امکان سفر خارجی ارزان فراهم شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

ترکیه یکی از کشورهای همسایه و هم مرز با ماست. از این رو هواپیما تنها راه ممکن برای سفر به ترکیه نیست. سفر زمینی به ترکیه نیز جذابیت های خاص خودش را دارد. با خرید بلیط اتوبوس از یکی از سایت های فروش آنلاین بلیط و انتخاب یکی از شرکت های مسافربری معتبر می توانید عازم یک سفر خارجی شوید.

سفر به استانبول با اتوبوس

استانبول پایتخت ترکیه یکی از زیباترین شهرهای جهان است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد و سالانه تعداد زیادی توریست را  از سراسر جهان جذب می کند. یکی از مواردی که در سفرهای خارجی بسیار مطرح است و می تواند در تصمیم گیری افراد برای سفر تاثیر بگذارد هزینه های سفر است. یکی از مهم ترین هزینه های سفر، هزینه خرید بلیط است.  اگر قصد دارید از تهران به استانبول سفر کنید می توانید با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران استانبول از یک وب سایت فروش آنلاین بلیط با کمترین هزینه مسافرت خود را آغاز نمایید. شاید تصور سفری راحت تنها، با هواپیما در ذهن شما نقش بسته باشد. در گذشته شاید این تصور درست بود. اما در چند سال اخیر اتوبوس های Vip با صندلی هایی به راحتی صندلی هواپیما، در ناوگان اتوبوس رانی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.  فضای مناسب بین صندلی ها نیز این امکان را برای شما ایجاد میکند که برای استراحت بتوانید از حالت تخت خواب شو صندلی خود استفاده نمایید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران به استانبول

الگوی خرید مردم در سال های اخیر تغییر کرده و بیشتر به سمت خرید اینترنتی پیش رفته است. در مورد خرید بلیط هم همین طور است. با توجه به مزایای زیادی که خرید اینترنتی بلیط دارد، مسافران تمایل بیشتری دارند که بلیط خود را اینترنتی و با صرف کم ترین زمان ممکن تهیه کنند. در واقع یکی از مهمترین مزایای خرید اینترنتی بلیط همین صرف کم ترین زمان ممکن است. در هر مکانی که باشید می توانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن سفر بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید و نیاز نیست ساعت ها زمان خود را تا رفتن به پایانه مسافربری تلف کنید. به علاوه اینکه خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد چند روز زودتر از شروع سفر بلیط خود را در اختیار داشته باشید و برای بقیه موارد و امکانات سفر بتوانید برنامه ریزی نمایید. برای خرید کافی است بلیط اتوبوس تهران به استانبول را در مرورگر خود سرچ کنید و وارد یکی از وب سایت های فروش آنلاین بلیط اتوبوس شوید. پس از انتخاب تاریخ مورد نظر مسیر خود را جستجو کرده و از بین سرویس های موجود یکی ار انتخاب نمایید . پس از انتخاب شماره صندلی و پرداخت آنلاین هزینه می توانید بلیط سفر خود را در اختیار داشته باشید.

مسافت تهران تا استانبول چقدر است؟

زمانی که صحبت از سفر زمینی می شود چه با اتوموبیل شخصی چه با اتوبوس یکی از مواردی که بسیار برای مسافران مطرح می شود  مسافت است. اگر قرار باشد از تهران به استانبول را با اتوبوس سفر کنید، در درجه اول باید اهل صبر و حوصله باشید زیرا از تهران تا استانبول 2457 کیلومتر راه است. به طور متوسط برای سفر از تهران تا استانبول با اتوبوس حدود 34 ساعت زمان لازم است. یعنی بیشتر از یک روز در راه هستید. این زمان تنها برای افرادی که به مناظری که در راه با عبور از شهرهای مختلف می بینند علاقه مند هستند، می تواند خسته کننده نباشد.

هزینه های حمل و نقل در استانبول را کاهش دهیم!

در استانبول نیز مانند بسیاری از کشورهای جهان هزینه سوخت بالاست. این هزینه ی بالای سوخت موجب می شود که هزینه بلیط برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی افزایش یابد. یکی از راه هایی که می توانید این هزینه را تا حدی کاهش  دهید و مدیریت کنید استفاده از استانبول کارت است.  تهیه کردن استانبول کارت کار ساده است. شما می توانید با استفاده از دکه های داخل مترو در شهر استانبول این کارت ها را تهیه کنید. استفاده از استانبول کارت مزایای زیادی دارد از جمله اینکه شما می توانید در سراسر شهر استانبول از اینترنت رایگان استفاده کنید. به علاوه تجربه استفاده ی رایگان از تفریحاتی که برای استانبول کارت تعریف شده است یکی دیگر از مزایای این کارت است.

مقصدتان از رگ گردن به شما نزدیک تر است!

سفر با هواپیما با توجه به زمان کم سفر همیشه یکی از جذاب ترین و محبوب ترین راه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. درست است که در سفر با هواپیما مقصدتان از رگ گردن به شما نزدیک تر است و قطعا میزان خستگی راه هم کم تر خواهد بود اما از جاذبه ها و مناظر بکر و زیبایی که در مسیر عبور از شهرها وجود دارد بی بهره خواهید ماند!

بهترین زمان سفر به استانبول کدام فصل سال است؟

با توجه به آب و هوایی که استانبول دارد بهترین زمان سفر به استانبول بهار و پاییز است. به علاوه بسیاری از جشنواره ها و فستیوال ها در فصل بهار و پاییز برگزار می شود. در پایان پاییز و در فصل زمستان با توجه به اینکه تعداد گردشگران به این کشور کم تر است  امکان اینکه بتوانید بلیط را با هزینه کم تری تهیه کنید نیز وجود دارد.