اصلی‌ترین تفاوت‌های سیگارهای الکترونیک با سیگارهای معمولی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در سال‌های بسیار دور، هربرت گیلبرت طرحی به نام «سیگارهای بدون توتون و بدون دود» مطرح کرد و به ثبت رساند که  به جای سوزاندن توتون و کاغذ، از بخار گرمادیده و طعم‌دار استفاده می‌کرد. چنین دستگاهی هوای طعم‌دار بدون نیکوتینی تولید می‌کرد. این شبیه سازی طعم و مزه طرفداران بسیار زیادی در دنیا پیدا کرد با گذشت زمان شکل و کارکرد آن‌ها و هم  طراحی زیبا، امکان حمل آسان و کارایی ساده به محبوبیت بسیار زیادی رسیده‌اند و بیشتر مناسب تازه کارها هستند و نام امروزی آن‌ها به سیگار ایکاس تغییر کرده است. امروز به همراه یکدیگر با این سیگارها و تفاوت‌های اصلی آنها آشنا می‌شویم. اگر قصد خرید سیگار iqos را دارید این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

تفاوت اول: آیا سیگار ایکاس از سیگار بی خطرتر است؟

سیگار ایکاس یک سیستم دستگاهی کوچک و بسیار جمع و است که با تبخیر مایع درون مخزن، دود نسبتا غلیظی را ایجاد می‌نماید. این دستگاه، جایگزین مناسبی برای سیگار بوده که با مزیت خطر سیگار نسبت به آن کمبود نیکوتین بدن را نیز جبران می‌کرده است.

 

تفاوت دوم: استفاده آسان و راحت

سیگارهای ایکاس، با قابلیت راحت حمل خود، حجم کم، و ایجاد دود کم و قابل استفاده بودن در محیط‌های مختلف یکی از بهترین تفاوت‌های خود را با سیگارهای معمولی ایجاد کرده‌اند.

 

تفاوت سوم: طول عمر بالای محصول و قیمت مناسب سیگار ایکاس

فناوری این دستگاه ها  در چند سال گذشته با جهش و پیشرفت چشمگیری بهبود یافته است .حتی دستگاه های کوچک اغلب دارای باتری‌های بزرگتر هستند که می توانند بدون نیاز به شارژ مجدد در تمام طول روز نیاز شما را برآورده کنند .همچنین می‌توانید یک کاتریج خالی را چندین بار پر کنید تا بعد از به پایان رسیدن کویل دستگاه مجبور نشوید آن را با یک کاتریج جدید جایگزین کنید.

 

تفاوت چهارم: تنوع مدل سیگارهای ایکاس

مدل‌های قلمی در شکل و رنگ‌های مختلف باعث شده که مشتریان بتوانند با هر سلیقه‌ای سیگارخود را انتخاب کنند و از کشیدن آن لذت بیشتری ببرند.

 

 

 

تفاوت پنجم: اگر قصد ترک سیگار دارید باید به خرید سیگار ایکاس فکر کنید

افراد سیگاری زیادی وجود دارند که از استعمال آن خسته شده، و اعتماد به نفس خود را به خاطر وجود بوی بد، عوارض زیاد و... تصمیم به ترک سیگار گرفته‌اند. ترک ناگهانی سیگار برای همه ممکن نیست و حتی می‌تواند منجر به افزایش مصرف سیگار شود اما با خرید سیگار ایکاس شما می‌توانید برنامه ترک سیگار خود را به راحتی عملی کنید.

 

 

تفاوت ششم: حجم بخار سیگار ایکاس

یکی از مزیت‌های اصلی این دسگاه‌ها،عدم وجود دود بد بو و آلوده کننده فضا است اما سیگارهای ایکاس با حجم بخار کمتر از یک نخ سیگار کمتر موجب آزار شما و اطرافیانتان می‌شوند و بوی بدی در محیط پخش نمی‌کنند و پس از مدت کوتاهی محو می‌شوند.

5

 

تفاوت هفتم: کاهش هزینه‌ها با قیمت سیگارهای ایکاس

تا به حال هزینه‌های مصرف سیگار خود را محاسبه کرده اید؟؟ اگر تصور کنیم که در طی هفته، هفت پاکت سیگار بکشید و قیمت هر بسته سیگار تنها بیست و پنج هزارتومان باشد در طی یک ماه تقریبا هفتصد هزار تومان پول سیگار داده‌اید که در یک سال نزدیک به نه میلیون تومان از سرمایه شما را تشکیل می‌دهد. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که با این مبلغ چه تفریحات یا سرمایه‌گذاری‌های دیگری می‌توانستید بکنید. اما با خرید تنها یک سیگار الکترونیکی، هم می‌توانید مبلغ بیشتری از سرمایه خود را حفظ کنید و هم دردسر خریدهای متوالی سیگار و ... از خود دور کنید.

 

 

تفاوت هشتم: احتراق

درسته احتراق، گزارش‌های زیادی در سراسر جهان درباره آتش سوزی‌ها و سوختگی‌های بسیاری تنها به خاطرآتش سیگار است. یا چند بار دیدید که یک نخ سیگار باعث سوختن چرم ماشین شما شده است علاوه بر آن دمای نهصد درجه سانتی‌گرادی شعله سیگار با یونیزه کردن اتم‌های محیط باعث ایجاد آسیب‌های سلامتی بسیاری می‎گردد.

 

 

 

تفاوت نهم: مشکلات سلامتی

هر مدل از این محصولات کاربردی بدون آسیب رساندن به سلامت مردم امروز به کار برده شده و حس بدی در بدن افراد به وجود نمی آورد. به این ترتیب ریه و دستگاه تنفسی مصرف کننده نیز در خطر قرار نمی‌گیرد و با آسیب جدی رو به رو نمی شود.

 

 

تفاوت دهم: مواد شیمیایی و سوختن آن‌ها

انواع مدل این سیگارها فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشند. این مواد شیمیایی شامل سرب و آرسنیک که فقط دو نمونه از هر یک مواد شیمیایی مضر در سیگارهای معمولی است به میزان بالایی وجود دارند، که سلامت افراد را با خطرات جدی‌ای رو به رو می کند. شما می توانید با استفاده مداوم از سیگارهای الکترونیکی از خطرات این مواد شیمیایی پیشگیری کنید. این مسئله به مرور زمان تاثیرات مثبتی بر سلامت بدن شما بر جای می گذارد.

 

 

تفاوت یازدهم: مزه و بو

اگر به خاطر داشته باشید از ابتدا این مطلب یکی از نقاط قوت این دستگاه‌ها وجود مزه‌های مختلف خاصل از بخار آب و بو بسیار کم بوده است. تصور کنید قبل از یک جلسه کاری مهم بسیار استرس دارید و اگر سیکار بکشید ممکن است نظر کارفرما خود را درباره خودتان به کلی عوض کنید ولی با داشتن یک سیگار الکترونیک می‎توانید با حفظ اعتماد به نفس خود بر سر مصاحبه کاری خود حضر شوید.

 

 

فروشگاه اینترنتی شاپ یونیک یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه واردات و فروش سیگار الکترونیکی ایکاس است. اگر قصد خرید این محصول را دارید کافی است به وب سایت shopuniqe.ir سر بزنید و محصول خود را انتخاب نمایید. بهترین قیمت سیگار iqos را می‌توانید در این وبسایت مشاهده نمایید.