لازمه ورود به بازار های مالی جهانی مانند فارکس، نیازمند آموزش است. شما تنها با یک آموزش فارکس اصولی می توانید از این بازار به کسب درآمد بالا برسید.

اهمیت آموزش فارکس و روش های آن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در جهان پیشرفته امروز، آموزش فارکس به صورت اصولی، یکی از بهترین راه های کسب درآمد بالا است.

اگر به پنجاه سال پیش نگاه کنیم، راه های کسب درآمد با امروز کاملا تفاوت داشت. تمامی شغل ها صرفا حضوری و راه های کسب درآمد محدود بودند. امروزه وضعیت جهان با پیشرفت تکنولوژی تفاوت های زیادی کرده است. کامپیوتر در خانه همه مردم وجود دارد و بسیاری از افراد در خانه اقدام به کسب درآمد می کنند.

یکی از راه های کسب درآمد بالا در دنیای امروز معامله در فارکس است. با این روش شما تنها با معامله در خانه به کسب درآمد بالایی خواهید رسید اما این مهم نیازمند آموزش فارکس به صورت اصولی است که در ادامه این مقاله روش های آن را به شما توضیح خواهیم داد.

 

فارکس یک بازار غیر متمرکز برای معامله ارز های مختلف است.

فارکس یک بازار غیر متمرکز برای معامله ارز های مختلف است.

 

فارکس چیست؟

فارکس یک بازار مالی جهانی است که غالب فعالیتش در تبدیل ارز های مختلف می باشد. فارکس در سرتاسر جهان معامله گران بسیاری دارد و از نظر حجم معاملات، بزرگترین بازار مالی در جهان به حساب می آید.

معاملات انجام شده در بازار فارکس با دو هدف انجام می شود. بخش اول مربوط به خرید یا فروش کالا های مختلف می باشد که توسط اشخاص و یا دولت انجام می گیرد. بخش دوم که عمده تبادل های ارزی فارکس را در بر می گیرد، معامله ارز به قصد کسب سود است. بسیاری از افراد با استفاده از اختلاف قیمت ارز های مختلف اقدام به معامله به منظور کسب سود می کنند.

 

آموزش فارکس گامی به سوی کسب درآمد بالا است.

آموزش فارکس گامی به سوی کسب درآمد بالا است.

 

 

آموزش فارکس در ایران

در ایران نیز افراد زیادی علاقمند به ورود به این بازار هستند. معمولا این افراد بر اساس شنیده ها خواهان معامله در این بازار می باشند اما لازمه ورود، مطمئنا آموزش فارکس به صورت اصولی است. ورود به بازار عظیم مالی فارکس بدون آموزش، نتیجه ای جز صفر شدن سرمایه و ضرر های مالی کلان در پی نخواهد داشت.

 

بهترین موسسه آموزش فارکس

در ایران موسسات بسیاری جهت آموزش فارکس وجود دارند و این موضوع نکته ای مثبت به جهت وجود فضای باز یادگیری است.

در مقابل با بررسی این موسسات آموزش فارکس متوجه خواهیم شد که تمامی آنها دارای اعتبار کافی نمی باشند. در واقع بسیاری از این آموزشگاه ها تنها با اهداف مالی تاسیس شده اند و دارای اعتبار چندانی نیستند. ورود به این موسسات جهت یادگیری فارکس، نتیجه ای جز ضرر مالی نخواهد داشت.

در این بین اندک موسساتی برای آموزش فارکس وجود دارند که دارای اعتبار بالایی می باشند. یکی از این موسسات، آموزشگاه مدرسان پیشتاز است. این آموزشگاه با بکارگیری اساتید مجرب و حرفه ای توانسته است محیطی بسیاری کارآمد و مفید را برای دانشجویان خود به وجود آورد. در این موسسه، آموزش فارکس شامل بخش های مختلفی می شود که ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

 

آموزش فارکستحلیل نمودار های مالی

بخش اول در آموزش فارکس موسسه مدرسان پیشتاز که مهمترین بخش نیز می باشد، نحوه تحلیل و تفسیر نمودار های مالی است. استفاده از اندیکاتور های مختلف به منظور پیش بینی بازار امری است که هر معامله گر پیش از ورود به فارکس باید به خوبی آن را یاد بگیرد. در دوره آموزش فارکس مدرسان پیشتاز، به تفصیل این بخش مهم به شمار آموزش داده خواهد شد.

 

آموزش فارکساستفاده از خدمات صرافی ها و کارگزاری های خارجی 

بخش دوم در دوره آموزش فارکس موسسه مدرسان پیشتاز، نحوه کار با صرافی ها و کارگزاری های مختلف است. معامله در بازار های جهانی مانند فارکس، نیازمند تبدیل ارز ریال به دلار است. همچنین شما برای معامله باید از یک کارگزاری (آلپاری، باینس و...) استفاده نمایید. کارگزاری در واقع یک رابط بین شما و بازار جهانی فارکس می باشد.

 

ایران سالها است که تحت تحریم های مالی و بانکی قرار گرفته و به همین دلیل بسیاری از کارگزاری ها و صرافی های معتبر خارجی از ارائه خدمات به کاربران ایرانی خودداری می کنند. آنچه در دوره آموزش فارکس موسسه مدرسان پیشتاز به شما یاد داده خواهد شد، راه های فرعی برای استفاده از خدمات این کارگزاری ها با وجود تحریم های شدید بانکی است.

 

 

آموزش فارکسپرایس اکشن

پرایس اکشن یکی از بخش های کلیدی در دوره یادگیری معامله در فارکس است. در پرایس اکشن شما یاد خواهید گرفت که چگونه بدون استفاده از هیچ اندیکاتوری اقدام به معامله نمایید. مبانی پیش بینی از طریق پرایس اکشن، تحلیل و تفسیر اخبار مربوط به بازارهای مالی جهانی و اخبار مربوط به افراد تاثیر گذار در این بازار ها است.

 

ورود غیر اصولی و بدون آموزش فارکس، نتیجه ای جز ضرر های مالی کلان در پی نخواهد داشت.

ورود غیر اصولی و بدون آموزش فارکس، نتیجه ای جز ضرر های مالی کلان در پی نخواهد داشت.

 

آموزش فارکسروانشناسی معامله 

 

معامله در هر بازاری نیازمند ذهنی باز و آرام است. شما تنها در آرامش ذهنی کامل می توانید به بهترین شکل معامله نمایید. همچنین در هر بازاری ممکن است یک تریدر با ضرر مالی روبرو شود و شاید تصمیم درست در آن زمان، متوقف کردن معامله برای بازگشت آرامش ذهنی باشد. تمامی موارد فوق مربوط به روانشناسی معامله می باشد. روانشناسی یکی از بخش های مهم آموزش فارکس موسسه مدرسان پیشتاز است. شما در این بخش از دوره، راه های کنترل ذهن و به دست آوردن آرامش در هنگام معامله را یاد خواهید گرفت.

 

آموزش فارکسکیف پول ارزی دیجیتال 

شما در هنگام معامله در بازار هایی مانند فارکس مسلما باید یک کیف پول ارزی دیجیتال داشته باشید. این موضوع صحیح است که پول شما در حساب صرافی قرار دارد و از آن طریق معامله می کنید، اما پس از پایان معامله باید پول خود را به یک کیف پول دیجیتال مطمئن انتقال دهید تا از خطر های احتمالی جلوگیری شود.

 در دوره آموزش فارکس مدرسان پیشتاز به شما بهترین کیفیت پول های الکترونیکی و نحوه کار با آنها آموزش داده خواهد شد و شما به راحتی خواهید توانست پول خود را بین حساب صرافی و کیف پول شخصی خود منتقل نمایید.

 

 

سخن پایانی

بازار هایی مانند فارکس با اینکه بسیار سود آور و پردرآمد هستند، می توانند خطرناک هم باشند. حتی تریدر های با تجربه پس از سالها تجربه گاها با ضرر های مالی کلانی مواجه می شوند. معامله در بازار فارکس به معنای قبول کردن ریسک است و شما در هنگام ورود باید این ریسک را بپذیرد. موارد فوق دلیلی بر مخالفت با ورود شما به بازار فارکس نیست بلکه تاکیدی بر نیاز به آموزش فارکس است. شما تنها با یک آموزش فارکس اصولی می توانید ریسک خود را در این بازار کاهش دهید و از معاملات، بیشترین سود را دریافت کنید.

 

یکی از بهترین موسسات جهت آموزش فارکس، آموزشگاه مدرسان پیشتاز است. این آموزشگاه با بکارگیری اساتید مجرب و حرفه ای توانسته است محیطی کارآمد را جهت آموزش برای دانشجویان خود فراهم کند. شما با ورود به دوره آموزش فارکس مدرسان پیشتاز علاوه بر یادگیری دروس تئوری، وارد محیط واقعی کار نیز می شوید و در آن محیط به معامله واقعی در بازار جهانی می پردازید. بدین صورت پس از پایان دوره آموزش فارکس، شما با تجربه ای خوب وارد بازار های معامله خواهید شد.

مدرسان پیشتاز علاوه بر دوره آموزش فارکس، دوره های دیگری هم برگزار می کند. از جمله این دوره ها می توان به دوره آموزش برنامه نویسی و دوره آموزش تعمیرات موبایل نیز اشاره کرد. در هر دو دوره فوق نیز، مدرسان پیشتاز از بهترین اساتید ممکن بهره گرفته است.