پد سلولزی کولر آبی چیست و چه کاربردی دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

نیکاسان یکی از مراکز معتبر و فعال در زمینه پد سلولزی و فروش سیستم های سرمایشی و گرمایشی است. این مجموعه انواع پد سلولزی کولر، گلخانه ای و مرغداری را به فروش می رساند.

پوشال از جمله مهمترین تجهیزاتی است که در کولرهای آبی استفاده می شود. پوشال ها با جذب رطوبت، نقش اصلی در سیستم سرمایش کولرهای آبی ایجاد می کنند. اما استفاده از پوشال ها در کولرهای آبی معایبی نیز دارد. از جمله این معایب می توان به عمر کوتاه، جذب آلودگی و یا پراکندگی رطوبت اشاره کرد.

پدهای سلولزی جایگزینی بی نظیر برای پوشال های کولر آبی به شمار می روند. این تجهیزات مزایا و قابلیت های بسیار زیادی داشته و به همین دلیل توانسته اند تا محبوبیت بالایی در بین خریداران به دست بیاورند. اگر شما هم قصد دارید با این تجهیزات بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

پد سلولزی کولر آبی

شاید هنوز هم افراد کمی وجود داشته باشند که با پدهای سلولزی آشنایی دارند. در واقع هیچ تفاوتی بین کولرهای آبی با پوشال و کولرهای آبی با پدهای سلولزی وجود ندارد. تنها تفاوت، استفاده از پدهای سلولزی به جای پوشال های قدیمی است. پدهای سلولزی ورق های یکپارچه و منظم بوده که از جنس سلولز تولید شده اند. از این رو یکی از قابلیت های مهم آن ها، جذب حداکثری رطوبت در آن است. به دلیل ساختار متراکم و مستحکم این تجهیزات، رطوبت به خوبی در تمامی قسمت های مختلف آن پخش خواهد شد.

بدین صورت زمانی که کولر آبی از پدهای سلولزی استفاده می کند، راندمان کاری آن به شدت افزایش پیدا می کند. از سوی دیگر به دلیل کاهش نیاز به رطوبت، میزان مصرف آب و انرژی نیز کاهش پیدا می کند. در نتیجه، هزینه های شما نیز کاسته می شود. باید اشاره کرد که این پدها به شدت در برابر فرسودگی مقاوم بوده و به هیچ عنوان فاسد نخواهند شد. به همین دلیل طول عمر بسیار بالایی داشته و سالیان سال برای شما کار خواهند کرد.

طراحی منحصر به فرد و متفاوت پدهای سلولزی موجب می شود تا هیچ گونه آلودگی و گردوغبار به سیستم کولر آبی نفوذ نکرده و بدین صورت مطبوع ترین هوا را در اختیار کاربران قرار می دهد. از مهمترین ویژگی های پد سلولزی کولر آبی می توان به موج های منظم و متنوع آن اشاره کرد که باعث شده قدرت سرمایش کولرهای آبی افزایش پیدا کند.

2

مزایای استفاده از پد سلولزی در کولر آبی

بهره بردن از پدهای سلولزی در کولرهای آبی به سادگی می تواند راندمان کاری این تجهیزات را افزایش دهد. از سوی دیگر در درازمدت  می تواند در هزینه های نگهداری و تعمیر نیز صرفه جویی کند. جالب است بدانید که میزان راندمان کاری کولرهای آبی که از پدهای سلولزی استفاده می کنند، 80 درصد بیشتر از کولرهای آبی پوشالی است. اما این موارد تنها بخشی از مزایای استفاده از پد سلولزی کولر آبی است. از دیگر مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر آلودگی

به دلیل استفاده از مواد سلولزی در ساخت و تولید این مدل از تجهیزات، اجازه رشد قارچ و باکتری های مضر موجود در هوا وجود نداشته و پد به هیچ عنوان کثیف نخواهد شد. از سوی دیگر طراحی آن از ورود گرد و غبار و آلودگی های محیطی نیز جلوگیری خواهد کرد.

  •  مقاومت در برابر اکسیداسیون

پدهای سلولزی اکثرا دارای قاب های از جنس آلومینیوم هستند. از این رو هم پد سلولزی و هم قاب آن در برابر اکسیداسیون و رطوبت، مقاومت بسیار بالایی دارند.

  •  مقاومت در برابر تغییر شکل

پدهای سلولزی دارای ساختاری مستحکم و مقاوم هستند. از این رو استفاده طولانی مدت از آن ها موجب تغییر شکل پد نخواهد شد.

3

  •  طول عمر بالا

به دلیل آن که پدهای سلولزی در برابر انواع فرسودگی، خوردگی و ... مقاوم هستند، می توانند طول عمر بسیار بالایی داشته باشند.

  • نیاز به تعویض کمتر

به دلیل طول عمر بالا و مقاومت در برابر شرایط سخت محیطی، پدهای سلولزی نیاز بسیار کمتری به تعویض و یا تعمیر خواهند داشت.

  •  سازگاری با محیط زیست

جنس مواد و متریال به کار رفته در پدهای سلولزی به گونه ای است که به سادگی در طبیعت تجزیه خواهد شد. از این رو هیچ گونه آسیبی به محیط زیست نخواهد زد.

  •  نصب ساده و آسان

پدهای سلولزی به سادگی قابلیت نصب و راه اندازی دارند.

کلام آخر

در صورتی که شما هم قصد خرید و تهیه انواع پدهای سلولزی برای کولرهای آبی را دارید، می توانید خرید خود را از فروشگاه اینترنتی نیکاسان انجام دهید. این فروشگاه کلیه پدهای سلولزی کولری، گلخانه ای و مرغداری را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت انواع پدهای سلولزی کولر آبی به وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید.