امروزه کار‌های زیبایی بسیار گسترش یافته که یکی از پرطرفدارترین این کار‌ها مربوط به زیبایی و کاشت ناخن می‌باشد. از این رو با افزایش تقاضای انجام این کار، نیاز به افرادی است که مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند. در نتیجه تنها با آموزش طراحی ناخن و آموزش کاشت ناخن می‌توان به یک شغل پردرآمد با بازار کار فوق‌العاده دست پیدا کرد.

آموزش طراحی ناخن، آموزش کاشت ناخن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

چرا آموزش کاشت ناخن بسیار مناسب و کاربردی است؟

امروزه خانم‌ها در بازار کار با مشکلات مختلفی مواجه هستند که سبب شده در سراشیبی خارج شدن از سیستم کارمندی قرار بگیرند. از عمده دلایل این اتفاق می‌توان به محدودیت‌ها و عدم وجود امنیت شغلی، شرایط اقتصادی جامعه و نیاز به استقلال مالی و عدم ارتباط تخصص تحصیلی با وظایف محیط کار اشاره کرد.

همین موضوع سبب شده است تا افراد به آموزش مهارت های کار بر ناخن روی بیاورند. بازار کاشت ناخن بسیار جذاب و پر از مشتریان متنوع است. اما باید برای ورود به این شغل آموزش‌های کافی را دیده باشید. در غیر این صورت صرفا برای خود هزینه تراشیده‌اید و نمی‌توانید به این بازار ورود پیدا کنید.

آموزش کاشتن ناخن چه اصولی دارد؟

برای آموزش طراحی ناخن و کاشت آن چند اصل مهم و اساسی وجود دارد که باید با آن‌ها آشنا شوید:

ساختمان ناخن و شناخت آن

در ابتدا نیاز است که با ساختمان ناخن به خوبی آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک ناخن کار حرفه‌ای شوید. این مرحله یکی از ابتدایی‌ترین مراحل است که در هر دوره آموزش کاشت ناخن وجود دارد. آموزش صحیح و درک درست آن برای ارتقا و قدم گذاشتن به مراحل پیشرفته‌تر بسیار مفید است.

ابزار و مواد کاشت ناخن و شناخت آن‌ها

پس از آشنایی با ساختمان ناخن، حال باید شناخت کافی با ابزار و مواد کاشت ناخن و همینطور نحوه استفاده از آن‌ها را داشته باشید. در هر دوره آموزش طراحی، این ابزار و مواد به صورت کامل به شما معرفی شده تا بتوانید در مراحل بعدی به درستی از آن‌ها استفاده کنید.

از جمله ابزار کار می‌توان به سوهان برقی و دستی، ست سر سوهان‌مانیکور، دستگاه uv، عقب زن، نیپر، انواع قلم و... اشاره کرد. همچنین ست قلم طراحی، ژل طراحی، فویل، پولک، اکلیل، نگین و... از جمله ابزار جهت کار و آموزش طراحی ناخن هستند.

مراحل آموزش کاشتن ناخن

کاشت ناخن دارای چند مرحله است که به صورت کلی می‌توان گفت این مراحل در تمامی کاشت‌ها مشترک هستند. این مراحل شامل چهار گام بوده که به ترتیب زیر انجام می‌شوند:

  • مرحله اول؛ زیر‌سازی
  • مرحله دوم؛ مواد‌گذاری
  • مرحله سوم؛ سوهان کشی
  • مرحله چهارم؛ طراحی ناخن

اگر این مراحل را که در بالا بیان کردیم به صورت اصولی و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت‌های ناخن برای شما راحت است. همه‌ی این مراحل مهم هستند اما طراحی ناخن بسیار مهم و در واقع تبلیغی برای کار شما محسوب می‌شود. پس این مرحله را در آموزش جدی بگیرید.

9

در این مقاله سعی کردیم به شما در جهت انجام مراحل آموزش طراحی ناخن و آموزش کاشت ناخن در سالن زیبایی خانه عروس تهران کمک کنیم تا یک دید ابتدایی از این شغل و مراحل انجام آن داشته باشید. یادگیری دقیق هر یک از این مراحل راهنمایی برای یادگیری بهتر آموزش این حرفه محسوب می‌شود.