یک آموزشگاه آرایشگری مردانه حرفه ای، آرایشگری حرفه‌ای پرورش می‌دهد که میتوان از او انتظار خلق زیبایی داشت.

آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو، برای کسانی که آرایشگر نیستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

« من را بکش اما، زیباتر کن » . این جمله را بارها شنیده‌ایم و تقریبا در ناخودآگاه همه ما وجود دارد. باید قبول کرد که یکی از افراد مهم در زندگی ما آرایشگر ما است. کسی که می‌تواند چهره ماندگار و زیبایی از ما به محیط پیرامون ارائه دهد و تاثیر بسیاری در مقبولیت ما داشته باشد. اگر میخواهیم تصویری که در آینه می‌بینیم زیبا باشد و لبخند رضایت بر لب داشته باشد، باید خود را به دست یک آرایشگر حرفه‌ای بسپاریم. مراکز زیادی وجود دارند که در زمینه آموزش آرایشگری مردانه، مشغول به فعالیت هستند. عصر مو یکی از همین مراکز است که در واقع یک آموزشگاه آرایشگری مردانهمحسوب می‌شود. آموزشگاهی که در طول دوران فعالیت خود در تلاش بوده که آرایشگرانی حرفه‌ای و آزمون دیده به جامعه معرفی کند.

 

عصر مو و آموزش آرایشگری مردانه

عصر مو در طی سالیان گذشته همواره یکی از نام های آشنا برای علاقه مندان به آموزش آرایشگری مردانه در سطح کشور بوده است. این مرکز آموزشی فعالیت خود را از دهه 80 شروع کرده است و یک آموزشگاه آرایشگری مردانه به حساب می‌آید. این آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران اقدام به تاسیس چند شعبه کرده است و مدعی آموزش تعداد 2000 دانشجو به صورت سالیانه است. خدماتی مانند آموزش آرایشگری مردانه در درجات مختلف، گریم داماد، گریم سینمایی، ترمیم موی سر و ... از جمله خدمات اصلی عصر مو می‌باشند. از نکات مهم دیگر در لیست خدمات این آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران، مدرک معتبر پایان دوره است. به این ترتیب که هنرجو ها پس از گذراندن دوره آموزشی، یک مدرک فنی حرفه‌ای معتبر نیز دریافت خواهند کرد.

 

آموزش آرایشگری مردانه

 

از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان ورکشاپ های رایگان پس از دوره را نام برد. هنرجویان آموزش آرایشگری مردانه، پس از اتمام دوره های آموزشی جهت رفع اشکال می‌توانند از این ورکشاپ ها به صورت رایگان استفاده کنند. با مراجعه به سایت آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو به آدرس asremoo.com می‌توانید اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید. در هر صورت اگر به آموزش آرایشگری مردانه علاقه دارید، عصر مو می‌تواند یکی از گزینه های شما باشد.

 

دوره های آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو

اطلاع از دوره هایی که یک مرکز آموزشی برگزار می‌کند، یکی از اصلی ترین عوامل انتخاب آن آموزشگاه است. آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو دوره های مختلفی را برای هنرجویان خود در سطوح مختلف برگزار می‌کند. هنرجویان با توجه به خواسته و هدف خود می‌توانند در هرکدام از این دوره ها ثبت نام کرده و آموزش ببینند. از جمله مهم ترین و پایه‌ای ترین دوره های آموزش آرایشگری مردانه ارائه شده در عصر مو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • دوره آموزش آرایشگری مردانه پروفشنال

  • دوره آموزش گریم سینمایی ( نامتعادل سازی چهره مردانه )

  • دوره آموزش گریم داماد ( متعادل سازی چهره مردانه )

  • دوره آموزش بهداشت کار ناخن مردانه

  • دوره آموزش کاربرد مواد شیمیایی

  • دوره آموزش ترمیم موی مردانه

علاوه بر این دوره های آموزشی مختلف، آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران اقدام به برگزاری سمینارهای متنوعی هم می‌کند. در بازه های زمانی مختلف سمینارهایی توسط عصر مو در رابطه با آرایش و پیرایش مردانه برای هنرجویان و عموم، برگزار می‌گردد. هنرجویان آموزشگاه آرایشگری مردانهعصر مو همچنان امکان استفاده از بروز ترین روش های آرایشگری را نیز دارند. این روش ها چه در سمینارهای داخلی و یا بین‌المللی و چه در آموزشگاه عصر مو، آموزش داده می‌شوند. لازم به ذکر است که سمینارهایی که توسط عصر مو برگزار می‌گردند به صورت کاملا رایگان می‌باشند.

 

هزینه دوره های آموزش آرایشگری عصر مو

یکی از مهم ترین سوالات و دغدغه های علاقه مندان به آموزش آرایشگری مردانه، هزینه های این کار است. با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه امروز و بالارفتن روزانه هزینه ها، مسلما این دغدغه پررنگ تر خواهد بود. در مورد هزینه دوره های آموزشگاه آرایشگری مردانه نمی‌توان پاسخ قاطع و ثابتی داشت؛ چرا که همواره این هزینه ها در حال تغییراند. از آنجایی که عصر مو یکی از پیشگامان عرصه آموزش آرایشگری مردانهاست، میتوان انتظار داشت که هزینه های آموزش در این مرکز متناسب تر باشد. در این رابطه باید گفت که هزینه دوره های مختلف یا یکدیگر متفاوت بوده و بسته به دوره و زمان طول دوره، هزینه ها نیز متغیر هستند. بدین ترتیب هرچه مدت زمان پایان دوره طولانی تر و خود دوره آموزشی حرفه‌ای تر باشد، هزینه دوره نیز بیشتر خواهد بود.

آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران

لازم به ذکر است که آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو، علاوه بر دوره های آموزشی ورکشاپ ها و سمینارهای رایگان نیز برگزار می‌کند. همانطور که قبلا ذکر شد، شرکت در ورکشاپ ها به شرط اتمام دوره آموزشی رایگان می‌باشد. همچنین آموزش های عمومی بسیاری در سایت این مجموعه به صورت رایگان برای آرایشگران و عموم در دسترس می‌باشند. آموزش هایی مانند روش های مراقبت از پوست و مو، بهترین مدل های مو، نحوه مراقبت از موهای مختلف و ... . نکته قابل توجه دیگر این است که عصر مو، امکان پرداخت هزینه دوره های آموزشی خود را به صورت قسطی برای هنرجویان فراهم ساخته است. این اقساط متناسب با شرایط هنرجو در نظر گرفته می‌شوند.

 

مدرک نهایی آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران

همانگونه در قبل اشاره شد، مرکز آموزش آرایشگری مردانه عصر مو پس از پایان دوره آموزشی به هنرجویان خود مدرک معتبر ارائه می‌دهد. مدرکی که در پایان دوره های آموزشی به هنرجویان داده می‌شود، مدرک فنی حرفه‌ای بین‌المللی خواهد بود. این مدرک دارای اعتبار بین‌المللی است و در همه نقاط دنیا معتبر و مستند می‌باشد. همچنین با ارائه این مدرک به اتحادیه آرایشگران، میتوان جواز کسب خود را به راحتی دریافت کرد. نکته قابل توجه اینکه این مدرک به تمامی هنرجویان شرکت کرده در هرکدام از دوره های آموزشی ارائه می‌شود. بدین صورت علاقه مندان به آموزش آرایشگری مردانهکه مایل به دریافت یک مدرک معتبر هستند، میتوانند مرکز عصر مو را مد نظر داشته باشند.

 

آموزش ماساژ در آموزشگاه آرایشگری مردانه

از دیگر خدماتی که در مرکز آموزش آرایشگری مردانه عصر مو ارائه می‌گردد، آموزش ماساژ است. این آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران با اضافه کردن بخش آموزش ماساژ به مجموعه خود، محبوبیت خود را بین هنرجویان افزایش داده است. آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو در تلاش است با افزودن بخش هایی مانند آموزش ماساژ گام مهمی در ارتقا سطح سلامت جامعه بردارد. این مرکز انواع مختلف ماساژ را آموزش داده و پس از دوره آموزش مدرک معتبر فنی حرفه‌ای به هنرجویان ارائه می‌دهد. در زیر برخی از انواع آموزش ماساژ آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو را بیان می‌کنیم.

 

سایر خدمات آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران

  • دوره کاربر ماساژ

  • دوره آموزش ماساژ ایرانی

  • دوره آموزش ماساژ سنگ

  • دوره آموزش ماساژ سوئدی

  • دوره اموزش ماساژ شیاتسو

  • دوره آموزش ماساژ آرموتراپی

  • دوره آموزش ماساژ بافت عمیق

  • دوره آموزش ماساژ کمپرس گیاهی

  • دوره آموزش ماساژ تای

  • دوره آموزش ماساژ شمع

  • دوره آموزش ماساژ رفلکسولوژی

 

 

سایر توضیحات درباره عصر مو

علاقه مندان به آموزش آرایشگری مردانه و ماساژ می‌توانند در دوره های آموزشی مختلف آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو شرکت کنند. همچنین مرکز آموزشی عصر مو پس از دوره های آموزشی می‌تواند به یافتن شغل برای هنرجویان خود کمک کند. عصر مو همواره برای هنرجویان خود معرفی نامه هایی برای استخدام به سایر مراکز آرایشی ارائه می‌دهد. در نهایت می‌توان گفت که عصر مو یکی از مراکز معتبر آموزش آرایشگری مردانه در ایران است. علاقه مندانی که به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران و یا سایر شهرهای ایران هستند، میتوانند عصر مو را در بین گزینه های خود قرار دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات خود، می‌توانید به وبسایت عصر مو به آدرس asremoo.com مراجعه نمایید.