وظایف وکیل ملکی چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

آشنایی با وظایف وکیل ملکی برای تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه ملک و املاک فعالیت میکنند؛ کاملا الزامی است. در واقع وکلای ملکی وظایف مشخصی دارند و در دادگاه‌های ملکی باید روند قانونی پرونده را طی کنند. به هر حال، وکلای ملکی تازه‌کار گاهی اوقات به دلیل عدم آگاهی موکل خود، در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند.

 

شما برای جلوگیری از رخداد چنین کم و کاستی‌هایی، در درجه اول باید با وظایف وکیل ملکی آشنا باشید و در درجه دوم وکیلی با رفتار حرفه‌ای پیدا کنید. خوشبختانه موسسه ملی وکیل، در جهت دسترسی بهتر متقاضیان به اطلاعات حقوقی در ادامه راه‌های ارتباطی با وکیل ملکی، مشاوره رایگان و سایر موارد مورد نیاز را ارائه کرده است.

وکیل ملکی کیست؟

وکلای ملکی قشری از جامعه حقوقی هستند که تسلط بالایی نسبت به مسائل قانونی ملک و املاک دارند. در واقع از جمله وظایف وکیل ملکی، تشخیص دقیق وضعیت پرونده‌های حقوقی است که کیس آن‌ها مرتبط با جرائم کیفری یا حقوقی ملک و املاک است.یکی از مهم‌ترین اقدامات وکیل ملکی در رابطه با پرونده‌های ملکی، ارائه دفاعیات در جلسات دادگاه جهت بردن رای نهایی است. اگر به عنوان فردی که ملک و املاک او از جنبه حقوقی دچار مشکل شده است نزد یک وکیل ملکی مراجعه کنید؛ مسلما در ابتدا تلاش می‌کند تا کیس حقوقی پرونده شما را بررسی کند.

در صورتی که سوژه پرونده شما در حیطه وظایف یا دانش وکیل باشد؛ او به سادگی می‌تواند پرونده شما را بپذیرد. البته گاهی اوقات وکلا به دلیل عدم ارتباط پرونده با حیطه کاری خود یا حتی عدم توانایی پیگیری پرونده‌های خاص در دستگاه قضایی، مورد حقوقی پرونده شما را رد می‌کنند. در چنین مواردی مراجعه به موسسات حقوقی که به صورت تخصصی در زمینه ملک و املاک فعالیت میکنند؛ از اهمیت بالایی برخوردار است.

2

بنابراین بدون فوت وقت، باید حتما یک وکیل آشنا با پرونده ملکی پیدا کنید. در حال حاضر خوشبختانه مجموعه ملی وکیل در این زمینه خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد تا اسباب رضایت مراجعه کنندگان فراهم شود. شما می‌توانید برای همکاری با یک وکیل ملکی آنلاین هم به سایت ملی وکیل مراجعه کنید.

بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی مسلما کارشناسی است که در حیطه وظایف خود عمل می‌کند. با این حال، گاهی اوقات پرفورمنس رفتار وکلا با موکلین خود هم حائز اهمیت خواهد بود. بنابراین در صورتی که تمایل دارید با بهترین وکیل افراز همکاری کنید؛ باید به دنبال یک موسسه حرفه‌ای حقوقی ملک و املاک باشید.

خوشبختانه همکاری با یک موسسه حقوقی حرفه‌ای برای افراد در حال حاضر دور از انتظار نیست و در اولین گام می‌توانید با موسسه ملی وکیل ارتباط بگیرید. در موسسه ملی وکیل بهترین وکلای ملکی مشغول به فعالیت هستند و حتی می‌توانند به صورت آنلاین یا حضوری در مورد پرونده به شما مشاوره بدهند. اغلب اوقات مراجعه کنندگان پرونده‌های ملکی حتی با کیس‌های حقوقی پیچیده ملک و املاک، موفق می‌شوند تا در جلسات مشاوره تمام رهنمود‌های لازم را دریافت کنند.

 

3

بنابراین بهتر است پیش از این که به همکاری با بهترین وکیل ملکی فکر کنید؛ در جستجوی یک موسسه حقوقی معتبر ملک و املاک باشید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره حقوقی در امور ملکی از موسسه ملی وکیل، می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده یا با کارشناسان‌ ما تماس بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی اشاره کرده‌ایم:

  • جمع آوری اطلاعات پرونده

در مرحله اول وکیل ملکی وظیفه دارد که اطلاعات مربوط به پرونده را به صورت کامل جمع آوری کند‌. در مراحل بعدی او با تنظیم اظهارنامه، تلاش می‌کند تا دادستان از نوع پرونده و همچنین تمامی اظهارات موکل خود آگاهی پیدا کند.

  • ارائه دفاعیات در دادگاه

پس از تنظیم اظهارنامه، وکیل باید دفاعیات پرونده یا قضاوت دادستان را آماده کند. در این مرحله در هر جلسه وکیل با ارائه دفاعیات پرونده، تلاش می‌کند تا دادستان را مجاب کند که رای نهایی را به نفع موکل او صادر کند.

  • لایحه تجدید نظر خواهی

در صورتی که رای نهایی پرونده به نفع موکل صادر نشود؛ وکیل باید در چند مرحله با ارائه شواهد و مستندات تلاش کند تا نظر دادستان را تغییر بدهد. طی این مراحل، معمولا وکیل لایحه تجدید نظرخواهی را تقدیم دادگاه می‌کند.

مشاوره با وکیل ملکی

از آن جایی که در حال حاضر شرایط دریافت مشاوره آنلاین و حضوری از طریق سایت یا تماس با ما فراهم شده است؛ مراجعه کنندگان دیگر نگرانی چندانی در رابطه با ارتباط گرفتن با یک وکیل حرفه‌ای ندارند‌. شما به سادگی می‌توانید با بررسی رزومه کاری وکلای مجموعه ملی وکیل، از هر یک از همکاران ما وقت مشاوره دریافت کنید.

در این بین باید توجه داشته باشید؛ که تفاوتی از لحاظ کیفی بین جلسات مشاوره حضوری، آنلاین یا تلفنی وجود ندارد‌. البته گاهی اوقات ممکن است تحت شرایط خاص امکان تشکیل جلسات آنلاین مشاوره وجود نداشته باشد. در نهایت باید حتما جهت دریافت مشاوره هر چه بهتر، که با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وکیل ملکی ملی وکیل

موسسه حقوقی ملی وکیل صرفا با وکلای حرفه‌ای همکاری می‌کند که در زمینه پرونده‌های این چنینی تبحر بالایی دارند. در واقع این افراد نه تنها ادر زمینه دریافت توجه مثبت قاضی موفق عمل میکنند؛ بلکه اجحاف کاملی نسبت به نحوه ارائه دفاعیات دارند.

بنابراین موکل معمولا با عمل به مشاورات وکیل در دادگاه یا همکاری بلند مدت با وکیل ملکی، دیگر نیازی به مراجعه مکرر به دادگاه یا تغییر مسیر دادرسی نخواهد داشت.در صورت تمایل به همکاری با وکلای ملکی ملی وکیل، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود با همکاران ملی وکیل تماس بگیرید.