طبق بررسی های انجام شده فروشنده های متنوعی در ایران، اقدام به فروش رنگ ترموود میکنند. اما خرید رنگ ترموود از نمایندگی رنگ ترموود باعث میشود که کیفیت تضمین باشد و با کف قیمت خریداری کنید. بهترین نمایندگی رنگ ترموود در ایران مجموعه پویان وود است.

نمایندگی رنگ ترمووود در ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

ترمووود مقاوم ترین و با دوام ترین چوب موجود در بازار است. ولی در شرایط خاص نیاز به استفاده از رنگ های مخصوص ترمووود برای افزایش این مقاومت و دوام وجود دارد. رنگ های ترمووود با کیفیت از این چوب در برابر تمامی اسیب های محیطی و شرایط سخت آب و هوایی محافظت می کنند. به دلیل محبوبیت بالای این رنگ ها، شرکت های زیادی آن ها را به کشور وارد می کنند. ولی از آن جایی که کیفت رنگ ترمو تاثیر مستقیمی روی ماندگاری و پایداری این چوب دارد، باید حتما آن را از مراکز معتبر و نمایندگی های مطمئن خریداری کنید. در این مقاله بهترین و معتبر ترین نمایندگی فروش رنگ ترموود را معرفی می کنیم. همچنین بهترین برند های رنگ و انواع آن ها را بررسی کرده و در انتها نیز قیمت رنگ ترمووود را بیان می کنیم.

نمایندگی فروش رنگ ترموود

نمایندگی فروش رنگ ترموود

مجموعه پویان وود بالای 30 سال سابقه فعالیت در زمینه ترموود، چوب روسی، رنگ ترمو و ... دارد و به عنوان بهترین نمایندگی فروش رنگ ترموود در ایران شناخته می شود. این شرکت انواع رنگ های با کیفیت و اصل ترموود از برترین برند های دنیا را بدون واسطه و با عرضه مستقیم به کشور وارد کرده و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به فروش می رساند. این مجموعه رنگ ترموود دولوکس را که به عنوان بهترین برند رنگ دنیا شناخته می شود، با تنوع بالا به کشور وارد و عرضه می کند.

قیمت رنگ چوب ترمو به علت عوامل مختلفی، دچار تغییر و نوسان می شود. بنابراین بهتر است از نمایندگی های معتبر و شناخته شده ای مانند مجموعه با سابقه پویان وود این محصول را با مقرون به صرفه ترین قیمت روز خریداری کنید. زیرا با استفاده از رنگ های با کیفیت می توانید طول عمر ترموود مورد نظرتان را تا بالای 30 سال افزایش بدهید.

برای سفارش رنگ ترموود از نمایندگی معتبر پویان وود، میتوانید به صفحه قیمت رنگ چوب ترمو مراجعه کنید.

انواع رنگ ترموود

از اصلی ترین عوامل آسیب زننده به ترموود در گذر زمان، می توان به نور خورشید و رطوبت اشاره کرد. رنگ های ترمووود با ویژگی های خاصی که دارند، به طور کامل جلوی این آسیب ها را می گیرند و طول عمر مفید چوب ترمو را تا چندین سال افزایش می دهند. از لحاظ تولید و کارایی، رنگ های ترمووود به دو دسته بر پایه آب و بر پایه روغن تقسیم بندی می شوند. رنگ های ترموود بر پایه روغن بی رنگ هستند و صرفا برای افزایش مقاومت و جلای چوب استفاده می شوند. این رنگ ها طرح و نقش های طبیعی چوب را از بین نمی برند و باعث تغییر رنگ طبیعی آن نیز نمی شوند. از رنگ ترموود بر پایه روغن بیشتر برای چوب هایی مانند ترموود نما، کفپوش فضای باز و ... استفاده می شود که در فضای خارجی به کار برده می شوند. زیرا این رنگ مقاومت ترموود را در برابر نور خورشید و اشعه مضر آن، رطوبت، گرد و خاک و حشرات افزایش می دهد و از آسیب به آن جلوگیری می کند.

رنگ های بر پایه آب نیز رقیق تر بوده و دارای 20 طیف رنگی مختلفی هستند. رنگ ترموود بر پایه آب هیچ سطح ضخیمی روی چوب ترمو ایجاد نکرده و تا عمق 2 تا 3 میلی متری چوب نفوذ می کند. این رنگ از ترمو وود در برابر نور خورشید محافظت می کند و جلوی نفوذ رطوبت به چوب را می گیرد. همچنین رنگ بر پایه اب ترموود از پوسته پوسته شدن چوب با گذشت زمان جلوگیری می کند.

بهترین برند های رنگ ترموود

رنگ چوب ترمو

کمپانی ها و برند های مختلفی انواع رنگ ترمووود را با درجه کیفی مختلف و تنوع رنگی گوناگون تولید و به بازار عرضه می کنند. برخی از برند های رنگ ترموود در ایران طرفداران بیشتری دارند. در ادامه مطلب بهتری برند های رنگ ترموود موجود در ایران را معرفی می کنیم.

  1. برند دولوکس

رنگ ترمووود دولوکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین رنگ های ترموود است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این رنگ بر پایه روغن تولید می شود و در دو مدل بی رنگ و رنگی قابل تهیه است. رنگ های دولوکس نفوذ بسیار خوبی در چوب ترمووود دارند که این موضوع باعث افزایش مقاومت و دوام ترمووود می شود. همچنین این رنگ در برابر رطوبت و نفوذ آب بسیار مقاوم است و چوب ترموود را به چوبی کاملا ضد آب تبدیل می کند. با خرید یک قوطی یک لیتری از رنگ دولوکس، می توانید تا 20 متر مربع چوب ترمو وود را رنگ آمیزی کنید.

  1. رنگ ترموود مینوکس

یکی دیگر از رنگ های مخصوص ترمووود، مینوکس است که بر پایه آب تولید می شود. این رنگ قیمت پایین تری نسبت به رنگ های دیگر ترموود دارد و از این چوب در برابر نور خورشید و رطوبت محافظت می کند. رنگ آمیزی ترموود و اجرای این رنگ به دلیل رقیق بودن آن بسیار آسان و سریع است.

  1. رنگ ترموود کیلز

رنگ های ترمووود برند کیلز بر پایه روغن بوده و در طیف رنگی بالایی تولید می شوند. رنگ کیلز از چوب ترمووود در برابر آسیب های محیطی و نور خورشید محافظت می کند. این رنگ طبق فناوری نانو تولید شده و تا عمق بالایی در ترمووود نفوذ می کند. از این رنگ برای چوب هایی که در فضای باز مانند نما، کفپوش و ... به کار می روند، استفاده می شود.

قیمت رنگ ترموود چقدر است؟

به دلیل نوسان در بازار، قیمت رنگ ترمووود ثابت نیست و دچار تغییر می شود. یکی از عواملی که روی قیمت رنگ ترموود تاثیر زیادی می گذارد، کیفیت رنگ است. رنگ های با کیفیت که طول عمر ترمووود را افزایش داده و باعث بالا رفتن کارایی آن می شوند، قیمت بالا تری دارند. همچنین نوع رنگ نیز از عوامل تاثیر گذار روی قیمت رنگ های مخصوص ترموود است. همانطور که گفتیم رنگ های ترموود در دو نوع بر پایه آب و بر پایه روغن تولید می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. هر کدام از این انواع رنگ ترموود قیمت متفاوتی نیز دارند. میزان عرضه و تقاضا برای رنگ ترموود در بازار و تنوع رنگی نیز از عوامل تاثیر گذار روی قیمت رنگ ترمووود هستند. برای اطلاع از قیمت رنگ ترموود بهتر است به سایت نمایندگی رنگ ترموود (پویان وود) مراجعه کنید.