گیربکس بالابر ساختمانی شامل لوازم مخصوصی هستند که از آنها برای جابجایی لوازم و حتی افراد استفاده می‌کنند. این گیربکس‌ها را در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار میدهند. معمولا در صنعت ساختمانی گیربکس‌ها بیشترین کاربرد را برای فرایندهای مختلف ساختمان سازی دارند. گیربکس‌های بالابر اصلی‌ترین قطعه در سیستم بالابر محسوب می‌شوند.

نکات مهم در انتخاب بهترین گیربکس بالابر ساختمانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 این قطعات با افزایش قدرت کمک می‌کنند بالابر مواد و لوازم مورد نظر را به راحتی و به صورت عمودی بتواند جابجا کند. بهترین گیربکس بالابر نیز شامل گیربکس‌هایی است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا به تولید رسیده باشد. برای دسترسی به چنین گیربکس‌هایی نیز باید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار داد.

آیا با نکات مهم در انتخاب بهترین گیربکس بالابر ساختمانی آشنا هستید؟ صنعت ساختمانی به عنوان مهم‌ترین صنعت برای ساخت و ساز است. برای انجام کارهای ساخت و ساز مواد و مصالح مختلفی را باید فراهم ساخت. دسترسی راحت این مواد و مسالح برای طبقات بالاتر توسط گیربکس‌های بالابر امکان‌پذیر خواهد بود. اکنون به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع گیربکس‌های ساختمانی و در نتیجه بررسی قیمت و شرایط خرید این محصولات با ما همراه باشید.

 

معرفی انواع گیربکس ساختمانی

از تجهیزات بسیار مهمی که در سیستم‌های مکانیکی برای جابجایی قدرت از آن استفاده می‌کنند می‌توان به گیربکس‌ها اشاره داشت. امروزه در صنعت ساختمان گیربکس نقش مهمی ایفا می‌کند. چه بسا اینکه بهترین گیربکس بالابر ساختمان نیز با سطح کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به فروش می‌رسد. گیربکس‌های بالابر در سایزهای بسیار مختلفی طراحی شده‌اند. همچنین برندهای بسیار زیادی از این گیربکس‌ها نظیر یکتا، سهند و غیره در بازار وجود دارد.

چگونه بهترین گیربکس بالابر را انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد دغدغه خرید بهترین گیربکس بالابر را دارند. شما باید با نحوه انتخاب یک گیربکس مناسب آشنا باشید. با اکتفا به راهنمای خرید و در نظر قرار دادن شرایط کاربرد گیربکس، بهترین‌ها را انتخاب می‌کنید. تنها کافیست تا شما به مشخصات مختلف یک گیربکس و کاربرد آن توجه داشته باشید. برای انتخاب بالابر ساختمانی نیز شرایط آب و هوایی، نوع الکتروموتور، محرک، چیدمان محور بار شعاعی وارده و غیره تاثیرگذار هستند. برای انتخاب گیربکس‌های درجه یک و مناسب به موارد زیر توجه کنید.

  • اندازه ابعاد گیربکس
  • میزان سر و صدای گیربکس حین عملکرد
  • قدرت روان بودن گیربکس
  • سرعت ورودی و خروجی گیربکس
  • گشتاور خروجی و گشتاور تولید شده
  • توان ورودی الکتروموتور

معرفی برندهای مطرح گیربکس بالابر

بهترین گیربکس بالابر ساخت شرکت‌های معتبر دارای کیفیت بالاتر عملکرد عالی، طول عمر زیاد و قیمت مقرون به صرفه است. هم اکنون برندهای مطرح بسیار زیادی از گیربکس بالابر در بازار به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند. البته این برندها شامل برندهای اروپایی و ایرانی در دسته‌بندی‌های مختلف است.

گیربکس بالابر سهند

از برندهای شناخته شده گیربکس‌های بالابر می‌توان به برند سهند اشاره کرد. این شرکت معتبر اصفهانی سال‌هاست در زمینه تولید انواع گیربکس در سری‌ها و مدل‌های مختلف فعالیت می‌کند. انواع گیربکس‌های تولیدی این مجموعه در اندازه‌های مختلف هم اکنون به فروش می‌رسند. گیربکس‌های تولیدی این مجموعه کاملاً بی‌صدا هستند و عملکرد روانی دارند. قیمت این گیربکس‌ها فوق العاده مقرون به صرفه است. مناسب استفاده برای کاربردهای مختلف در سری و مدل‌های بسیار متنوع هستند. این بالابر ساختمانی در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار، قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد.

گیربکس بالابر SEW

گیربکس حلزونی SEW یکی از برندهای مطرح آلمانی است. گیربکس‌های تولیدی این مجموعه  بی‌رقیب هستند. این شرکت تولیدات خود را با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی می‌کند و به همین سبب محصولات آن جزو پرفروش‌ترین‌ها به شمار می‌رود.

 گیربکس‌های تولیدی این شرکت علی‌رغم طراحی ساده، راندمان فوق العاده بالایی دارند. در تمامی گیربکس‌های تولیدی این شرکت انتقال قدرت به صورت خطی انجام می‌شود. همین نحوه انتقال قدرت نیز باعث کاهش صدای موتور و نویز خواهد شد. هم اکنون سری‌های بسیار متنوعی از گیربکس‌های تولیدی شرکت اس ای دبلیو با ویژگی‌های مختلف به تولید رسیده‌اند.

گیربکس بالابر شاکرین

یکی از انواع گیربکس‌های مطرح تولید داخل، گیربکس بالابر شاکرین است. این گیربکس‌ها را شرکت شاکرین اصفهان با کیفیت بالا و خاصیت برگشت ناپذیر به تولید می‌رساند. محصولات تولیدی این شرکت در مدل و اندازه‌های بسیار مختلفی به تولید رسیده اند. هزینه اولیه گیربکس‌ها بسیار پایین است و حتی هزینه تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه‌ای دارند.

قیمت گیربکس بالابر ساختمانی

بررسی قیمت بالابر ساختمانی یکی از نکات مهمی است که قبل از خرید در رابطه با آن باید اطمینان حاصل شود. چرا که مشتریان پس از بررسی قیمت، به ارزش واقعی محصول پی می‌برند.

همه مشتریان به دنبال بهترین گیربکس بالابر موجود در بازار هستند. تولید شرکت‌های معتبر کیفیت عالی و عملکرد ایده آلی دارند. به دنبال انتخاب بهترین برندها باید قیمت بیشتری پرداخت شود. همچنین به گیربکس‌های درجه یک بازار دسترسی پیدا می‌کنید.

مدل گیربکس و سری‌های مختلف آن نیز دارای قیمت متفاوتی هستند. شاید انتخاب شما گیربکس حلزونی باشد اما همین گیربکس حلزونی خود در مدل و سری‌های مختلفی به تولید رسیده است. بدون شک هر یک از سری‌ها و مدل‌های مختلف گیربکس بالابر نیز دارای مشخصات مختلفی هستند. از این رو قیمت بالابر ساختمانی نیز متفاوت خواهد بود.

به حداکثر گشتاور خروجی و حتی قطر شافت خروجی نیز توجه داشته باشید. هر سری و مدل‌های مختلف گیربکس‌های بالابر ساختمانی با حداکثر گشتاور خروجی و قطر شافت خروجی متنوعی به تولید می‌رسند.

گیربکس بالابر ساختمانی از اجزای بسیار مختلفی تشکیل می‌شود. نوع مدل، جنس و سطح کیفیت هر یک از این اجزا روی عملکرد گیربکس و همچنین قیمت آن تاثیر دارد.

14

سخن پایانی

برای جابجایی مصالح ساختمانی به طبقات بالاتر نیاز به یک گیربکس بالابر است. به دنبال انتخاب بهترین گیربکس بالابر با عملکرد عالی، کیفیت مطلوب و قیمت مقرون به صرفه باید برندهای شناخته شده را انتخاب کرد. البته می‌توان برای صرفه اقتصادی‌تر گیربکس بالابر دست دوم خرید.

 هم اکنون شرکت‌های بسیار زیادی جهت توزیع گیربکس بالابر فعالیت دارند. برای خرید بالابر ساختمانی باید حتماً به شرکت‌های قابل اعتماد مراجعه کرد. جهت خرید بکس‌های درجه یک و با کیفیت بازار می‌توانید با کارشناسان سهند ابزار تماس گرفته و یا به سایت https://www.sahandabzar.com/ مراجعه کنید.