چراغ دکوراتیو یکی از عناصر مهم در دکوراسیون فضای داخلی و خارجی محسوب شده که علاوه بر روشن کردن محیط، تاثیر زیادی در زیبایی دارد.

کاربرد چراغ دکوراتیو در نورپردازی چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

استفاده از چراغ های دکوراتیو در طراحی داخلی این روزها بسیار رواج پیدا کرده است. در واقع هدف از استفاده از این نوع سیستم نورپردازی، بهبود عملکرد نور می باشد. بطور کلی چراغ دکوراتیو نه تنها یک وسیله برای روشنایی محسوب شده، بلکه می تواند نوعی وسیله تزئینی در دکوراسیون محیط باشد. خرید چراغ دکوراتیو برای زیباسازی منازل، فروشگاه ها و محیط های داخلی می تواند یک امر ضروری در فرایند دکوراسیون داخلی تلقی شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با این سیستم روشنایی بیشتر آشنا شوید.

چراغ دکوراتیو چیست؟

نورپردازی داخلی و دکوراسیون دو پارامتر مهم بوده که نمی توان به سادگی از کنار آن ها گذشت. چراغ دکوراتیو در واقع یک جواهر در دنیای دکوراسیون بشمار می رود که نقش مهمی را در نورپردازی های تزئینی ایفا می کند. بطور کلی با استفاده از چراغ دکوراتیو می توان نورپردازی یک معماری را به شکلی زیباتر و جذاب تر انجام داد. از طرفی، چراغ های دکوراتیو می توانند در بهتر جلوه دادن وسایل نیز کاربرد چشمگیری داشته باشند. اما نکته قابل توجه اینجاست که تمامی این موارد زمانی میسر خواهند شد که چراغ دکوراتیو را به گونه ای انتخاب نمایید که بیشترین میزان هماهنگی را با طراحی داخلی دکوراسیون داشته باشد.

انواع چراغ دکوراتیو

انواع مختلفی از چراغ دکوراتیو در بازار موجود بوده که متناسب با نوع کار و دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند.

چراغ دکوراتیو داخلی

چراغ دکوراتیو های داخلی که در دکوراسیون محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا در دو نوع دیواری و سقفی تولید و عرضه می شوند. در ساخت آن ها معمولا از لامپ های ال ای دی استفاده شده و به کمک آن ها می توان خطوط زیبای هندسی و اشکال موازی و منظمی از نور را روی دیوار و یا سقف تشکیل داد. این رده های نوری نه تنها منجر به روشن کردن محیط شده، بلکه تکمیل کننده دکوراسیون محیط شما خواهند بود.

چراغ دکوراتیو محیط باز

نوع دیگری از چراغ های دکوراتیو هستند که برای استفاده در دکوراسیون محیط های باز تولید شده اند. این نوع چراغ ها عمدتا با فرم های مهندسی برجسته و متنوع ساخته شده و عنصر مهمی در طراحی نوین نورپردازی های تخصصی بشمار می روند. از این رو می توانید از این نوع چراغ های دکوراتیو برای زیباسازی محوطه های ساختمانی و نمای بیرونی معماری ها استفاده نمایید.

مزایای استفاده از چراغ دکوراتیو

استفاده از چراغ های دکوراتیو در دکوراسیون محیط های داخلی و محیط های باز ویژگی ها و مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • چراغ های دکوراتیو از قیمت نسبتا پایین تری در مقایسه با سایر تجهیزات روشنایی برخوردار می باشند.

  • مصرف برق این نوع چراغ ها همچون لامپ های ال ای دی بسیار پایین بوده و در نتیجه هزینه برق مصرفی تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

  • بازده نوری چراغ های دکوراتیو در مقایسه با لامپ های هالوژنی حدود 8 برابر بیشتر است.

  • طول عمر چراغ های دکوراتیو بسیار بالا بوده و پرتاب نور آن ها مناسب می باشد.

  • ظاهر زیبا و شیک چراغ های دکوراتیو می تواند در زیباسازی و تکمیل دکوراسیون محیط شما نقش بسزائی داشته باشد.

  • چراغ های دکوراتیو در رنگبندی های متنوع به بازار عرضه شده اند.

  • در ساخت چراغ های دکوراتیو از هیچگونه مواد سمی استفاده نشده و در نتیجه برای محیط زیست مضر نیستند.

  • چراغ های دکوراتیو حدود 90% از انرژی مصرفی خود را تبدیل به نور کرده و به هیچ عنوان تولید گرما نخواهند داشت.

خرید انواع چراغ دکوراتیو از فروشگاه معتبر آریما صنعت

برای خرید چراغ دکوراتیو نیاز است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید تا ضمن ارائه بهترین محصولات از برندهای معتبر با پایین ترین قیمت بازار، کیفیت محصولات را نیز برای مشتری تضمین کند. فروشگاه آریما صنعت، مجموعه ای فعال و پرتلاش که در حوزه تامین و عرضه کالاهای برقی فعالیت می کند. شما می توانید انواع چراغ های دکوراتیو باکیفیت و زیبا را از وب سایت آریما صنعت بصورت آنلاین خریداری کرده و یا در صورت تمایل، بصورت حضوری به فروشگاه ما واقع در خیابان لاله زار تهران مراجعه نمایید.

منبع: آریما صنعت