درباره درمان زودانزالی در مردان چه می دانید؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

آشنایی با روش های درمان زودانزالی در مردان کمک می کند تا مردان با قدرت بیشتری بتوانند، رابطه جنسی برقرار کنند. انزال زودرس یکی از مشکلات شایع بین مردان بوده که خوشبختانه قابل درمان می باشد. انزال زودرس اعتماد به نفس فرد را کاهش داده و موجب نارضایتی شریک زندگی شما می شود. همچنین موجب ایجاد عصبانیت، ناراحتی و شرم در مردان می شود، به همین دلیل از برقراری رابطه جنسی دوری می کنند. در نتیجه روابط عاطفی بین زوجین به سردی می گراید.

جهت انتخاب روش مناسب از میان روش های درمان زودانزالی در مردان، پزشک متخصص ابتدا سوالاتی درباره زندگی جنسی و سابقه پزشکی فرد می پرسد. سپس معاینه بدنی انجام می دهد. پزشک برای بررسی  مشکل نعوظ، آزمایش هایی را برای بیمار تجویز می کند تا میزان هورمون مردانه یا تستوسترون را در خون ارزیابی کند. در برخی موارد پزشک متخصص توصیه می کند برای درمان نعوظ به یک متخصص بهداشت روان مراجعه کنید زیرا در برخی مواقع مشکل نعوظ ریشه های روانی دارد.

برای درمان زودانزالی چی بخوریم

اولین سوال بیماران برای استفاده از روش های درمان زودانزالی در مردان، این است که برای درمان زودانزالی چی بخوریم؟  روی از املاح معدنی بسیار مهم است که موجب بهبود عملکرد جنسی مردان می شود. مصرف روی باعث افزایش سطح تستوسترون می شود. در نتیجه موجب افزایش میل جنسی و بهبود نعوظ می گردد. منیزیم هم برای بهبود انقباضات ماهیچه ای و درمان زودانزالی خانگی موثر است. منیزیم موجب تولید اسپرمهای سالم و بهبود سلامتی باروری می شود. مصرف غذاهایی مانند دانه کدو تنبل، سویا، ماست، صدف، بادام، نخود، لوبیا قرمز، گوشت گام و گوسفند، سیر و شکلات تلخ به تاثیر مثبت روش درمان زودانزالی خانگی کمک می کند.

روش های درمان زودانزالی در مردان

روش های درمان زودانزالی در مردان می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تکنیک های رفتاری جهت درمان زودانزالی بدون دارو

 در برخی موارد متخصص اورولوژی توصیه می کند تا بیمار حدود 1 الی 2 ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی عمل خود ارضایی را انجام دهد. این روش از راه های درمان زودانزالی کمک می کند تا مدت زمان رابطه جنسی افزایش یافته و انزال با تاخیر رخ دهد.  علاوه بر این ممکن است پزشک انجام رابطه جنسی را برای مدتی ممنوع کند و به فرد توصیه کند تا از روش های مختلف بازی های جنسی استفاده کند تا میزان فشار روانی برقراری رابطه جنسی کاهش یابد.

  • تمرینات کف لگن یا تمرینات کگل موثر در درمان زودانزالی بدون دارو
  • تکنیک فشار مکث یکی دیگر از روش های درمان زودانزالی در مردان متاهل

 پزشک متخصص ممکن است  برای درمان زودانزالی از تکنیک فشار مکث استفاده کند. انجام این راه از راه های درمان زودانزالی به روش زیر می باشد:  مرد باید به طور معمول فعالیت جنسی خود را آغاز کند. هنگامی که احساس کرد که آماده انزال است، باید از همسر خود بخواهد انتهای آلت تناسلی مردانه را برای چند ثانیه فشار دهد تا میل به انزال کاهش یابد. از همسر خود بخواهید هر زمان که احساس انزال داشتید، این عمل را تکرار کند.

  • استفاده از کاندوم یکی از روش های درمان زودانزالی در مردان: استفاده از کاندوم های تاخیری موجب درمان زودانزالی در مردان متاهل می شود.

درمان زودانزالی با سیر از روش های درمان زودانزالی در مردان

درمان زودانزالی با سیر یکی از روش های درمان زودانزالی در مردان است که بسیار موثر است. درمان زودانزالی با سیر از طریق طولانی شدن مدت زمان رابطه جنسی اعمال می شود. سیر با خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی خود، باعث افزایش خونرسانی به سایر قسمت های بدن به ویژه آلت تناسلی می شود. برای انجام درمان زودانزالی با سیر، باید در هر روز صبح یک حبه سیر را به صورت ناشتا بجوید و قورت دهید. انجام این روش یکی از روش های درمان زودانزالی بدون دارو می باشد. لازم است بدانید سیر سیاه دکتر بیز برای درمان زودانزالی مناسب است و درمان میکند.

درمان زودانزالی پسران مجرد

برای درمان زودانزالی پسران مجرد که نوعی اختلال جنسی محسوب می شود، باید به پزشک مراجعه کرد. جهت درمان زودانزالی پسران مجرد، باید دلایل ایجاد کننده بیماری را بررسی کرد.

  • عوامل روانشناختی
  • دلایل پزشکی

درمان زودانزالی شدید

آیا می دانید زودانزالی چطور درمان میشود؟ در برخی موارد باید برای درمان زودانزالی شدید مردان به پزشک مراجعه کرد. هنگامی که زودانزالی موجب آزار و اذیت مردان و یا همسرانشان می شود، باید جهت درمان قطعی، به پزشک مراجعه کرد. در اکثر موارد درمان زودانزالی شدید با انجام تکنیک های رفتاری میسر می باشد.

جینسینگ و درمان زودانزالی

آیا درباره جینسینگ و درمان زودانزالی در جوانی اطلاعاتی دارید؟ جینسینگ یکی از داروهای گیاهی بسیار موثر در درمان زود انزالی در جوانی می باشد. جینسینگ و درمان زود انزالی از طریق بهبود قدرت مغز و افزایش میل جنسی  امکان پذیر است. جینسینگ موجب افزایش استقامت بدن شده، در نتیجه در بهبود نعوظ تاثیرگذار می باشد. قهوه گانودرما و جنسینگ یک روش درمان زودانزالی جوانان می باشد.

جهت درمان زودانزالی چه باید کرد

زودانزالی چطور درمان میشود؟ یکی از روش های درمان زودانزالی در مردان، تغییر رژیم غذایی می باشد. برای اینکه بدانیم جهت درمان زودانزالی چه باید کرد، باید علت زودانزالی را شناسایی کنیم. زودانزالی به دلیل کم توانی جنسی، اختلال نعوظ، وجود مشکلات بین زوجین، استرس زیاد و هیجانات جنسی ایجاد می شود. با مراجعه به روانشناس می توان زودانزالی را درمان کرد. اگر با مشاوره مشکل حل نشد، می توان از داروها استفاده کرد.

زودانزالی چطور درمان میشود، این پرسش بسیاری از مردان است. برای درمان زودانزالی زیر 10 ثانیه و یا درمان زود انزالی سریع، باید به انجام یک رابطه جنسی لذت بخش فکر کنید.  

جدیدترین روش درمان زودانزالی در مردان

جدیدترین روش از روش های درمان زودانزالی در مردان، استفاده از بوتاکس است. پزشک با استفاده از تزریق بوتاکس با دوز 150 تا 200 واحد در قسمت های ویژه از آلت تناسلی مردانه، زودانزالی را درمان می کند. ایراد وارد شده به جدیدترین روش درمان زودانزالی، این است که باید هر شش ماه یکبار این تزریق انجام شود.

چه چیزی برای درمان زودانزالی مفید است

مصرف مواد غذایی مناسبی مانند زنجبیل و کرفس از روش های درمان زودانزالی در مردان است. همچنین در پاسخ این سوال که چه چیزی برای درمان زودانزالی مفید است، باید بگوییم که انجام تمرینات ورزشی مانند شنای سوئدی و تمرینات کگل، برای درمان زودانزالی مفید است زیرا موجب تقویت عضلات کمر و شکم می شوند. استفاده از محصولات قهوه سوپریم دکتر بیز هم یک روش مناسب برای درمان زودانزالی جوانان می باشد.

چه دارویی برای درمان زودانزالی موثر است

یکی دیگر از روش های درمان زودانزالی در مردان استفاده از دارو می باشد.

  • داپوکستین 30 و 60 : مصرف این داروها 6 ساعت قبل از نزدیکی می تواند جهت درمان زودانزالی زیر 10 ثانیه موثر باشد.
  • بی حس کننده های موضعی مانند کرم های لیدوکائین: مصرف کرم های لیدوکائین می تواند مشکل زودانزالی زیر 10 ثانیه را درمان کند.

کلام آخر

 روش های درمان زودانزالی در مردان بسیار مختلف و فراوان می باشد. اما روش های پیشنهادی سایت گانودرما بیز، بسیار کاربردی و مطمئن هستند. طول دوره درمان زودانزالی 4 تا 6 ماه است و در طول دوره پشتیبانی سایت در کنار فرد بیمار است. با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر می توانید اطلاعات بیشتری درباره درمان زودانزالی در مردان کسب کنید.