، فروشگاه آچار فرانسه

بچه های فروشگاه آچار فرانسه

بچه های فروشگاه آچار فرانسه از مدیر فروشگاه بگیر، تا بچه های فروش و انبار همه مشتی هستن و با عشق، یه بار که ازشون خرید کنی دیگه جای دیگه نمیری!

اگه استفاده‌ات از جک پالت و بهشون بگی خودشون بهترین نمونه ای که موجود داشته باشن و بهت معرفی می کنن، معمولاً اکثر جک پالت های ایرانی و وارداتی رو با بالاترین کیفیت از بهترین برند ها موجود دارن، ولی باز اگر هم نمونه خاصی رو بخوای که موجود نباشه یه هفته تا ده روزه برات موجودش می کنن!

خوبیای خرید جک پالت از فروشگاه آچار فرانسه

اگه بخوام یکم از خوبیای فروشگاه آچار فرانسه بگم: مشاوره حضوری و تلفنی رایگان دارن، جنساشون همه 1 سال گارانتی داره، تضمین اصالت دارن، خیالتون راحت، بهترین قیمت جک پالت بازار رو بهتون میدن، بین خودمون باشه همه همکارا هم اکثراً از خودشون جنس می گیرن چون وارد کننده اصلی و عمده فروش جک پالت هستن، خدمات پس از فروش دارن، جک پالتتون خراب بشه تعمیرات جک پالت هم دارن، می تونین به صورت اینترنتی و تلفنی خرید کنید و هر جای کشور که باشید براتون می فرستن، در ضمن از خرید سوم به بعد هم باهاتون شرایطی هم کار میکنن، هر چی از خوبیای فروشگاه آچار فرانسه بگم تمومی نداره! خداوکیلی هر چی که برای برترین مرکز خرید جک پالت بودن لازمه رو دارن!

اگه تجربه خرید از فروشگاه آچار فرانسه رو داشتی ممنون میشیم نظرت رو تو کامنت همین پست بگی تا بقیه دوستان هم بیشتر باهاشون آشنا بشن!