صنعت ساختمان نیز به مانند سایر حوزه هایی که ممکن است ما با آنها سروکار داشته باشیم با رشد و پیشرفت های زیادی همراه بوده است. یکی از این پیشرفت ها، ابداع و به بازار آمدن بلوک هایی به نام بلوک هبلکس است. اگر در مورد بلوک هبلکس، ابزار بلوک هبلکس و همین طور قیمت ابزار هبلکس اطلاعات زیادی ندارید، در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت ابزار هبلکس چقدر است؟ چه عواملی بر قیمت خرید ابزار هبلکس تاثیر دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

با بلوک هبلکس و ابزار های مورد استفاده در اتصال هبلکس به ستون آشنا شوید!؟

بلوک های هبلکس از جمله مصالح مدرن در صنعت ساختمان هستند و مزیت های زیادی به این شرح دارند: در برابر آتش مقاوم هستند، به عنوان عایق عمل می کنند، سرعت اجرای پروژه را  افزایش می دهند، بار مرده ساختمان را کاهش می دهند و موجب افزایش مقاومت ساختمان در برابر حوادثی چون زلزله می شوند..

دیوارچینی با این بلوک را نمی توان با کمک هر ابزاری انجام داد. برای چیدن دیوار به کمک این بلوک، به ابزارهایی به شرح زیر نیاز است:

  • کاردک شانه ای، ماله رنده ای، ماله شانه ای و ملاقه که برای انتقال و پخش چسب روی سطح بلوک هبلکس به کار برده می شوند.
  • ملات هبلکس یا چسب هبلکس دیگر ابزار بلوک هبلکس است که برای چسباندن بلوک ها به هم استفاده می شود.
  • شیارزن که برای باز کردن محلی جهت قرار دادن تاسیسات به کار برده می شود.
  • چکش پلاستیکی برای تراز کردن بلوک های هبلکس مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اره برش از دیگر ابزارهای مورد استفاده در دیوارچینی بلوک هبلکس است. این اره باید تیز بوده و مقاومت خوبی در برابر سیلیس به کار برده شده در بلوک هبلکس از خود نشان دهد.
  • از دیگر ابزارهای رایج و متداول در دیوارچینی بلوک هبلکس، می توان به انواع بست اشاره کرد. این بست ها که شامل بست تخت، رادیکالی و کرکره ای هستند برای اتصال هبلکس به ستون به کار برده می شوند.
  • فرچه برای تمیز کردن سطح بلوک ها و آماده کردن آنها برای ریختن چسب به کار برده می شود.

ابزار بلوک هبلکس که در بالا نام بردیم می بایست برای دیوارچینی بلوک های هبلکسی فراهم گردند. به همین جهت توصیه می کنیم برای دریافت قیمت ابزار هبلکس منابع و مراجعی را بیابید که می توانند این ابزار را با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهند. طی گزارش های به دست آمده از خبرگزاری های فارس، مشرق و ایلنا، سورنا هبلکس یکی از معتبرین و مطرح ترین مراجعی است که می توانید برای خرید ابزار هبلکس به آن مراجعه کنید.

قیمت ابزار هبلکس سورنا هبلکس

قیمت ابزار هبلکس (اتصالات بلوک هبلکس) چقدر است؟ از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ابزار هبلکس چه می دانید؟

قیمت ابزار هبلکس به چند دلیل در کشور ما ثابت نیست. از جمله این عوامل تاثیرگذار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1- برند ارائه کننده ابزار بلوک هبلکس

یکی از اصلی ترین و تاثیرگذارترین عواملِ تغییر قیمت ابزار مخصوص بلوک هبلکس، برندی است که آن را ارائه می کند. متاسفانه برخی برندها، ابزارهای مخصوص بلوک هبلکس را با قیمت بالایی به فروش می رسانند.

اگر نمی خواهید مساله برند هزینه ی ساخت و ساز را افزایش دهد، تولیدکنندگانی را بیابید که می توانند این ابزار را با قیمتی بسیار مناسب به شما بفروشند. این برندها سعی می کنند ابزارهایی که با بهترین متریال ها ساخته شده و در مقابل رطوبت و زنگ زدگی، و کار مداوم، مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، به فروش برسانند. در ادامه یکی از این منابع معتبر فروش ابزار بلوک هبلکس را نام خواهیم برد.

2- کیفیت

موضوع دیگری که آن هم روی قیمت خرید ابزار هبلکس (اتصالات بلوک هبلکس) تاثیر بسزایی دارد، کیفیت ماده به کار برده شده در ساخت این ابزار است. درست است که اغلب ابزارهایی که برای دیوارچینی بلوک هبلکس به کار برده می شوند، فلزی هستند و دوام و مقاومت فلز نیز بالاست، اما نباید فراموش کرد که اگر کیفیت فلز به کار برده شده در ساخت این ابزار پایین باشد، ابزار مورد استفاده بعد از مدتی، کارایی خود را از دست خواهد داد و نمی توان از آن به خوبی استفاده کرد.

پس، تهیه ابزار با کیفیت و ابزاری که بتواند تا چندین سال برای شما کار کند، می بایست یکی از اولویت های شما در زمان خرید ابزار مخصوص بلوک هبلکس باشد.

قیمت خرید ابزار بلوک هبلکس

بهترین راه برای خرید ابزار هبلکس و اجرای دیوار هبلکس چیست؟

حقیقتی که نه تنها در مورد قیمت ابزار هبلکس، بلکه در مورد خیلی مصالح و ابزار مورد استفاده در صنعت ساختمان وجود دارد، ثابت نبودن قیمت هاست. این مشکلی است که ما در کشورمان با آن درگیر هستیم و چاره ای به جز کنار آمدن با آن نداریم. البته کنار آمدن با نوسانات قیمت یکی از راه حل های موجود است؛ راه حل دیگری که می توان برای تهیه و خرید ابزار هبلکس و اجرای دیوار هبلکس ارائه کرد، شناسایی منابع معتبر و مطرح فروش در کشور است.

اگر بتوانید برای خرید و تهیه ابزار بلوک هبلکس به این منابع فروش مراجعه کنید، هم می توانید ابزار را با قیمت مناسبی تهیه کنید و هم قادر خواهید بود تا سال های طولانی از ابزار بلوک هبلکس خریداری شده استفاده کنید.

اینکه گفتیم برای تهیه این ابزار به سراغ فروشندگان مطرح و معتبر بروید، نباید باعث نگرانی و ناراحتی شما شود؛ زیرا با توجه به بررسی ها و تحقیقاتی که ما انجام داده ایم، تنها چند تولیدکننده ی برتر ابزار هبلکس در کشور وجود دارد که یکی از آنها سورنا هبلکس است. مدیران این مجموعه تمام هدف خود را بر آن قرار داده اند تا ابزارهایی با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب و عالی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

این مجموعه امکان خرید مستقیم و بی واسطه ابزار را فراهم کرده است. خرید بی واسطه به شما کمک می کند تا بتوانید ابزار مورد نیاز برای دیوارچینی بلوک هبلکس را با قیمت مناسب تهیه کنید. در صورت نیاز به هر یک از ابزارهای بلوک هبلکس می توانید با کارشناسان این مجموعه صحبت کرده و هر سوالی که در مورد قیمت ابزار هبلکس داشتید از آنها بپرسید.