بازی Assassin’s Creed Mirage یکی از جدیدترین نسخه‌های سری بازی‌های اساسینز کرید محسوب می‌شود که توانسته است آن حس قدیمی و نوستالژیک اساسینز کرید را باری دیگر در دل گیمر ها و علاقه مندان زنده کند. طبق اعلام استودیو بازی سازی یوبیسافت، بازی Assassin’s Creed Mirage توانسته است به ریشه‌های قدیمی این مجموعه برگردد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

البته در عین حال هنوز شاهد وجود المان‌های مختلف و جدید در داستان و گیم پلی بازی هستیم که می‌توانند تجربه بازی را برای شما هیجان انگیز کنند. اگر می‌خواهید با این بازی جذاب و دوست داشتنی و سیستم و حجم مورد نیاز برای نصب آن آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

داستان بازی Assassin’s Creed Mirage

 

نقش اصلی داستان بازی Assassin’s Creed Mirage که با نام بسیم بن اسحاق شناخته می‌شود، شخصی است که سعی می‌کند تا دزدی و غارت اموال دیگران زندگی خود را در یکی از مناطق فقیر نشین شهر بغداد بگذارند. همچنین وی به صورت مداوم هر شب کابوس یک هیولا را می‌بیند که انگار حواسش به بسیم است و او را تحت نظر دارد!

یکی از دوستان صمیمی بسیم در بازی Assassin’s Creed Mirage نهال است که همیشه سعی می‌کند به بسیم کمک کند تا بتواند کابوس‌ها را تحمل کند. یکی از ویژگی‌های شخصیتی بسیم این است که همیشه دل تلاش است تا نسبت به گذشته خود پیشرفت کند و در نهایت به یکی از هیدن وان ها تبدیل شود. وی برای این کار به کاخ المتوکل خلیفه می‌رود تا شی باستانی را دزدیده و به هیدن وان های تحویل دهد. این شیء در واقع یک جعبه آرتیفکت است که برای گروه هیدن وان ها دارای اهمیت بسزایی است!

زمانی که بسیم به همراه دوست خود وارد کاخ می‌شوند، متوجه قدرت عجیبی که این جعبه دارد می‌شوند. در این زمان که بسیم و نهال در حال تماشای قدرت این جعبه بودند، خلیفه بغداد به سمت آنها حمله ور می‌شود در این درگیری دوست صمیمی بسیم یعنی نهال کشته می‌شود.

این اتفاق ضربه بسیار بدی برای بسیم بود. وی قدرت مقابله با نیروهای خلیفه را نداشت و از این ور تصمیم به فرار می‌گیرد و به خانه خود می‌رسد. زمانی که در خانه خود از خواب بیدار می‌شود، یکی از اعضای ارشد گروه هیدن وان ها را در کنار خود می‌بیند. ولی در خصوص اهمیت جعبه آرتیفکت و کارکرد آن با بسیم صحبت می‌کند. پس از آن به بسیم پیشنهاد می‌کند که با استفاده از یک قایق از شهر بغداد فرار کند و تا مدتی در یک منطقه ایمن و به دور از چشم خلیفه بغداد زندگی کند.

بسیم این درخواست را قبول نمی‌کند و به سمت دوستان قدیمی خود در محله فقیر نشین بغداد می‌رود. هنگامی که به این منطقه می‌رسد، جسد دوستان خود را می‌بیند که همگی توسط نیروهای خلیفه کشته و زخمی شده بودند. در این حال بسیم نیز تصمیم به فرار می‌گیرد ولی موفق نمی‌شود و توسط نیروهای امنیتی دستگیر می‌شود. پس از آن روشن بنت لا احد بسیم را نجات داده و به مخفی گاه هیدن وان ها می‌برد. بسیم از آن به بعد برای هیدن وان ها خدمت می‌کند و مأموریت‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد. پس اگر می‌خواهید یکی از بهترین نسخه‌های اساسینز کرید را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم که برای خرید اکانت قانونی میراژ سری به فروشگاه بازی worm game بزنید.

 

 

حجم بازی Assassin’s Creed Mirage برای ps5

همان طور که گفته شد، استودیو یوبیسافت با طراحی و توسعه بازی Assassin’s Creed Mirage توانسته است آن حس خوب قدیمی را در دل علاقه مندان زنده کند. برای دانلود و نصب این بازی روی کنسول بازی پلی استیشن 5 به 40 گیگ فضای خالی نیاز خواهید داشت. البته اگر آپدیت یا بسته‌های الحاقی خاصی برای این بازی توسط یوبیسافت منتشر شود ممکن است حجم بازی نیز افزایش پیدا کند.

سخن پایانی

به طور کلی بازی Assassin’s Creed Mirage می‌تواند تجربه‌ای هیجان انگیز و متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد. این بازی تا به حال برای کنسول‌های بازی نسل هشتم و نهم و همچنین کامپیوترهای شخصی به صورت رسمی منتشر شده است که افراد می‌توانند برای تهیه و خرید اکانت قانونی این بازی دوست داشتنی به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر مانند سایت ورم گیم مراجعه کنند.