در این مقاله می‌خواهم در مورد V-Bucks رایگان برای Fortnite صحبت کنم، آیا امکان دریافت V-Bucks رایگان برای Fortnite وجود دارد؟ آره؛ شاید. حتی می‌توانید از طریق Battle Royale در Fortnite V-Bucks Fortnite را رایگان دریافت کنید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ترفند های بدست آوردن ویباکس فورتنایت رایگان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

چگونه fortnite V-Bucks رایگان دریافت کنیم؟

بازی Battle Royale Fortnite یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های جهان است. این بازی سالانه بیش از 200 میلیارد کاربر فعال دارد و بر روی تمامی دستگاه های موبایل و کنسول های بازی (به جز برخی از دستگاه های قدیمی) در دسترس است. Fortnite یک سری ماموریت های روزانه دارد که سریع ترین و ساده ترین راه برای دریافت V-Bucks fortnite رایگان و دریافت مقدار کمی از V-Bucks در روز است. البته ابتدا باید این مد را خریداری کنید. حالت ذخیره جهان دارای چالش‌های چرخشی روزانه برای بازیکنان است تا مقدار معینی را تکمیل کنند، پاداش بازیکن برای دریافت V-Bucks fortnite رایگان هر چالش مقدار مشخصی هزینه دارد و برای هر بازیکن متفاوت است.

آیا سایت های رایگان V-Bucks برای fortnite واقعی است؟

اگر تا به حال فورتنایت بازی کرده اید، ممکن است متوجه شده باشید که دریافت یک vbox رایگان برای fortnite در این بازی بسیار دشوار است. با این حال، بسیاری از بازیکنان بازی اغلب از عباراتی مانند "Free Fortnite V Bucks Hacks" یا "Free Fortnite V Bucks Hacks" برای دریافت Free Fortnite V Bucks، نامحدود یا رایگان V-Bucks در اینترنت استفاده می کنند. این جستجو شما را به سایت های تقلبی و جعلی V-Bucks هدایت می کند. گاهی اوقات این لینک ها می توانند افراد را به سمت وب سایت های جعلی سوق دهند. که از افراد اطلاعات مهم و حساس مانند اطلاعات حساب کاربری یا رمز های عبور Fortnite را می خواهند. همه این وب سایت ها و پیوندها جعلی و جعلی هستند و حاوی آثاری از کلاهبرداری هستند.

این سایت با کمک اطلاعات به دست آمده از افراد، حساب Fortnite شما را می دزدد یا مسدود می کند. در نتیجه، V-Bucks رایگان برای Fortnite به مراقبت و احتیاط زیادی نیاز دارد تا از دسترسی آن به حساب‌ها و اطلاعات ما جلوگیری شود. پیشنهاد ما خرید ویباکس فورتنایت Vbucks ارزان از سایت پرمی شاپ است.

11

آموزش رایگان fortnite V-Bucks

راه‌ها و آموزش‌های زیادی برای دریافت رایگان Fortnite V-Bucks وجود دارد که Fortnite V-Bucks آنها را راهنمایی می‌کنید. خیلی زود را دریافت کنید. شما می توانید هر یک از راه حل های ذکر شده در آموزش زیر را دنبال کنید و تاثیر V-Bucks را در مدت زمان کوتاهی ببینید.

چالش های روزانه این بازی در سمت چپ صفحه بازی قرار می گیرند در این قسمت سه کوئست وجود دارد که با انجام هر سه قسمت کوئست می توانید چالش های روزانه آن را بدست آورید. انجام این چالش ها برای شما جوایزی به همراه خواهد داشت و می تواند سطح شما را در بازی افزایش دهد. وقتی زمان بیشتری را صرف یادگیری V-Bucks رایگان fortnite کنید، سطح شما در بازی افزایش می‌یابد و V-Bucks رایگان به عنوان پاداش به حساب شما واریز می‌شود. همانطور که می دانید V-Bucks بخشی به نام Events دارد که روزانه منتشر می شود. شما می توانید در این رویدادهای روزانه شرکت کنید. با برنده شدن و شرکت در این رویدادها می توانید برنده جوایز بسیار زیبا و جذابی شوید.

دریافت یک Fortnite V-Bucks رایگان نیز بخشی از پاداش است. بنابراین سعی کنید در رویداد بعدی Fortnite بهترین های خود را نشان دهید. تا از این مزیت خوب استفاده کنید و بتوانید V-Bucks رایگان دریافت کنید. در این بازی آموزش بازی fortnite V-Bucks رایگان روزانه یا روزانه را بیاموزید. اختصاص بخشی از روز خود به بازی Fortnite Battle Royale به شما فرصتی عالی برای تکمیل چالش های روزانه می دهد. و سطح پیشرفت شما به طور پیوسته افزایش می یابد. به این ترتیب به آرامی فرصت دریافت V-Bucks رایگان را خواهید داشت.

 

دریافت V-Bucks رایگان در Fortnite Mobile را بیاموزید

راهی برای دریافت V-Bucks رایگان در Fortnite Mobile وجود دارد تکمیل Fortnite Battle Pass شما باید چالش های این قسمت را تکمیل کنید و با پیشرفت در آن یک V-Bucks رایگان به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

این بخش ممکن است کمی طول بکشد. اما به عنوان راهی برای دریافت V-Bucks رایگان در Fortnite Mobile مفید است. البته، باید توجه داشته باشید که برای دریافت V-Bucks رایگان در Fortnite از طریق Battle Pass، فقط یک بار در هر فصل می‌توانید از بازی استفاده کنید.

راه دیگر دریافت V-Bucks رایگان در Fortnite ورود به سیستم است. هنگامی که یک بازیکن برای اولین بار وارد بازی می شود، بازی به آنها یک V-Bucks رایگان می دهد. اگرچه مقدار و مقدار این V-Bucks کم است، اما می تواند برای شروع و حرکت به مراحل بالا بسیار مفید باشد.

یک راه دیگر برای دریافت Wybox رایگان در Fortnite این است که ماموریت ها و چالش های بازی را در بخش ذخیره جهان تکمیل کنید. البته این قسمت در سال های اخیر بسته شده است و فقط افرادی می توانند به آن دسترسی داشته باشند که قبلا از آن استفاده کرده اند. این افراد می توانند با تکمیل این قسمت ها مقداری V-Bucks رایگان کسب کنند.

اما یکی از این راه ها این است که هر چند وقت یکبار Epic Games رویدادهایی را برای Fortnite سازماندهی می کند. این رویداد که معمولاً به رویدادهای مهم داستان Fortnite می پردازد، گاهی اوقات به شرکت کنندگان فورتنایت رایگان می دهد. سازندگان بازی با استفاده از این روش ها، گیمرها را تشویق می کنند تا در رویدادها و با هدایایی مانند V-Bucks های رایگان شرکت کنند.

12

کلام آخر

بازی Fortnite battle royale یکی از بازی های معروف و محبوب در بین گیمرها است. و یکی از قدرتمندترین بازی های دنیا محسوب می شود. در بین نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی به این بازی وجود دارد و افراد زیادی هر روز مشغول انجام این بازی هستند. در این بازی میتوانید آیتم های جذابی برای شخصیت های خود تهیه کنید و با آموزش رایگان fortnite V-Bucks از حریفان خود در بازی بالاتر و قدرتمندتر شوید. در این مقاله به آموزش دریافت Fortnite رایگان که بازیکنان از آن استفاده می کنند اشاره کردم و در مورد آن توضیح دادم.