جارو برقی صنعتی و چندکاره قدرت بسیار زیادی در نظافت و جمع‌آوری آلودگی‌هایی مانند گردوغبار و انواع مایعات دارد. باوجود این محصول قدرتمند دیگر صنایع نسبت به تمیز بودن محیط کار نگرانی نخواهند داشت.

راهنمای خرید بهترین جارو برقی صنعتی و خانگی بازار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

انواع متفاوت جاروبرقی

این دستگاه از زمان‌های دور با کمک در نظافت تمامی مکان‌ها نقش مهم و حیاتی را ایفا کرده است. از زمان‌های دور تا به اکنون انواع متفاوتی از این محصول تولید شده و در گذشت زمان جای خود را به محصول دیگری داده‌اند. از میان انواع متفاوت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- خانگی

 جارو برقی خانگی در محیط خانه‌ها کاربرد فراوانی دارد و سال‌هاست که مردم از آن استفاده می‌کنند. این وسیله متناسب با محل مورداستفاده قرار گرفته، دارای قدرت مکش بالایی بوده و بسیار پرکاربرد است.

2- صنعتی

 جارو برقی صنعتی در مدل و طرح‌های متفاوتی تولید می‌شود. این وسیله با داشتن قدرت مکش بسیار بالا می‌تواند به جمع‌آوری مواد با وزن زیاد و همچنین جمع‌آوری انواع مایعات در جهت پاکیزگی و نظافت کمک کند.

این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند به‌راحتی ذرات بسیار ریز را هم جمع‌آوری کند. همه آن‌ها نوعی جاروی سطلی هستند و در مقایسه با جارو برقی تجاری و خانگی دارای مخزن بزرگ‌تری هستند. این محصول به دو نوع بزرگ و کوچک تقسیم می‌شود و متناسب با نوع آن در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شوند.

3- نیمه صنعتی

 این وسیله نسبت به نوع خانگی آن دارای قدرت بیشتری است و در مکان‌هایی مانند کارگاه‌ها بکار گرفته می‌شود.

برای مطلع شدن از ویژگی‌ها و انواع مختلف جارو برقی خانگی و تجاری و همچنین داشتن اطلاع در مورد قیمت جارو برقی صنعتی، می‌توان از طریق اتحاد صنعت صدرا اقدام کرد.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

2

 

 

انواع جارو برقی های صنعتی از نظر موتور هایشان

با افزایش تعداد موتورهای این وسیله، بر قدرت مکش آن‌ها افزوده شده و همچنین احتمال آسیب آن‌ها را کاهش می‌دهد. افزودن تعداد موتورها منجر به کارایی بیشتر این محصول شده و مدت‌زمان بیشتری دوام می‌آورد. انواع متفاوت آن از لحاظ تعداد موتور عبارت‌اند از:

1- تک موتوره

دارای یک موتور بوده و در نظافت محیط‌هایی که مساحتشان زیر 250 مترمربع است، استفاده می‌شود. به‌صورت صنعتی خاک تولید می‌شود؛ یعنی می‌تواند ذرات گردوغبار و مواد جامد را جمع‌آوری کند.

2- دو موتوره

دارای دو موتور قوی با مکش بالا بوده و برای محیط‌هایی با مساحت کمتر از 450 مترمربع کارایی دارد. به‌صورت صنعتی آب‌ و خاک تولید می‌شود؛ یعنی توانایی جمع‌کردن ذرات گردوغبار و مایعات را نیز دارد.

3- سه موتوره

 این نوع جارو برقی صنعتی دارای سه موتور بوده که به طور هم‌زمان می‌تواند مایعات و جامدات را جمع‌آوری کند. با تعداد موتورهای زیادی که دارد، مدت‌زمان بیشتری در اختیار افراد خواهد بود. این وسیله دارای مخزن بزرگ‌تری در مقایسه با دیگر انواع آن بوده و توانایی نظافت محیط‌های بالای 450 مترمربع را نیز دارد.

در بین انواع متفاوت از این محصول، متناسب با مکان مدنظر و همچنین نوع نیاز خود می‌توان اقدام به انتخاب آن‌ها کرد. برای داشتن انتخابی آگاهانه در مورد انواع جارو برقی تجاری و داشتن اطلاعات در مورد ابعاد مختلف آن‌ها می‌توان از طریق اتحاد صنعت صدرا اقدام کرد و از مشاوره‌های آن‌ها نهایت استفاده را برد.

 

 

کاربرد و مزایای انواع مختلف جارو برقی صنعتی

این محصولات به علت تنوع در تعداد موتورهایشان و به طبع آن تنوع در قدرت مکش متفاوتشان دارای کاربردهای بسیاری هستند. توسط جارو برقی صنعتی می‌توان تمامی محیط‌های صنعتی، نیمه‌صنعتی و خانگی را تمیز کرد.

انواع مختلف کاربردهای این محصولات

1- قابلیت استفاده از آن‌ها در کارواش جهت شستشوی وسایل نقلیه

2- نظافت محیط کارخانه‌ها و صنایع و نظافت تمامی ذرات شیمیایی خطرناک

3- نظافت محیط‌های بیمارستانی توسط آن‌ها

4- نظافت هتل‌ها، رستوران‌ها، مسافرخانه‌ها و دیگر اماکن

موارد گفته شده در بالا تنها تعداد محدودی از کاربردهای گوناگون این محصولات است و کاربردهای متفاوت دیگری نیز می‌توان برای آن‌ها بیان کرد.

این محصولات در مقایسه با انواع گذشته دارای مزایای بیشتری بوده و استفاده از آن‌ها را می‌توان در اولویت قرار داد.

انواع مزایای این محصولات

1- از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به قدرت جداسازی مواد مایع و جامد اشاره کرد که از این طریق به‌راحتی می‌توان انواع مواد را بر اساس حالتشان تحویل شرکت‌های بازیافت داد.

2- باتوجه به وزنشان می‌توان به‌راحتی آن‌ها را جابه‌جا کرد و از این طریق به آسان‌ترشدن کار نظافت کمک کرد.

3- مقدار ایمنی جارو برقی صنعتی بیشتر بوده و می‌توان با خیالی راحت و مطمئن کار خود را انجام داد.

4- به‌علت جنس و کیفیت مواد به‌کاررفته در تولید می‌توان برای مدت‌زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کرد.

مطلع بودن از ویژگی و قیمت جارو برقی فروشگاه می‌تواند در انتخاب آن بسیار کمک‌کننده باشد و ما در جهت انتخابی درست و اصولی یاری کند. از طریق اتحاد صنعت صدرا می‌توان تمامی نکات را مورد بررسی قرار داد.

 

 

اصول مهم در حفاظت و نگه داری جارو برقی صنعتی

بعد از استفاده از جاروبرقی باید یک‌سری موارد مهم انجام شود تا آن را از آسیب‌های احتمالی دور نگه‌داریم و بتوانیم مدت‌زمان طولانی از آن استفاده کنیم. در پایین به بیان این موارد می‌پردازیم.

  • لازم است که پس از هر بار استفاده از جارو برقی صنعتی، مخزن آن را کاملاً شستشو داده و سپس خشک کنید. بعد اقدام به گذاشتن آن در جای مخصوص کنید.
  • کیسه‌های این وسیله را باید قبل از آنکه به طور کامل پر شوند را عوض کنید.
  • سیم دستگاه را باید با دقت تمام جمع کرده تا از له‌شدگی و تاشدگی آن جلوگیری کنید.
  • ممکن است بنا به دلایلی دستگاه آسیب ببیند که در هنگام تعمیر آن باید از عدم اتصال سیم آن به پریز مطمئن شوید.

 ممکن است در هنگام کار با آن، سطح بیرونی وسیله توسط گردوغبار پوشانده شود که باید به تمیز کردن آن توسط پارچه‌ای نسبتاً مرطوب اقدام کنید.

موارد گفته شده برای حفظ و نگهداری جارو برقی صنعتی را همیشه در دستور کار خود قرار دهید؛ زیرا با این کار می‌توانید سلامت دستگاه خود را طی سال‌های زیادی تضمین کنید.

3

 

چرا برای خرید این محصول به اتحاد صنعت صدرا مراجعه کنیم؟

شرکت اتحاد صنعت صدرا تلاش می‌کند که با تهیه تجهیزات مکانیزه نظافتی و صنعتی، بیشترین بازدهی کاری در مسیر نظافت صنعتی را ایجاد کرده و در این زمینه آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به افراد و صنایع مختلفی باشد. این شرکت با تأمین انواع مختلف جارو برقی صنعتی تلاش می‌کند امنیت و آسایش بیشتری را برای افراد و صنایع گوناگون به ارمغان بیاورد.

اتحاد صنعت صدرا تنها نماینده معتبر فروش برند اروپایی (کماک) COMAC ایتالیا بوده که جزو پرچم‌داران تولیدات مکانیزه نظافت صنعتی در اروپا است. از جاروبرقی‌های برند کماک می‌توان به ca30 و ca15 خانگی، ca60 تجاری و ca80 و ca100 صنعتی اشاره کرد که جزو بهترین‌های این وسیله در سراسر جهان هستند.

از طریق این شرکت می‌توانید خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

خلاصه

برای خرید انواع متفاوت جارو باید اطلاعات زیادی در مورد آن‌ها کسب کرده و سپس اقدام به انتخاب آن کنید. انواع متفاوت این وسیله بر اساس طرح و اندازه‌هایشان دارای کاربردهای متفاوتی بوده و متناسب با مکان مدنظر خود باید به خرید آن اقدام کنیم. در حفظ و نگهداری این وسایل باید نهایت دقت را به‌کار ببریم تا از آسیب به آن جلوگیری کنیم. انتخاب خود را بهتر است از شرکت اتحاد صنعت صدرا انجام دهیم.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰