امکان افتتاح حساب وسترن یونیون بدون کارمزد فراهم شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به طور کلی وسترن یونیون، یکی از مطمئن ترین و سریع ترین روش های انتقال وجه به خارج از کشور می باشد که به دلیل سریع بودن روند انجام تراکنش های مالی و سقف انتقال مبلغ بالا به افراد در کشورهای دیگر، توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. افتتاح حساب وسترن یونیون بسیار آسان است و همه افراد از طریق مراجعه به سایت western union و طی کردن مراحل ثبت نام آن می توانند این نوع حساب را برای خود ایجاد کنند.

اما متاسفانه ایرانیان به دلیل وجود تحریم های اقتصادی نمی توانند از خدمات وسترن یونیون استفاده کنند. در واقع هر فرد با مشخاصت ایرانی در مرحله ایجاد اکانت باید به آی پی خارج از ایران متصل شود و تمامی آدرس و مشخصات را از خارج از ایران پر نمایید. اما به دست آوردن این نوع اطلاعات برای افراد کار راحتی نیست؛ پس باید به شرکت های واسط که این نوع مراحل را با اطلاعات حقیقی انجام می دهند؛ مراجعه کنند. در ادامه شما را با افتتاح حساب وسترن یونیون بدون کارمزد در سریع ترین زمان ممکن آشنا می کنیم.

اگر قصد افتتاح حساب وسترن یونیون را دارید، سایت ارزی پی را در گوگل جستجو کنید و با وارد شدن به این سامانه از خدمات western union همچون: افتتاح حساب، انتقال پول و... به راحتی استفاده کنید.

شرکت وسترن یونیون در سال 1851 میلادی توسط ازرا کرنل پایه گذاری شده است. این کمپانی ارائه دهنده انواع خدمات مالی و ارتباطی می باشد و ستاد آن در مریدیان، کلرادو ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت خدمات متنوعی مانند تراکنش فرد به فرد، حواله پستی پول، پرداخت های تجاری و اقتصادی و … را ارائه می دهد.

مزایای داشتن حساب وسترن یونیون:

  • نداشتن محدودیت وسترن یونیون از نظر میزان و نوع بودجه
  • سرعت بالای انتقال پول در یک دقیقه
  • به دلیل داشتن شعبات زیاد در سراسر دنیا در دسترس است.
  • بدون نیاز به حساب امکان انتقال ساده ارز وجود دارد.
  • خدمات انتقال وجه به صورت آنلاین و در هر زمان و مکان
  • نرخ کارمزد وسترن یونیون با توجه به کشور مقصد و وجه ارسالی از 5 تا 50 دلار متغیر می باشد و سرعت بالای روند خدمات آن در بالا بودن کارمزد آن میسر است.

کارمزد وسترن یونیون چیست؟

به طور کلی کارمزد وسترن یونیون به عوامل زیادی بستگی دارد به عنوان مثال شما چه مقدار پول را از کدام کشور انتقال می دهید. با توجه به این که شما در ایران باید از شرکت های واسط برای استفاده از خدمات western union استفاده کنید، نرخ کارمزد هرکدام متفاوت است. پس باید به دنبال مجموعه ای باشید که تمامی این فرایند را با کمترین هزینه یا بدون هزینه انجام دهد. در ادامه شما را با مطمئن ترین و ارزان ترین سیستم پرداخت ارزی آشنا می کنیم.

به راحتی از افتتاح حساب وسترن یونیون ارزی پی استفاده کنید:)

به علت عدم ارتباط بانک ها و مراکز پرداختی در ایران با سایر بانک های جهان، عملیات بانکی و هر گونه پرداخت و یا خرید از فروشگاه های اینترنتی یا مجازی امری دشوار بوده و در سالهای اخیر نیز با توجه به تحریم های بانکی بر دشواری این امر افزوده شده است. لذا گروه ارزی پی با تکیه بر تجربه فروان و استفاده از نیروهای جوان آموزش دیده و همچنین “پشتیبانی صرافی” سعی بر رفع موانع بر سر راه ارتباط هموطنان عزیزمان با سایر بانکها، فروشگاه ها و مراکز دریافت و پرداخت وجوه ارزی دارد.

شما با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی www.arzipay.com می توانید اقدام به افتتاح حساب بین المللی رایگان کرده و کلیه خدمات بانکی و انتقال وجه در سراسر جهان را بدون نگرانی انجام دهید. در ضمن یکی از بزرگ ترین مزیت های خدمات آن، امکان افتتاح حساب وسترن یونیون بدون کارمزد می باشد.