شرکتهای طراحی سایت ایرانی در طراحی سایتهای جذاب و کاربردی برای مشاغل و افراد، مهارت و تجربه بالایی هستند. این شرکتها از آخرین فناوریهای Web Design و طراحی UI/UX استفاده میکنند تا سایتهایی کاربرپسند، واکنشگرا (Responsive) و سئو فرندلی (SEO Friendly) طراحی کنند. این شرکتها طیف گستردهای از خدمات طراحی سایت را ارائه میکنند، از جمله طراحی و توسعه سایتهای فروشگاهی، شرکتی و آموزشی، طراحی سایت با CMS اختصاصی، راه حلهای تجارت الکترونیک و پشتیبانی سایت.

بهترین شرکت طراحی سایت ایران در سال 2024
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

با توجه به افزایش تقاضای کسب و کارها برای حضور آنلاین در بازارهای اینترنتی، در این مطلب می‌خواهیم بهترین شرکت طراحی سایت ایران در سال 2024 را به شما معرفی کنیم که نقش مهمی در موفقیت کسب و کارهای ایرانی در بازارهای آنلاین دارد. اگر قصد طراحی سایت برای کسب و کارتان را دارید، فرصت را از دست ندهید و تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

برخلاف بازارهای حضوری، فضای بازارهای اینترنتی بی‌رحم است. در هر ساعت بیش از 500 سایت جدید وارد دنیای وب می‌شوند، ولی تقریباً 90 درصد آنها در نهایت محکوم به شکست هستند. چون استراتژی درستی برای حضور در بازارهای آنلاین ندارند و با همان دیدگاه کلاسیک بازارهای حضوری وارد دنیای کسب و کارهای آنلاین می‌شوند. در حالی که برای سفارش طراحی سایت حرفه‌ای باید به چیزی فراتر از داشتن یک سایت استاندارد یا فروشگاه اینترنتی توجه کرد.

موفقیت در بازارهای آنلاین مستلزم خلق هویت بصری و طراحی استاندارد سایتی است که هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو جذاب باشد. شرکت‌هایی که به‌ صورت تخصصی در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند، به این نکته توجه می‌کنند که سایت بخشی از هویت برند شماست و نقش مهمی در برندینگ و فروش آنلاین دارد. کاری که این شرکت‌ها انجام می‌دهند، طراحی سایتی است که:

  • سایت شما را بر اساس آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز دنیا طراحی می‌کنند
  • تفکر خلاق دارند و به‌ دنبال ایجاد خلاقیت و تفاوت در طراحی سایت هستند
  • طراحی سایت را با تمرکز بر تجربه کاربری عالی و مبتنی بر اصول سئو انجام می‌دهند
  • برای ارائه خدمات خود قیمت مناسب و رقابتی ارائه می‌کنند

11

بهترین شرکت طراحی سایت چه خدماتی دارد؟

شرکت‌هایی که به‌ صورت حرفه‌ای کار طراحی سایت را انجام می‌دهند و جزو بهترین شرکت‌های طراحی سایت محسوب می‌شوند، تمامی امکانات و خدمات طراحی سایت را یک جا جمع می‌کنند تا شما حضور قدرتمندی در موتورهای جستجو داشته ‌باشید. شرکتی که در این مطلب می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، کارینو نام دارد. خدمات و امکانات این مجموعه را در ادامه توضیح می‌دهیم:

·طراحی UI/UX حرفه‌ای

UI و UX دو مفهوم مهم در طراحی و توسعه سایت هستند. هدف از طراحی UI ارائه رابط کاربری زیبا، ساده و کاربردی است که که کاربران بتوانند با آن به ‌راحتی تعامل برقرار کنند، مانند دکمه‌ها، فرم‌ها، منوها و سایر عناصر گرافیکی. هدف از طراحی UX نیز ارائه تجربه بهتر و سازگار با نیازهای کاربران است، مانند رابط کاربری سایت، فرآیند خرید از سایت و جنبه‌های تعامل کاربر با محصول. کاری که این مجموعه انجام می‌دهد، طراحی متفاوت و خلاقانه UI و UX سایت با دانش تخصصی و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا است.

·طراحی سایت مبتنی بر سئو

خدمت دیگری که این شرکت برای طراحی سایت مشتریان انجام می‌دهد، طراحی سایتی است که مبتنی بر استانداردهای سئو و شاخص‌های رتبه بندی سایت توسط موتورهای جستجو در بحث Site Design است. با توجه به اینکه همه سایت‌ها برای کسب رتبه خوب در صفحه اول گوگل نیاز به خدمات سئو دارند، این مجموعه از طراحی رابط کاربری گرفته تا بحث ریسپانسیو بودن سایت، طراحی سایت وردپرس، طراحی وایر فریم، سرعت، ساختار بهینه و...، همه موارد را بر اساس استانداردهای سئو پیاده ‌سازی می‌کنند.

·تمرکز روی برندینگ و فروش آنلاین

تیم حرفه‌ای کارینو در زمان طراحی سایت روی تمام امکانات و ماژول‌هایی که سایت برای معرفی هر چه بهتر محصولات و خدمات به آنها نیاز دارد، تمرکز می‌کند. تیم طراحی سایت این مجموعه، کلیه امکاناتی که سایت‌های فروشگاهی برای تسهیل در فرآیند خرید و پرداخت مشتریان نیاز دارند، با بالاترین سطح استانداردهای دنیا و با در نظر گرفتن دسترسی آسان کاربران به محصولات مختلف، تمرکز روی ارائه تجربه کاربری عالی، تبدیل حداکثری بازدیدکنندگان به خریدار و فروش بیشتر اجرا می‌کنند.

·قیمت مناسب و اقتصادی

این مجموعه برآورد هزینه تمام شده هر پروژه را با نهایت دقت و وسواس انجام می‌دهد تا ضمن ارائه خدمات طراحی سایت باکیفیت، قیمتی مناسب و رقابتی را در نظر بگیرد. خدمات کارینو در پکیج‌های خدماتی و شرکتی، فروشگاهی و طراحی سایت اختصاصی ارائه می‌شود. برای استعلام قیمت سایت فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و...، فقط کافی است درباره امکانات و قابلیت‌هایی که برای سایت خود در نظر دارید با کارشناسان این مجموعه صحبت و از مشاور رایگان استفاده‌کنید.

13

 

خدمات طراحی سایت کارینو چه مزایایی دارد؟

خدمات طراحی سایت توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود، ولی نتیجه بسیاری از این طراحی‌ها مطلوب نیست، چون بر اساس رفع نیاز کاربر و بدون در نظر گرفتن فاکتورهای UI/UX و سئو اجرا شده‌اند. ولی تیم کارینو با سابقه چندین ساله فعالیت در حوزه طراحی سایت، بیش از 200 نمونه سایت شرکتی، فروشگاهی، آموزشی و شخصی را متناسب با اهداف کسب و کار، جذب مشتری و درآمدزایی طراحی کرده است.

استفاده از خدمات طراحی سایت این مجموعه چندین مزیت دارد:

  • برخورداری از تیم طراحی سایت و تیم برنامه نویسی قدرتمند
  • طراحی سایت ریسپانسیو و موبایل فرندلی که روی تمامی دستگاه‌های دیجیتالی به‌ راحتی قابل استفاده باشد
  • طراحی سایت سئو فرندلی که درک آن برای موتورهای جستجو آسان باشد
  • بهینه سازی سرعت، ساختار و قالب سایت برای طراحی رابط کاربرپسند
  • طراحی سایت بر اساس راحتی کاربران و بهبود تجربه کاربری
  • ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت در طول سال
  • طراحی سایت حرفه‌ای با امنیت بالا

 

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

کارینو در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات مقرون به صرفه و اقتصادی به مشتریان، پکیج‌های طراحی سایت را در سه سطح شرکتی / خدماتی، فروشگاهی و اختصاصی ارائه می‌کند. این پکیج‌ها شامل طراحی سایت مطابق با اصول سئو، موبایل فرندلی و دیزاین سفارشی است و شامل 1 ماه پشتیبانی رایگان می‌شود. قیمت پکیج‌ها متناسب با نیاز شما و امکاناتی که برای سایت در نظر دارید، مشخص می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیست به نشانی karino.agency/website-services/web-design مراجعه کنید یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.