روزانه ساعات بسیاری برای استراحت، تماشا تلویزیون و حتی خواب از مبل راحتی استفاده می کنیم. علاوه بر فاکتور های راحتی و دوام مبل، توجه به ظاهر شیک و جدید مبل نیز مورد توجه قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مبل راحتی شیک و جدید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

منظور از مبل راحتی چیست

یکی از پرکاربرد ترین اقسام مبلمان، مبل راحتی بوده که در اشکال مختلفی طراحی می شود. این نوع مبلمان نه تنها در خانه ‌ها، بلکه در ادارات و فضا های دیگر نیز استفاده می شود. این مبلمان به صورت تک نفره، دو نفره، سه نفره، شش نفره و حتی به صورت سفارشی طراحی و ساخته می ‌شوند.

مبل‌های راحتی از مواد مختلف ساخته می‌شوند و بیشتر آن ‌ها دارای پایه ‌های کوتاه و عریض هستند. این امکان باعث راحتی بیشتر افراد در هنگام استفاده از مبل می شود. همان ‌طور که از نام این مبلمان پیداست، هدف آن ارائه راحتی حین نشستن برای افراد است. پس باید در زمان ساخت توجه بیشتری به فاکتور های راحتی و دوام مبل داشت. این مبلمان به دلیل قیمت پایین‌تر خود نسبت به مبل‌های سلطنتی طرافداران بیشتری دارد.

13

عوامل بسیار مهم و ضروری در خرید مبل

توجه به سبک و ارگونومی مبل

برای خرید مبل در وهله اول سبک مبل مورد نظر، بررسی می شود. با توجه به سبک مورد نیاز خود می توانید دنبال مبلی با اشکال دلخواه خود باشید. عدم توجه به موارد ایمنی در هنگام ساخت، در طولانی مدت باعث آسیب های جسمی می شود.

کیفیت و زیبایی ظاهری

مبل راحتی شیک و جدید باید ظاهر زیبا داشته باشد. در کنار کیفیت، توجه به زیبایی ظاهری نیز در دکوراسیون خانه نقش بسزایی دارد. در انتخاب شکل ظاهری و رنگ مبلمان دقت کافی داشته باشید. این مبل باید در کنار میز تلویزیون و عناصر دکوری هماهنگ باشد.

توجه به برند مبل راحتی

برند های معتبر، محصولات باکیفیت تولید می کنند. توجه به برند سازنده مبل مهم بوده و برند های معتبر گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولات خود ارائه می کنند. می توانید برای خرید از برند معتبر ایبلو که تولید کننده برتر مبلمان در ایران است، به صورت نقد و اقساط خریداری نمایید.

هزینه نهایی مبل

مبل راحتی قیمت کمتری نسبت به مبل سلطنتی دارد اما با توجه به متریال های ساخت این محصول، قیمت آن تعیین می شود. در صورتی که کیفیت بالایی داشته باشد، هزینه بالایی نیز برای مشتریان در پی دارد.

14

انتخاب مبل تخت خواب شو برای فضای خانه و اتاق های دانشجویی

مبل‌های راحتی تخت خواب شو به عنوان گزینه مناسب و کاربردی برای فضای های گرم خانوادگی، خانه ‌های دانشجویی، ادارات شناخته می شود. انواع مبل ‌های تخت خوابی در حالت عادی به شکل یک کاناپه راحت بوده و با چند حرکت ساده، به تخت‌خوابی نرم تبدیل می ‌شود که امکان استراحت خواهید داشت.

این مبل‌ها از لحاظ اقتصادی قیمت مناسبی داشته و به عنوان یک گزینه با کارایی بالا برای خانواده‌های کم جمعیت شناخته می شود. از دیگر مزایای این سبک مبل، می ‌توان به اشغال فضای کم اشاره کرد. این مبلمان به خوبی در فضاهای محدود جا می ‌شوند و به افراد امکان می ‌دهند تا از فضای خود به بهترین نحو استفاده کنند.

مبل ال مناسب فضای کوچک

مبل راحتی ال شکل، همانطور که از نام آن پیداست، دارای طراحی با شکل L است. این نوع مبلمان به عنوان یکی از محبوب ‌ترین گزینه ‌ها شناخته می‌ شود.  انواع مبل ‌های ال به دلیل ساختار جذاب خود، فضای بهینه در خانه ایجاد می ‌کنند و جلوه زیبایی به خانه می ‌آورند.

این نوع مبل را می ‌توانید در انواع مختلف فضا های خانه قرار دهید، زیرا شکل ال این مبلمان امکان تنظیم و تغییر آسان در محل قرارگیری را فراهم می‌کند.

طراحی فضای شیک و جدید در فضای داخلی

مبل راحتی چسترفیلد یکی از انواع مبلمان راحتی فضای داخلی است. این مبلمان علاوه بر ارائه راحتی بی ‌نظیر خود، به عنوان مبل راحتی شیک و جدید شناخته می ‌شود. این نوع مبلمان با طراحی مدرن و دکمه‌ های لمسی، مناسب افراد شیک‌ پسند است.

مبل‌های چستر از پارچه‌ های با تراکم و ضخامت بالا استفاده می ‌کنند که کیفیت بالایی داشته باشد.. این پارچه‌ها نه تنها به ظاهر زیبا و شیک مبلمان کمک می‌کنند بلکه احساس لطافت و راحتی را نیز به کاربران ارائه می‌دهند.

خرید مبل با ارتفاع استاندارد

ارتفاع پشتی مبلمان راحتی یکی از عوامل مهم بوده با باید می متناسب با اندازه قد افراد باشد. این ارتفاع باید به گونه‌ای باشد که پشت و گردن را به خوبی پوشش دهد. عمق صندلی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. آن باید به اندازه کافی باشد تا افراد بتوانند به راحتی در آن جا بنشینند و پا های افراد به طور طبیعی روی زمین قرار گیرد.

دسته‌های مبلمان راحتی باید به اندازه کافی پهن باشند تا افراد بتوانند دستان خود را راحت بگذارند و استراحت کنند. در کنار این موارد زاویه پشتی مبلمان نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر راحتی نشستن داشته باشد. زاویه معمولاً باید به گونه‌ای باشد که افراد بتوانند به راحتی پشتیبانی شوند و در موقعیت طبیعی بنشینند.

عوامل موثر در قیمت تمام شده مبل راحتی شیک و جدید

انواع مبل راحتی شیک و جدید در مقایسه با مدل‌های کلاسیک و سلطنتی، ظاهری ساده تری دارند. در نتیجه از چوب کمتری در ساخت استفاده می شود. به همین دلیل، قیمت این مبلمان پایین ‌تر و مقرون به صرفه تر از مدل‌ های خاص سلطنتی است. در نظر داشته باشید عواملی نظیر جنس پارچه، مدل و میزان اسفنج مورد استفاده در تولید، می تواند بر قیمت نهایی مبلمان راحتی تاثیرگذار باشد.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد مبل راحتی شیک و جدید بود. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه های مبل راحتی به مجموعه مبل ایبلو مراجعه کنید. ایبلو تولید کننده انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، جلو مبلی، میز تلویزیون، میز ناهارخوری و غیره است. تمامی محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

15