خرید تشک بادی شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما با وجود برندهای مختلف و همینطور تنوع در طراحی و سایزبندی این تشک ها، می بایست یک سری فاکتورهای مهم را در نظر گرفت. مثلاً بر اساس آمارهای موجود مشخص است که تشک بادی اینتکس بیشترین سطح رضایت را به خود اختصاص داده است و این موضوع قطعاً وابسته به یک سری پارامترهای مهم اعم از اندازه و وزن، مواد و دوام، آپشن های اضافی، خدمات پس از فروش و از همه مهمتر مدل های این برند است.

 5 نکته مهم در خرید تشک بادی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

بررسی نیاز و بودجه پیش از خرید تشک بادی

اگر قصد خرید تشک بادی اینتکس دارید در ابتدا باید مشخص کنید که این محصول را با چه هدفی خریداری می کنید. تشک هایی که برای مسافرت استفاده می شوند به نسبت تشک هایی که قرار است برای مهمان مورد استفاده قرار بگیرند، تفاوت هایی دارند. چه خوب است دقیقاً نیاز خود را بشناسید.

برای خرید تشک بادی اینتکس، تنوع قیمت بسیار بالا است، بنابراین خودتان را مجبور به پرداخت هزینه های اضافی برای سفارش نکنید. شما می توانید طبق بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. وقتی نیازها مشخص باشند با یک سرچ ساده مدل های متنوع با قیمت های متفاوت پیش روی شما قرار می گیرند و شما می توانید به راحتی اقدام به خرید کنید. بنابراین دو فاکتور "هدف و بودجه" بسیار مهم هستند و قطعاً باید به طور دقیق بررسی شوند. 

بررسی سایز و وزن و توجه به متریال به کار رفته

بسیاری از افراد در هنگام خرید تشک بادی اینتکس تنها به کیفیت آن توجه می کنند. اما حقیقت این است که شما باید تشکی با وزن و اندازه استاندارد و مناسب با فضای در دسترس خود خریداری کنید. تشکی که برای طبیعت گردی خریداری می شود هرگز نمی تواند سایز بسیار بزرگی داشته باشد، چون با مشکل کمبود فضا روبرو خواهید شد. همینطور تشک اینتکس بادی بسیار سنگین وزن نیز برای زمان هایی که نیاز به رفت و آمد زیاد است مناسب نخواهد بود. دقت داشته باشید که تشک مورد نظر باید از نظر کیفیت بسیار عالی باشد اما سایز و وزن هم پر اهمیت است.

اگر تصمیم دارید یک بار اقدام به خرید تشک بادی اینتکس نمایید به طوری که تا مدتها مجبور به تعویض آن نباشید قطعاً باید به دوام و عمر مفید محصول دقت داشته باشید. جنس بدنه تشک می بایست نرم باشد. معمولاً از مواد پی وی سی با کیفیت و منعطف برای آن استفاده می شود. مقاومت محصول در برابر وزن شخص نیز بسیار مهم است. جنس رویه محصول می بایست از مخمل و جیر ضد تعریق بوده و هیچ نوع حساسیتی برای بدن شخص ایجاد نکند.

اینتکس یک برند آمریکایی است که همه محصولات خود را در کشور چین تحت لیسانس امریکا تولید می کند. بنابراین خرید تشک بادی اینتکس با خیال راحت به صورت آنلاین برای شما فراهم شده است. این برند در بازارهای جهانی نیز به رتبه مناسبی دست یافته و به نوعی امتحان خود را پس داده است.

2

آپشن های مختلف تشک بادی

در صورتی که قصد شما یک خرید عالی و بدون نقص است می بایست آپشن های اضافی نیز در انتخاب تشک بادی اینتکس را در نظر بگیرید. مثلاً برخی از تشک ها دارای سیستم پمپ بادی داخلی هستند که کمک می کند تا تشک سریع تر پر شود و به نوعی راه اندازی آن بدون معطلی صورت می گیرد. در صورتی که از این تشک در هوای گرم استفاده می کنید و یا به طور کلی از گرما فراری هستید قطعاً باید به سیستم ضد تعریق که در برخی از تشک های بادی به کار رفته است دقت کنید. البته این تشک ها قیمت بالاتری نسبت به تشک های بادی معمولی دارند اما یک انتخاب عالی محسوب می شوند. برخی از افراد دچار دردهای مفاصل هستند و یا به نوعی به دلیل کهولت سن و یا مشکلات جسمی می بایست از محصولات طبی استفاده نمایند.

 دقت کنید که وزن سبک تشک ها نیز در نهایت کمک می کند تا استفاده از آن آسانتر باشد. تشک های طبی ارتفاع کمتری دارند و برای کمپ نیز یک انتخاب عالی محسوب می شوند. تشک های بادی در سبک های یک الی دو نفره طراحی شده اند. همینطور از نظر مدل می توان ساختار مواج موازی و یا مشبک را انتخاب کرد. تشک های بادی مواج به گردش خون بهتر کمک زیادی می کنند و به واسطه فضای خالی که بر روی تشک طراحی شده است فشار کمتری به اندام های بدن وارد می شود. این موضوع کمک می کند تا گرفتگی عضلات به حداقل برسد. تشک های طبی شامل یک سری خطوط مواج هستند که کمک می کنند تا بتوانید به راحتی خوابی راحت بر روی آن داشته باشید.

3

تشک بادی مدل مناسب خود را بشناسید!

تشک های بادی مدل های بسیار متنوعی دارند. تشک های تک نفره از نظر سبک بسیار متنوع هستند. تشک های دو نفره بر اساس طول و عرض و ارتفاع درجه بندی های خاص خود را دارند. تشک های مسافرتی از نظر سایز و نوع بسته بندی و همینطور پر و خالی کردن باد نیز یک انتخاب عالی محسوب می شوند. از سوی دیگر تشک های طبی وجود دارند که مختص افراد خاص هستند. اگر می خواهید تشک شما مناسب برای ماشین باشد قطعاً باید به ارتفاع آن دقت کنید. معمولاً تشک های طبی بهترین ارگونومی را دارند و البته که گرانتر هستند. این تشک ها بهترین انتخاب برای کسانی که مشکل کمردرد دارند، خواهند بود. بنابراین اینکه دقیقاً چه مدل تشک برای شما مناسب است بستگی به سلیقه و نیاز خودتان دارد.

 شما می توانید با یک سرچ ساده در سایت ایرکوک در ابتدا سبک های متنوعی از تشک های بادی اینتکس با بهترین کیفیت را مشاهده کنید. برای هر محصول اطلاعات کافی در نظر گرفته شده است تا انتخاب برای شما آسان تر باشد. اگر انتخاب مدل مورد نظر برای شما دشوار است می توانید از تجربیات دیگران استفاده نمایید. بخش نظرات در سایت به شما کمک می کند تا یک تصمیم کاملاً هوشمندانه بگیرید. کسانی که قبلاً تشک مورد نظر را خریداری کرده اند از کیفیت و عملکرد آن کاملاً آگاه هستند و این موضوع سبب می شود تا انتخاب برای شما نیز آسانتر باشد.

 

 

از یک فروشگاه معتبر خرید کنید!

از مهمترین مزایای خرید تشک اینتکس این است که خدمات پس از فروش و گارانتی به بهترین شکل در اختیار شما قرار می گیرد. در واقع شما خیالتان از بابت بروز هر نوع مشکل جمع است و می توانید به راحتی این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید. از آنجایی که برند اینتکس یک برند جهانی و معتبر است یک سری کمپین های تخفیفی نیز از سوی این شرکت عرضه می شود که کمک می کند تا افراد بیشتری بتوانند اقدام به خرید تشک نمایند. تخفیف ها در سایت ایرکوک به صورت دوره ای اعلام می شوند و فرصت محدودی وجود دارد بنابراین می بایست به شکل مرتب سایت را چک کنید تا خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید.

 از یاد نبرید که انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید تشک بادی اینتکس سبب می شود تا مشاوره های رایگان پیش از خرید در اختیار شما قرار بگیرد. همینطور بهترین مدل مناسب با نیاز خود را خریداری می کنید و در نهایت می توانید رضایت کامل نسبت به قیمت محصول داشته باشید.