امروزه با وجود توسعه اکثر افراد به صورت فردی و کسب و کار ها ارتباط با کسب و‌کار های خارجی بسیار زیاد شده است. همین امر نیز موجب شده که نیاز به برخی چیز ها در میان این افراد مشاهده شود.

چطور باید حساب ارزی بین المللی باز کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

از آنجایی که برای دریافت پول از خارج و یا شرکت های خارجی، متقاضیان باید دارای حساب های بین المللی باشند، تقاضا برای باز کردن حساب به شدت افزایش یافته است. البته این فرایند هم به آسانی در کشور انجام نمی شود، چرا که با وجود محدودیت های بانک های داخلی، ارتباط بانک ها با سطح جهانی محدود شده و امکان انتقال و دریافت از طریق این حساب ها وجود ندارد. حال برای اینکه بتوانیم یک حساب بین المللی داشته باشیم باید چه اقدامی کنیم؟ ایا باز کردن حساب بین المللی برای تمامی افراد امکان پذیر است؟ حساب های بین المللی چند نوع هستند؟ و کدامیک به کار متقاضیان می آید؟ در این مقاله قصد داریم تا به صورت تخصصی به تمامی سوالات حول محور این موضوع پاسخ دهیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

حساب بین المللی چیست و چند نوع حساب بین المللی داریم؟

حساب بین المللی ارزی حسابی است که با آن می توان تراکنش های مالی به حساب های خارجی را انجام داد. همچنین می توان از طریق این حساب ها نسبت به خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی، رزرو هتل های بین المللی، خرید محصولات خارجی و..... را نیز انجام داد. با افتتاح این نوع حساب می توان به تمامی تراکنش های مالی در جهان دسترسی داشت. البته متقاضیان می توانند از طرق دیگری نیز نسبت به ذخیره پول شان اقدام کنند. به عنوان مثال ‌پرفکت مانی که یک نوع روش برای پرداخت های بین المللی است و نیازی به افتتاح حساب ندارد.

 

چند نوع حساب بین المللی داریم؟

از آنجایی که حساب های بین المللی انواع گوناگونی دارد در این بخش به بررسی چند نوع مهم و اصلی آن می پردازیم. حساب های ارزی بین المللی عبارت اند از: پی پال، پرفکت مانی، وب مانی، پایر ، نتلر ادوکش یومانی اسکریل موارد ذکر شده از معتبرترین حساب ها ی ارزی بین المللی هستند که امکان استفاده از خدمات جهانی را به مشتریان خود می دهند. جالب است بدانید افتتاح حساب ارزی بین الملل به متقاضیان امکان استفاذه از شبکه سوئیفت یا هموان حواله ارزی را نیز می دهد.

برای افتتاح حساب ارزی بین الملل چه اقدامی کنیم؟

 برای باز کردن این نوع حساب ها، متقاضیان می توانند از شرکت های واسطه ای که این خدمات را ارائه می دهند اقدام نمایند. شرکت فراکنش یکی از شرکت های معتبری است که خدمات افتتاح خساب ارزی بین المللی و همچنین پرداخت های خارجی را ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت و ثبت نام از تمامی خدمات بین الملل استفاده نمایید.

آیا باز کردن حساب بین المللی برای تمامی افراد امکان پذیر است؟

 بله. تمامی افراد می توانند به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری به بانک حساب ارزی و بین المللی باز کنند. همچنین آنها می توانند این خدمات را به صورت آنی و بدون معطلی انجام دهند.  سایت فراکنش یکی از سایت هایی است که افراد می توانند به راحتی با ثبت نام در آن از تمامی خدمات بین الملل استفاده نمایند. از خرید آنلاین تا افتتاح حساب های بین المللی به صورت معتبر و واقعی از خدمات این شرکت به متقاضاین داخل ایران می باشد. البته نکته حائز اهیمت اینجاست که شما نیازی به مراجعه حضوری برای افتتاح حساب های بین المللی ندارید و تنها ارسال اطلاعات شخصی نظیر اطلاعات پاسپورت، اطلاعات حساب مقصد و... برای افتتاح حساب کفایت می کند. اعتبار این حساب ها بالاست و نیازی ندارد نگران بسته شدن حساب و یا بلاک شدن آن باشید. در صورت وجود این مشکل نیز می توانید با پشتیبانان فراکنش ارتباط گرفته و نسبت به رفع مسدودی حساب اقدامات لازم را انجام دهید.

 

کاربرد حساب های ارزی بین المللی چیست؟

حساب های ارزی بین المللی چیست؟

این‌نوع حساب ها کاربرد های زیادی برای متقاضیان دارند، چرا که دیگر محدودیتی برای واریز و برداشت پول در خارج از ایران نخواهند داشت. همچنین متقاضی می تواند از سایت های خارجی نیز استفاده نمایند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیما را از سایت های خارجی داشتید، اما به مرحله پرداخت و نهایی کردن تصمیم خود که می رسیدید قادر به انجام این مرحله نبودید؛ چرا که حساب ها و بانک های ایرانی در سایت های خارجی پشتیبانی نمی شوند. حال اگر شما دارای حساب ارزی بین المللی باشید، می توانید بدون هیچ محدودیتی این موارد را به سر انجام بر سانید. از دیگر کاربرد های این حساب ها می توان به خرید حضوری از فروشگاه های خارج از ایران اشاره کرد. شما بدون هیچ دغدغه و نگرانی می توانید، نسبت به پرداخت حضوری و ارائه اطلاعات حساب خارجی تان نسبت به خرید اقدام نمایید. از کاربرد های اصلی این حساب ها نیز می توان به پرداخت آنلاین و خرید محصولات نیز اشاره کرد

مزایای حساب های بین المللی ارزی چیست؟

کاربرد های جذاب حساب های بین المللی دارای موجب محبویت آن بین افراد شده است. البته این حساب ها دارای مزیت هایی نیز هست که عبارت است از:

  1. دسترسی راحت به سایر حساب های بین المللی دیگر
  2. استفاده آن در اکثر خرید های آنلاین و کسب خدمات
  3. پاداش های مختلف برای کاربران خود
  4. امنیت بالای حساب ها
  5. دسترسی راحت با موبایل

 سخن پایانی

در این مقاله به بررسی باز کردن حساب های ارزی بین المللی پرداختیم و بیان کردیم که تمامی افراد می توانند این نوع حساب ها را باز کنند و از آنها استفاده نمایند؛ حتی بدون مراجعه حضوری به بانک های مقصد. همچنین مزایا و کاربرد های مختلف این حساب ها را در این مقاله بیان کردیم تا شما عزیزان در صورت نیاز برای باز کردن این نوع حساب ها از طریق سایت فراکنش اقدام نمایید. همچنین در صورت استفاده از سایر خدمات بین المللی نیز می توانید از طریق این سایت مرجع اقدام به انجام امور بین الملل خود اقدام نمایید.