بهترین محلول لوله بازکن توالت فرنگی (لیست ساده ترین ترکیبات)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

محلول لوله باز کن توالت فرنگی یکی از کارآمدترین روش ها برای از بین بردن گرفتگی های چاه است که در بسیاری از مواقع معمولاً مشکلتان را برطرف می کند و گرفتگی ها را از بین می برد. اگر به هر دلیلی این محصول و سایر روش ها پاسخگو نبودند، می توانید از مراکز لوله بازکنی نیاوران تهران یا سایر مناطق شهر خود کمک بگیرید.

یکی از این محلول های کارآمد ترکیبات آنزیمی هستند، اما یک سوال مهم وجود دارد، چطور بهترین محلول لوله باز کن توالت فرنگی را بخریم و این محلول ها چه ویژگی هایی دارند؟

 

نحوه پیدا کردن بهترین محلول لوله بازکن توالت فرنگی

در لوله بازکنی پاسداران، نیاوران تهران و ... خدمات حرفه ای به منظور باز کردن لوله چاه توالت فرنگی، حمام، آشپزخانه و ... ارائه می شود. در واقع در این مراکز تکنسین ها و کارشناسان حرفه ای حضور دارند که با تکیه بر دانش و آگاهی خود در سریعترین زمان مشکل گرفتگی چاه را برایتان برطرف خواهند کرد.

اگر به هر دلیلی خود تمایل به باز کردن لوله های چاه توالت فرنگی با استفاده از محلول ها داشتید، باید به برخی مولفه ها و نکته ها در پیدا کردن این محصولات توجه کنید که در ادامه درباره آنها صحبت می کنیم:

توجه به نوع گرفتگی

شما باید نوع گرفتگی به وجود آمده در چاه توالت فرنگی خود را تشخیص دهید و متناسب با آن برای خرید محلول به بازار بروید.

همچنین می توانید شماره تلفن و آدرس نزدیکترین لوله بازکنی های محله خود را از طریق وب سایت لوله بازکنی برچسب پیدا کنید. این وب سایت با اعزام حرفه ای ترین نیروهای متخصص در سریعترین زمان کمکتان می کنند تا دیگر با مشکلی به نام گرفتگی چاه رو به رو نشوید.

دقت کنید که در بسیاری از مواقع شاید شی کوچکی از جیبتان داخل چاه بیفتد و باعث گرفتگی آن شود، در این زمان قاعدتاً نمی توانید از محلول های مخصوص از بین بردن چربی ها برای این مشکل استفاده کنید.

شما می توانید در هنگام خرید این مواد نوع گرفتگی را با کارشناس فروش در میان بگذارید تا متناسب با نیازتان بهترین ماده لوله بازکنی را معرفی کند.

مدت زمان تاثیرگذاری

هر یک از محلول های لوله بازکنی در مدت زمان مشخصی تاثیر خود را می گذارند و باعث از بین بردن گرفتگی کامل لوله ها می شوند. مثلاً برخی فقط 20 دقیقه زمان نیاز دارند تا حتی سختترین گرفتگی ها را از بین ببرند، اما برای برخی باید از شب تا صبح منتظر بمانید تا گرفتگی ها توسط آنها رفع شوند.

سازگاری با لوله ها

یکی از نکات مهم دیگر توجه به جنس لوله ها و ابزارهای به کار رفته در سرویس توالت فرنگی است. شما باید از موادی استفاده کنید که با جنس لوله هایتان سازگاری دارند و باعث خوردگی یا آسیب دیدگی آنها نمی شوند. در صورتی که از مواد نامناسبی استفاده کنید، حتی احتمال ترکیدگی لوله ها وجود دارد که این موضوع خسارات زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت؛ بنابراین قبل از خرید حتما جنس لوله ها را در نظر گرفته و این موضوع را با کارشناس فروش در میان بگذارید.

2

توجه به محل انسداد

توجه کنید که شما برای گرفتگی چاه توالت فرنگی قصد خرید محلول لوله بازکنی را دارید، بنابراین باید به سراغ موادی مناسب برای حمام یا ... بروید. در واقع برندهای تولیدکننده این مواد هر کدام از آنها را متناسب برای استفاده در برخی موقعیت های خاص تولید کرده اند که مشتری باید به این موضوع در حین خرید توجه داشته باشد.

میزان خطر

برخی از محلول ها خطرات زیادی برای مصرف کننده در پی ندارند و تنها در صورت استفاده از ماسک، دستکش و عینک این خطرات رفع می شوند. اما در برخی موارد محلول ها به قدری خطرناک هستند که حتی افراد متخصص نیز با دقت و عملکرد خاصی آنها را به کار می برند؛ بنابراین اگر می خواهید جلوی خطرات را بگیرید، حتما به نوع محصول و میزان خطر آن توجه داشته باشید.

قیمت

یکی از نکات مهم که اغلب مشتریان آن را از قلم می اندازند، توجه به قیمت محلول های لوله بازکنی است. آنها فکر می کنند هر چه محصولی با قیمت بالاتر را بخرند، با نتیجه بهتری رو به رو می شوند و گرفتگی چاه توالتشان به صورت کامل از بین خواهد رفت.

این موضوع را مد نظر داشته باشید که در انتخاب محلول به هیچ عنوان نباید به قیمت زیاد توجه ای داشته باشید، بلکه تمرکزتان باید بر روی کارایی محصول باشد. در واقع برخی محصولات قیمت بالایی دارند و از عملکرد مطلوبی نیز برخوردارند، اما متناسب با جنس لوله های توالتتان نیستند؛ بنابراین در صورت استفاده خطرات زیادی را برایتان به همراه می آورند.

3

انواع لوله بازکن توالت فرنگی

در ادامه لیستی از انواع محلول های لوله بازکن توالت فرنگی را می آوریم که کارایی و عملکرد مناسبی دارند و قطعاً نیازتان را به طور کامل برطرف خواهند کرد. تاکید می کنیم که قبل از استفاده از این محصولات حتما با کارشناسان حرفه ای موضوع را در میان بگذارید تا با نظرات کارشناسانه خود در این زمینه راهنمایی تان کنند.

محلول های اسیدی

یکی از قدرتمندترین موادی که در بازار برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می شود، مواد اسیدی هستند که از ترکیب اسید سولفوریک یا اسید هیدروکلریک ساخته می شوند و میزان خورندگی بالایی دارند. استفاده از این مواد در لوله های پلاستیکی یا فلزی ممنوع است.

محلول های آنزیمی

محلول های آنزیمی در واقع نوعی پاک کننده ملایم هستند که درصد تاثیرگذاری بالایی دارند و معمولاً امکان استفاده از آنها به صورت روزانه نیز وجود دارد. شما می توانید از این مواد علاوه بر چاه توالت فرنگی، در حمام و آشپزخانه نیز استفاده کنید و از مزایای فوق العاده شان بهره مند شوید.

از آنجا که در ترکیبات این مواد آلاینده ای وجود ندارد، بنابراین خطر و مشکلی نیز برای پوست و بدنتان به همراه نمی آورند. البته زمان تاثیرگذاری این محلول ها بالاست و معمولاً تا 24 ساعت به طول می انجامد.

محلول های سوز آور

پاک کننده های سوزآور نیز نوع دیگری از محلول ها هستند که در ترکیب آنها از هیدروکسید سدیم استفاده می شود که به عنوان ماده ای قلیایی در تمیز کردن چاه توالت فرنگی حمام و آشپزخانه کمکتان می کند. محلول سوزآور به خوبی می تواند گرفتگی های نرم و سخت مثل غذا، چربی و ... را به طور کامل از بین ببرد و بعد از مدتی مسیر عبور آب را باز کند.

4

محلول لوله باز کن توالت فرنگی، ماده ای کاربردی در باز کردن چاه

محلول لوله باز کن توالت فرنگی ماده ای کاربردی و تاثیرگذار در باز کردن چاه است که باعث می شود نیازتان از مراجعه به مراکز لوله بازکنی و پرداخت هزینه در این زمینه رفع شود.

البته بسیاری از این مراکز با قیمت های مقطوع و مناسبی به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند، بنابراین با پرداخت کمترین هزینه می توانید دردسرها و مشکلات به وجود آمده در این زمینه را از بین برده و راه چاه توالت فرنگی تان را باز کنید، همچنین امکان بروز تمام خطرات و مشکلات را به حداقل برسانید.