بهترین راهنمای ساخت تابلو مغازه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

امروزه صاحبان کسب­وکارهای مختلف از روش­های تبلیغاتی متنوعی برای جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر استفاده می­کنند که یکی از پرکاربردترین آن­ها تابلو مغازه است. هیچ مغازه­ای بدون داشتن تابلو شناخته و معروف نمی­شود. نصب تابلو برای تمامی کسب­و­کار‌ها یک نیاز است و هر مغازه­ای برای اینکه فروش بالایی داشته باشد و مشتریان زیادی را جذب کند لازم است که برای تبلیغات و شناسایی برند مغازه خود تلاش کند. این را هم باید در نظر داشت که نصب تابلو و تبلیغات هزینه نیست بلکه فرصتی برای نمایش و هویت­بخشی به برند هر کسب­وکاری­ست. شاید بدانید که ساخت تابلو مغازه حدود صد سال در ایران سابقه دارد. در گذشته که مغازه‌های زیادی وجود نداشت و مشتریان باید با پای پیاده مسیرهای طولانی را ​طی می­کردند تا به مغازه موردنظر خود می‌رسیدند. همچنین برای شناساندن محل کسب خود از تابلونویسی با استفاده از هنر خطاطی نام آن صنف یا مغازه را سر درب مغازه خود می­نوشتند. اما در زندگی مدرن امروزی، مردم دیگر حوصله قدم زدن با پای پیاده و تماشای ویترین مغازه­ها را ندارند و ترجیح می­دهند در کمترین زمان ممکن خرید کنند. حتی گاهی سوار بر اتومبیل شخصی به سرعت از خیابان­ها عبور کرده و تنها به خواندن تابلوی مغازه­ها بسنده می­کنند. و اینجاست که نقش تاثیرگذار یک تابلوی مغازه چشمگیر و جذاب مشخص می­شود.

 

انواع تابلوی مغازه

تابلوی مغازه با توجه به سلیقه و نیاز مشتری می­تواند تولید و نصب شود. همچنین عواملی چون بودجه مشتری و نوع کسب ­وکار است که در انتخاب نوع تابلو دخیل می­باشد. اما به طور کلی تابلوها از نظر جنس و نوع متریال به­کار رفته در ساخت و تولید آن همچون ساخت تابلو استیل ، تابلو مغازه چلنیوم و ... ، انواع مختلفی دارد. برای یک انتخاب مقرون به صرفه، جذاب و مناسب برند خود، می­توانید از متخصصان بهترین تابلوسازی تهران مشاوره بگیرید.

اهمیت طراحی تابلو مغازه

بهترین تابلوسازی تهران همواره سعی دارد تابلو مغازه را به شکلی زیبا طراحی کند تا هم نظر بیننده را به خود جلب نماید و هم پیام برند را به شیوه­ای مطلوب و موثر به نمایش درآورد. بهترین تابلوسازی تهران برای طراحی برند شما از طراحی‌های ساده و کلاسیک گرفته تا طرح‌های مدرن و خلاقانه، تنوع بسیاری به­کارگرفته و سعی دارد با توجه به نوع مغازه، انتظار مشتریان و اهداف تبلیغاتی شما را برآورده سازد. گروه تابلوسازی عصر نوین در طراحی تابلو مغازه، با استفاده از فاکتورهایی چون استفاده از رنگ‌های جذاب، نورپردازی زیبا و عناصر بصری خلاقانه، می‌تواند فروشگاه شما را در میان سایر رقبا متمایز کند.

مهمترین نکات در  طراحی تابلوی تبلیغاتی

  1. انتخاب یک طرح مناسب برای تابلو مغازه تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد.طرحی که انتخاب می­شود باید با همان کسب و کار متناسب باشد مثلا طرح تابلوی یک بانک باید با طرح تابلوی یک سوپر مارکت و یا فروشگاه متفاوت باشد.

نکته دیگر اینکه هیچ­گاه از طرح شلوغ برای تابلو مغازه استفاده نکنید چرا که موجب سردرگمی و ایجاد ابهام در ذهن مشتری می­شود و سبب می­شود تا مشتری نتواند با آن ارتباط برقرار نماید. همواره سعی کنید از عناصر مرتبط با شغل خود در تابلو استفاده نمایید. این نوع طرح به مشتری این امکان را می­دهد تا در کوتاه­ترین زمان ممکن به درک درستی از شغل و موضوع فعالیت مغازه دست یابد.

  1. اکثر تابلو­های ­مغازه برای جذب مشتری و زیبایی سر در مغازه نورپردازی را به­کار می­برند. روش نورپردازی در انواع تابلوها متفاوت است.
  2. چهارمین موردی که در طراحی تابلو باید مورد توجه قرار گیرد این است که از متن و جمله مناسب استفاده کنیم. متنی که روی تابلو کار می­شود برای مشتری جذابیت خاصی دارد به همین دلیل نباید از متن تکراری و یا طولانی استفاده کرد زیرا مشتری به متن­های تکراری توجهی نمی­کند و برای خواندن متن­های طولانی هم حوصله ندارد. عبارت­ها و جملات عجیب و غافلگیرکننده که مشتری را به هیجان آورده و او را تشویق به فکر کردن بکند همیشه تازگی و جذابیت خواهد داشت.
  3. طرح­ها و المان­های گرافیکی نیز برای مخاطب جذاب خواهد بود. کارشناسان و طراحان بهترین تابلوسازی تهران فرصت یک انتخاب و طراحی خلاقانه را برای رونق کسب­وکار شما ایجاد کرده­اند و همواره می­توانید از مشاوره­های تیم تابلوسازی عصرنوین بهره­مند شوید.

بهترین رنگ برای تابلو مغازه چیست؟

بهترین ترکیب رنگی که می­توان برای تابلو مغازه به­کار برد، رنگی است که با شغل و زمینه فعالیتی یک مغازه متناسب باشد. متداول­ترین ترکیب رنگی که در اکثر تابلوها مورد استفاده قرار می­گیرد رنگ­های متضاد بین زمینه اصلی تابلو و حروف برجسته و اشکال تابلو می­باشد. اما به­طور کلی رنگ های سفید، نارنجی، سبز، زرد، قرمز، مشکی و آبی از رنگ های پراستفاده برای تابلو مغازه هستند. برای طراحی یک تابلوی تبلیغاتی سعی کنید از رنگ­های جذاب و مکمل استفاده کنید. مثلا رنگ سبز و رنگ زرد مکمل یکدیگر هستند و هر دو در یک طیف رنگی قرار دارند. ترکیب رنگ­های مکمل و یا حتی متضاد سبب جذابیت تابلوی تبلیغاتی شما می­شود.

هزینه تابلو مغازه

قیمت تابلو مغازه یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در هنگام سفارش تابلو مغازه مدنظر قرار گیرد. شما می­توانید با کمک مشاوران و کارشناسان بهترین تابلوسازی تهران یا همان گروه تابلو سازی عصر نوین بهترین تابلو را برای مغازه خود با قیمتی مناسب و مقرون به­صرفه سفارش دهید.

مجوز تابلو مغازه

برای راه­اندازی هر کسب­وکاری نیاز به مجوز دارد. قبل از نصب تابلو باید از شهرداری منطقه­ای که قرار است آن مغازه در آنجا راه­اندازی شود مجوز کسب گرفت.

2

نصب تابلو در محل مناسب

بهترین مکان برای نصب تابلو سردر مغازه است. هرگز تابلوی تبلیغاتی با فاصله از مغازه نصب نکنید زیرا باعث سردرگمی مشتری می­شود. اگر قصد آن دارید که در فاصله­ای دورتر توجه مشتری را به مغازه خود جلب کنید می­توانید از تابلوهای راهنما که مشتری را به سمت مغازه اصلی هدایت می­کند، استفاده نمایید. نیاز نیست از تابلوی بسیار بزرگی استفاده کنید مهم قابل دید بودن و خوانا بودن نوشته روی تابلو است. از متن­های معمولی و تکراری استفاده نکنید. پس از اخذ مجوز تابلو، باید برای نصب تابلو دست به کار شویم. نصب تابلو یک کار تخصصی و فنی است. برای نصب اصولی و استاندارد تابلو گروه تابلوسازی عصر نوین به عنوان بهترین تابلوسازی تهران با در اختیار داشتن امکانات و تخصص به شما برای نصب صحیح تابلو مغازه­تان کمک خواهد کرد.

خدمات و پشتیبانی

خدماتی که گروه تابلوسازی عصر نوین به عنوان بهترین تابلوسازی تهران افتخار ارائه به مشتریان را دارد عبارتند از:

  • انجام مشاوره و راهنمایی در هر مرحله از انتخاب، سفارش و نصب
  • با در اختیار داشتن یک تیم طراح متخصص، بهترین طرح­ها را با توجه به سلیقه و بودجه به شما پیشنهاد می­دهد
  • با بهره­گیری از آخرین فناوری­ها و ماشین­آلات در کمترین زمان سفارش شما تحویل می­شود
  • انجام خدمات نصب، پشتیبانی، ضمانت محصول و سرویس دهی و انجام تعمیرات احتمالی