انبار تجهیز آسیا تولید کننده انواع پالت فلزی مسطح و دیواره دار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

پالت های فلزی مسطح و دیواره دار از اصلی ترین تجهیزات نگهداری کالا و مواد می باشند که برای حمل و جا به جایی تعداد زیاد بار در یک مرتبه مورد استفاده قرار میگیرند. با توجه به ویژگی های بار و نوع بسته بندی آنها، ساختار پالت و اندازه و ابعاد و جنس آنها با هم تفاوت دارد. انبار تجهیز آسیا یکی از قدیمی ترین تیم های تولیدکننده انواع پالت فلزی مسطح و دیواره دار و پالت بشکه می باشد که محصولات خود را با گارانتی یک ماهه، خدمات پس از فروش 10 ساله و قیمت تولیدی ارائه می دهد.

پالت چیست؟

در انبارهای کارخانجات و کارگاه های تولیدی و همچنین مراکز حمل بار زمینی و دریایی و هوایی، برای جا به جایی تعداد زیاد کالاهایی که از نظر ساختار شبیه به هم هستند، از سازه هایی به نام پالت استفاده میشود. این سازه ها مسطح بوده و به صورت دیواره دار یا بدون دیواره ارائه میشوند. انبار تجهیز آسیا از بزرگترین مراکز فعال در زمینه طراحی و ساخت و تولید تجهیزات انبار داری می باشد که در مجموعه محصولات خود انواع پالت را جای داده است.

پالت های ارائه شده در این مجموعه دارای تنوع بالایی بوده و همگی فلزی و بسیار مقاوم هستند. به دلیل استفاده از متریال با کیفیت و رعایت استانداردها در روند ساخت، پالت ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. از جمله پالت های فلزی انبار تجهیز آسیا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پالت تخت فلزی

پالت تخت فلزی یا پالت مسطح flat pallet از رایج ترین و پرکاربردترین انواع پالت در انبارها می باشد که دارای بدنه بسیار مقاوم و قدرت تحمل بالایی است. این پالت ها دارای انواع مختلف مربعی و مستطیلی بوده و به صورت یک رو، دو رو و یک طرفه، دو طرفه و چهار طرفه تولید میشوند. ساختار این پالت ها به گونه ای طراحی میشود که حمل و جا به جایی آنها با لیفتراک براحتی امکان پذیر بوده و تعداد زیاد بارهایی با بسته بندی و ساختار مشابه و یکسان روی آنها قابل نگهداری هستند.

پالت های تخت فلزی انبار تجهیز آسیا دارای تنوع بالایی بوده و بر اساس شکل ظاهری می توان آنها را به گروه های زیر دسته بندی کرد:

  • پالت تخت یک رو که تنها در یک سطح آن امکان چیدمان بار وجود دارد.
  • پالت تخت دو رو قابلیت چیدمان بار در هر دو طرف را دارا هستند.
  • پالت تخت یک طرفه دارای فضای خالی برای جا به جایی سازه با لیفتراک شاخک دار هستند. تنها در یک سمت این پالت ها می توان بار و کالا را قرار داد.
  • پالت تخت دو طرفه دارای فضای خالی برای جا به جایی پالت توسط لیفتراک شاخک دار در دو لبه سازه است.
  • پالت تخت چهار طرفه در هر چهار لبه آن فضا برای ورود شاخک های لیفتراک وجود دارد.

علاوه بر تنوع در ساختار پالت مسطح، این سازه ها در ابعاد مختلفی ارائه میشوند. ابعاد استاندارد این پالت ها 80x80 - 100x120 - 100x120 - 100x120 سانتی متر می باشد.

کاربرد پالت مسطح فلزی

پالت های مسطح فلزی را می توان برای موارد زیر مورد استفاده قرار داد:

  • حمل و جا به جایی مصالح ساختمانی
  • حمل و جا به جایی میوه و سبزیجات دارای بسته بندی
  • حمل و چیدمان و جا به جایی قطعات اولیه کارخانجات
  • حمل و جا به جایی هر نوع بار دارای بسته بندی و ابعاد متوسط

پالت دیواره دار فلزی

پالت باکس یا پالت دیواره دار فلزی از دیگر انواع پالت مورد استفاده برای حمل و چیدمان بار می باشد که با بهترین متریال توسط انبار تجهیز آسیا تولید میشود. این پالت ها دارای دیواره بوده و به همین دلیل جا به جایی بارهای بدون بسته بندی و اقلام دارای اندازه های کوچک با آنها امکان پذیر است. علاوه بر حمل و جا به جایی بار، پالت های دیواره دار فلزی برای چیدمان بار به صورت چند طبقه در انبار نیز مورد استفاده قرار میگیرد. طراحی پالت باکس به گونه ای انجام شده که می توان چند عدد از آنها را بر روی هم قرار داد.

پالت دیواره دار فلزی

انواع پالت دیواره دار فلزی انبار تجهیز آسیا از نظر ساختار و شکل ظاهری شامل موارد زیر می باشند:

  • پالت دیواره دار توری
  • باکس پالت جداره دار
  • باکس پالت نرده ای

علاوه براین، این پالت ها از نظر تعداد جداره ها نیز متنوع بوده و شامل پالت باکس درب دار، یک طرف باز و دور بسته می باشند. از نمونه های پرکاربرد این سازه ها می توان به پالت دیواره دار تاشو اشاره کرد. دیواره های این پالت ها را می توان در شرایط مورد نیاز کاملا جمع کرد و به صورت تاشو در فضای مورد نظر قرار داد.

از نظر نوع پایه های به کار رفته در این سازه نیز می توان پالت های دیواره دار را به پالت های پایه نعلبکی و پایه تیر حمال دسته بندی کرد. لازم به ذکر است، ابعاد پالت دیواره دار فلزی انبار تجهیز آسیا 80x80 - 100x120 - 100x120 - 100x120 سانتی متر می باشد.

کاربرد پالت دیواره دار فلزی

دیواره های در نظر گرفته شده برای باکس پالت باعث میشود تا این سازه ها دارای کاربردهای گسترده ای در صنعت باشند. برخی از موارد کاربرد این پالت ها عبارتند از:

  • حمل و جا به جایی بار فله ای با اشکال هندسی نامنظم
  • حمل و جا به جایی بارهای دارای بسته بندی و ابعاد کوچک
  • چیدمان و جا به جایی میوه و سبزیجات در سردخانه ها

پالت پروفیلی

به منظور افزایش قابلیت بارگذاری پالت و همچنین قرار گرفتن بسته هایی که سایزهای کوچکتری نسبت به سایز قفسه های راک دارند، پالت پروفیلی ارائه میشود. پالت پروفیلی نوعی پالت تخت می باشد که با پروفیل های گالوانیزه بسیار مقاوم در برابر نم و رطوبت و وزن تولید میشوند. مانند پالت های تخت فلزی معمول، پالت های پروفیلی نیز در انواع مدل های یک رو، دو رو و یک طرفه و دو طرفه و چهار طرفه ارائه میشود.

به دلیل استفاده از پروفیل های گالوانیزه، پالت های پروفیلی دارای مقاومت بسیار بالایی در تماس با مواد شیمیایی و تابش نور خورشید می باشند. علاوه براین، این پالت ها را می توان با لیفتراک حمل و جا به جا نمود و درون قفسه های پالت راک قرار میگیرند.

پالت پروفیلی

پالت بشکه

پالت بشکه همان طور که از نامش مشخص است، برای جا به جایی و چیدمان اقلام استوانه ای مانند بشکه ها کاربرد دارند. ساختار این پالت ها به گونه ای طراحی میشود که بشکه ها درون آنها کاملا ثابت بوده و با حرکت و ضربه دچار ریزش نمیشوند. پالت های بشکه ای به صورت افقی و عمودی تولید شده و نوع عمودی آن شامل چند طبقه است.

طراحی و ساخت پالت فلزی

کیفیت بدنه و قدرت تحمل وزن بالا و عدم تاثیر منفی از شرایط محیط و نم و رطوبت موجود در آن از مهم ترین ویژگی های ضروری در انواع پالت فلزی می باشد. انبارتجهیز آسیا با استفاده از بهترین متریال، رعایت استانداردها و طراحی حرفه ای موفق به تولید انواع پالت فلزی مسطح و دیواره دار شده و محصولات خود را با گارانتی یک ماهه، خدمات پس از فروش 10 ساله و قیمت تولیدی ارائه می دهد.

** جهت دریافت مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت و خرید انواع پالت فلزی با ما از طریق شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید

02636109773  02636109774 **