پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

دستگاه دیاگ خودرو ابزار منحصر به فردی است که از آن به منظور شناسایی خطاها و عیب یابی اتومبیل‌ها استفاده می‌کنند. در واقع تعمیرکاران با خرید دیاگ خودرو و استفاده از آن، به راحتی قادر به عیب یابی از اتومبیل‌های مختلف خواهند بود و می‌توانند با کمک این ابزار به دانلود و تبدیل، اصلاح کیلومتر، ریمپ تیونینگ و ... دست بزنند. برای اینکه این افراد بتوانند فرایندهای مد نظر خود را به خوبی و با دقت بالا انجام دهند به خرید بهترین دستگاه دیاگ خودرو نیاز دارند.

 

 

در حال حاضر شرکت‌های سازنده مختلفی در داخل کشور و خارج از آن به طراحی و تولید این محصولات اشتغال داشته و انواع متنوعی از دستگاه‌های دیاگ خودرو را طراحی و تولید می‌نمایند و به بازار مصرف ارائه می‌دهند. از جمله این محصولات می‌توان به دستگاه دیاگ نگار خودرو و دستگاه دیاگ وی مکس اشاره کرد.

در این مقاله به ارائه مطالبی در زمینه این دو محصول خواهیم پرداخت و مزایای خرید دیاگ نگار خودرو و وی مکس را بیان خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید بهترین دستگاه دیاگ خودرو هستید و یا می‌خواهید با ویژگی‌های این محصولات آشنایی بیشتری حاصل کنید با ما همراه باشید.

در ابتدا به بررسی دستگاه دیاگ نگار خودرو و بیان ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت و سپس دیاگ وی مکس را بررسی خواهیم نمود.

 

مزایای خرید دیاگ نگار خودرو

 

یکی از بهترین محصولاتی که می‌توانید برای یافتن خطاها و عیب یابی اتومبیل مد نظر خود انتخاب و خریداری کنید دیاگ نگار خودرو است که می‌توان آن را بهترین دستگاه دیاگ خودرو و از جمله دیاگ‌های مولتی برند در کشور به شمار آورد.

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهمترین نکات برای خریداران دستگاه دیاگ خودرو پیش از خرید این محصولات، در نظر گرفتن خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه مورد نظر شان است. چراکه با برخورداری از این خدمات به راحتی قادر به تعمیر این تجهیزات، برطرف کردن نقص‌های احتمالی و .... خواهند بود.

لازم است بدانید که شرکت سازنده این محصول، نسبت به این دغدغه خریداران بی تفاوت نبوده و لذا محصول مورد نظر را با خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی معتبر در اختیار خریداران قرار می‌دهد. شما می‌توانید بهترین دستگاه دیاگ خودرو نگار را به همراه گارانتی یک ساله خریداری کرده و از خدمات پس از فروش ۱۰ ساله بهره مند شوید.

علاوه بر برخورداری از این مزیت، دیاگ نگار خودرو در پکیج‌های متنوعی طراحی شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. چراکه تعمیرکاران مختلف از این دستگاه عملکردهای متنوعی را انتظار داشته و نحوه استفاده آن‌ها از این دستگاه، گوناگون است.

پس بعد از خرید دیاگ نگار خودرو و در هنگام استفاده از آن، نوع مصارف و نیازهای خود را در نظر گرفته و از میان برنامه‌های ارائه شده، برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های دیاگ نگار خودرو

 

این محصول از امکان دانلود و تبدیل پیشرفته‌ای برخوردار شد و نیازی هم به دامپ هوشمند با شناسایی اتوماتیک ندارد. تمامی ایسیوهای ایران خودرو، سایپا و نودهای شبکه ایران خودرو امکان استفاده از این دیاگ را دارند.

بهترین دستگاه دیاگ خودرو نگار، از قابلیت خواندن کد سوئیچ و تعریف کلید پیشرفته برخوردار شده و کاربری بسیار آسانی هم دارد. امکان اصلاح کیلومتر پیشرفته و هوشمند، قابلیت تیونینگ و ریمپ ایسیو از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

با خرید دیاگ نگار خودرو و استفاده از آن قادر به اصلاح عملکردهای فن خواهید بود و یا می‌توانید به حذف سنسور اکسیژن و میل سوپاپ دست بزنید. دیاگ نگار خودرو از امکان عیب یابی تمامی خودروها، یونیت‌ها و نودهای شبکه برخوردار بوده و بیشتر برندهای خودروسازی را پشتیبانی می‌کند.

این محصول دارای قابلیت بکاپ گیری و ذخیره سازی برای حفظ و نگهداری دامپ‌های اولیه ایسیو بوده و از امکان اتصال به کامپیوتر هم برخوردار شده است. پس می‌توانید دامپ دلخواه خود را با کمک این قابلیت به کارت حافظه منتقل کنید.

امکان ارتقای نرم‌ افزار از راه دور یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیاگ نگار خودرو بوده که آن را به محصولی منحصر به فرد و بهترین دستگاه دیاگ خودرو تبدیل کرده است. این دستگاه دیاگ از یک نمایشگر رنگی برخوردار شده و رابط کاربری آن هم بسیار آسان است. در واقع کاربری بسیار ساده و روان این محصول سبب می‌شود تا شما بتوانید از آن در تعمیرگاه‌ها و یا مراکز آموزشی مربوط استفاده کنید.

بهره مندی از سخت‌ افزار، داشتن بدنه‌ای کاملاً صنعتی، با دوام طولانی و برخوردار شدن از یک محافظ ژله‌ای ضد ضربه از دیگر قابلیت‌های این محصول است. این دستگاه دیاگ دارای کیف چرمی صنعتی بسیار با کیفیتی بوده و قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای هم دارد که متناسب با ویژگی‌های خاص آن در نظر گرفته شده است.

 

مزایای خرید دیاگ وی مکس

 

دیاگ وی مکس را می‌توان یکی از تجهیزات بسیار اساسی و ضروری برای تعمیرکاران به شمار آورد. چراکه این سیستم به راحتی قادر به شناسایی عیوب و خطاهای خودرو شما خواهد بود. پس از شناسایی این عیوب نیز می‌توانید به راحتی آن‌ها را برطرف سازید.

از جمله مهمترین مزایای خرید دیاگ وی مکس می توان به عملکرد بسیار سریع و راحت این سیستم اشاره کرد. این محصول از این صفحه نمایشی لمسی برخوردار بوده و برنامه‌های نرم افزاری متنوعی هم برای آن تهیه شده است. پس با استفاده از آن می‌توانید بر روی انواع مختلف خودروهای ایرانی، چینی، هیوندای و کیا کار کنید.

این محصول با وزنی بسیار سبک طراحی و تولید شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. به گونه‌ای که وزن آن تنها ۵۴۰ گرم بوده و ابعاد ۱۴ در ۲۳ سانتی متر دارد. صفحه نمایش ۷ اینچی، تمام رنگی، لمسی و تی اف تی، این دستگاه را به بهترین دستگاه دیاگ خودرو موجود در بازار تبدیل کرده است.

 محدوده کارکرد ولتاژ این دستگاه دیاگ ۸ تا ۴۰ ولتاژ تغذیه خودرو بوده و از امکان انتخاب زبان فارسی و یا انگلیسی هم برخوردار است. دارا بودن تاچ اورجینال و بسیار قوی، طراحی منوی بسیار زیبا و محیطی کاربرپسند از دیگر ویژگی‌های این محصول بوده که به استفاده فراوان از آن مدد رسانده است.

این دستگاه دیاگ دارای کیف چرمی و قلم تاج است و امکان شارژ اتوماتیک باطری آن از طریق کانکتور ۱۶ پین خودرو وجود دارد.

ویژگی‌های دیاگ وی مکس

با خرید دیاگ وی مکس و استفاده از آن از امکان عیب‌یابی، پاک کردن عیوب، نمایش پارامترهای مورد نیاز، تست عملگرها و... بهره‌مند خواهید شد. این محصول سرعت بسیار بالایی در فرایند عیب یابی از خودروی مد نظر شما داشته و سرعت آن در دانلود، تبدیل ایسیو و اتصال به خودرو هم مثال‌ زدنی است.

دستگاه دیاگ وی مکس از قابلیت عیب یابی و تست ترمز ضد قفل، کیسه هوا، تهویه مطبوع و... برخوردار بوده و می‌تواند به پیکربندی خودروهای هیوندای و کیا دست بزند. برخورداری از امکان تعریف ریموت برای تمامی خودروهای ایرانی، هیوندای، کیا، چینی و... از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص این دستگاه است.

با خرید دیاگ وی مکس و استفاده از آن به طور حتم از قابلیت دانلود و تبدیل طیف گسترده‌ای از ایسیوها برخوردار خواهید شد. این محصول نیازی به باتری برای عیب یابی و دانلود نداشته و می‌تواند پارامترهای مورد نظر شما را به صورت گراف در محیط اسکوپ به نمایش درآورد.

شما می‌توانید این دستگاه را با سرعتی بالا و از طریق اینترنت به روز رسانی کرده و یا برنامه‌های مد نظر خود را از راه دور به آن اضافه کنید. وجود این قابلیت‌ها و ویژگی‌های دیگر، این محصول را به بهترین دستگاه دیاگ خودرو تبدیل ساخته است.

این دستگاه دیاگ از گارانتی یک ساله بهره‌مند شده و به همراه خدمات پس از فروش ۱۰ ساله در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌گیرد. شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید، به خرید دیاگ وی مکس به صورت نقدی و یا اقساطی دست بزنید.

 

خرید بهترین دیاگ خودرو از پارسیان صنعت خودرو

 

اگر قصد خرید بهترین انواع دیاگ خودرو با شرایط ویژه نقد و اقساط را دارید، میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

02166173086 – 09120732297