تینا آخوندتبار بازیگر زن سینما و تلویزیون است.

تینا آخوندتبار کیست؟/ ماجرای ازدواج تینا آخوندتبار بوکسور حرفه ای با حامد کمیلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تینا آخوندتبار بازیگر زن سینما و تلویزیون است. 

به گزارش سایت خبر روز،  در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان، تینا آخوند‌تبار بازیگر سینما و تلوزیون عصر روز شنبه ۵ تیر ماه در مسکو با سوفیا اوچیگاوا بوکسور روس مبارزه خواهد کرد؛ او امشب در مقابل رقیبی باید روی رینگ برود که قهرمان بوکس زنان روسیه است و توانسته سه بار قهرمان اروپا (2005 ، 2007 ، 2009) و دو بار قهرمان جهان (2005 ، 2006) شود و هم‌چنین در سال 2008 مدال برنز قهرمانی جهان را نیز به دست آورده است.

صحبت های تینا آخوند تبار درمور عمل بینی اش

 وقتی در برنامه «کافه سوال» با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند… عده ای هم استقبال کردند، این موضوع باعث شد عوامل آن برنامه با من تماس بگیرند و مجددا از من دعوت کنند. راستش را بخواهید مردم حوصله شنیدن حرف های شعاری را ندارند. آنها نمی توانند باور کنند فردی که خودش عمل جراحی کرده آنجا بنشیند و بگوید من هیچ عملی نکرده ام و این کار بدی است. آنها دوست دارند مهمان برنامه با صداقت حرف بزند و اگر کاری را انجام داده، بگوید این کار را من کرده ام. با وجود اینکه من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیندپیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند. در مورد عمل جراحی برای زیباتر شدن هم باید بگویم بعضی ها برای پیدا کردن اعتماد به نفس بیشتر، واقعا احتیاج دارند که از این نوع حراجی ها استفاده کنند. در مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم. ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم؛ چون در آن مقطع فکر می کردم در زیبایی من تاثیر دارد. اتفاقا من در برنامه «کافه سوال» هم به این موضوع اشاره کردم و مثل بعضی از بازیگرها، جراحی زیبایی را به باد انتقاد نگرفتم.

شایعه ازدواج تینا آخوند تبار

یکی از مواردی که مدت ها تینا آخوند تبار را سوژه رسانه ها کرده بود عکس لو رفته ی او با حامد کمیلی بود که حتی منجر به شایعه ازدواج این دو نیز شد!

تینا آخوندتبار

سقوط او از اسب در فیلم بی خوابی اسب ها

بعد از این ماجرا نیز سقوط وی از اسب در هنگام تصویربرداری فیلم بی خوابی اسب ها مدتی او را در کانون توجه رسانه ها قرار داد.

حضور بدون تقلید

فیلم زیاد می بینم اما دیدن فیلم های خودم بیشتر مرا برای ادامه این راه ترغیب می کند. وقتی فیلم هایم را می بینم اصلا آن چیزی نیست که خودم دوست داشته باشم و دلم بخواهد و هرچه بیشتر نگاه می کنم می گویم من مطمئن هستم که پتانسیل من بیشتر از اینهاست و باید خودم را بهتر نشان دهم. من از کسی تقلید نمی کنم که بگویم با دیدن فلان بازیگر ایرانی یا خارجی به این کار علاقه بیشتری پیدا کرده ام، در واقع این حس و توانایی را در خودم می بینم که می توانم این کار را انجام دهم.