4 برند برتر دزدگیر های منزل مطلبی بوده که برای کمک به خریدار های دزدگیر تهیه شده. در ایران دزدگیر ها با اسم های مختلف و گوناگونی وارد عرضه بازار شده که از لحاظ قیمت دارای نوع های مختلفی هستند. همین موضوع نیز باعث شده که خیلی ها در خرید دزدگیر منزل دچار سردرگمی بشوند.

4 برند برتر دزدگیر های منزل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 لازم به ذکر است که با توجه به وضع اقتصادی که داریم نیاز است که سیستمی بخریم که وقتی یک هزینه ای بابتش می دهیم دوباره نخواهیم هزینه های دیگری بابتش بپردازیم یا به کل ضرر کنیم. در واقع نیاز است سنجیده عمل کنیم تا سیستم اعلام سرقتی با کیفیت و طول عمر بالا داشته باشیم.

 

استفاده کردن دزدگیر در منزل می تواند آرامش واقعی را به خانه های شما بیاورد. هدف از نصب کردن دزدگیر این بوده که از ورود افراد غیر مجاز به داخل خانه برای سرقت جلوگیری شود.

 

لازم به ذکر است بگوییم که سارقین افراد باهوشی هستند که تقریبا از ریسک کردن دوری می کنند. وقتی سارق متوجه می شود که خانه ای که به دنبال آن است مجهز به دزدگیر است، از ورود به این منزل جلوگیری می کند، زیرا به ریسکش نمی ارزد که به دنبال دزدگیر بگردد تا بتواند سیستم آن را مختل کند.

 حالا دزدگیر فایروال برندی بوده که مجهز به اینترنت نیست یعنی تحت شبکه نبوده  همین هم باعث شده سارقین نتوانند به صورت اینترنتی این دزدگیر را از کار بیاندازند.

طراحی ویژه که دزدگیر های هوشمند دارند باعث شده، تنش هایی که به کاربر وارد می شود به میزان پایین تری برسد. برخی از دزدگیر ها این قابلیت را دارند که  بعد از به صدا در آمدن آژیر با پلیس تماس می گیرند، اما یک نکته ای این وسط وجود دارد که بعضی وقتا این آژیر ها نیازی به پلیس ندارند و صرفا با صاحب منزل تماس گرفته بشود کفایت می کند.

 

بهترین دزدگیر اماکن ایرانی

برندهای زیادی از دزدگیر های منزل در بازار وجود دارد که شما با توجه به نیاز و شرایط خودتان می توانید یک مدل را خریداری کنید. اما 4 برند برتر دزدگیر های منزل وجود دارد که ما به معرفی آن ها می پردازیم.

اگر بخواهیم بهترین برند دزدگیر اماکن را به ترتیب از بهترین برای شما بازگو کنیم می توانیم به برند فایروال، آنیک، کلاسیک و gmk بپردازیم. که در ادامه به توضیحی راجب این برند ها می پردازیم

 

انواع دزدگیر های موجود در بازار

 

دزدگیر فایروال

یکی از بهترین برند های ایرانی که جزو کامل ترین دزدگیر و لوازم جانبی های آن است دزدگیر فایروال بوده.

این دزدگیر دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بوده آن هم به شرطی که از خود شرکت و یا نمایندگان اصلی این شرکت اقدام به خرید دزدگیر کنید. فایروال مدل های متنوعی از دزدگیر را تولید کرده که علاوه بر صدای آژیر برای ایجاد رعب و وحشت، با صاحب دستگاه نیز تماس تلفنی برقرار می کند و یا پیامکی ارسال می کند.

از داشتن ویژگی های این مدل می توانید به داشتن 8 زون بی سیم و با سیم، صفحه نمایش فارسی، سنسور های متنوع مانند : سنسور مگنت، سنسور حرکتی و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که مدل F10 این برند دارای 7 رله خروجی برای کنترل لوازم برقی منزل بوده. همچنین می توانید از طریق اپلیکیشن و از راه دور به کنترل این سیستم بپردازید.

خـدمات پس از فـروش دزدگیـــر فـایـــروال از بهتریـــن مزایـــای ایـــن برنـد اسـت.

محصولات فایروال دارای اپلیکیشن های اندروید و IOS بوده که به راحتی روی هر سیستمی قابل پیاده سازی است همچنین دارای زبان های مختلفی برای کار با اپلیکیشن بوده.

 

دزدگیر آنیک

6

 

این شرکت با بررسی و رفع مشکلات سیستم های اماکن اولین دزدگیر سیم کارتی را در سال 1387 روانه بازار کرد. شرکت آنیک در یزد قرار دارد و بیش از ده سال سابقه تولید دزدگیر های اماکن را دارد. فعالیت شرکت آنیک محدود به تولید دزدگیر نمی شود و در زمینه هایی مانند تولید و ساخت انواع مدار ها، دزدگیر های خودرویی و دوربین های مدار بسته  فعالیت می کند.

شرکت آنیک روی تنوع محصولات بسیار کار کرده اما همین متمرکز نبودن روی یک چیز باعث شده محصولات آن کمی دچار مشکل باشند.

 

 

دزدگیر کلاسیک

 

دزدگیر کلاسیک یک برند قدیمی بوده و کیفیت خوبی دارد، شناخته شده ترین محصول این شرکت دزدگیر Z4 بوده این دزدگیر برخلاف فایروال 4 زون دارد و امکان کددهی روی این دستگاه وجود دارد.

پنل دزدگیر کلاسیک فاقد صفحه نمایش برای انجام تنظیمات بوده اما تلفن کننده G1 دارای صفحه نمایش انگلیسی بوده که همین یه مقدار کار را سخت کرده. دارای 18 ماه گارانتی بوده که در مقابل برند های دیگر از کمترین گارانتی برخوردار است.

 یکی از معایب اصلی که این برند دارد جدا بودن سیستم دزدگیر و تلفن کننده است که باعث جا گیری بیشتری در فضا می شود. امکانات کمتری هم به نسبت برند های دیگر دارد.

از مزایای این برند بخواهیم بگوییم امنیت بالا در ریموت و غیر قابل کپی بودن آن است.

 

دزدگیر GMK

 

7

این برند نیز تعدادی محصول تولید کرده که هم به صورت سیم کارتی و هم به صورت تلفن کننده بوده. بهترین برندی که امروزه این شرکت تولید کرده 910 سیم کارتی بوده. که از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کرده و از طریق تماس یا پیامک در صورت خطر اطلاع رسانی می کند. و مانند برند فایروال 8 زون بیسیم و با سیم دارد که مناسب مکان هایی با تعداد بالای سنسور بوده.

 

دزدگیر منزل GMK ۹۱۰  قابلیت ضبط پیام را دارد. و دارای پشتیبانی 24 ساعته بوده.

محصولات جی ام کا دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بوده که نسبت به فایروال از گارانتی کمتری برخوردار است.

 

 

برخی از نکات مهم نگهداری از دزدگیر منزل

بهتر بوده  دستگاهی انتخاب کنید که در حافظه تلفن کننده آن بتوانید شماره تماس همسایه ها و اقوام نزیک را در آن ذخیره کنید تا زمانی که سرقتی صورت گرفت سیستم  بتواند در زمان دسترسی نداشتن به شما با دیگر شماره های ذخیره شده در اپلیکیشن تماس بگیرد.

قبل از رفتن به مسافرت نیز باتری سنسور ها را مورد بررسی قرار دهید که آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر. سنسور ها را تحریک کرده تا از سالم بودن آن ها مطمئن شوید.

 

نتیجه گیری

ما در این مطب سعی کردیم انواع برند دزدگیر ها را با یکدیگر مقایسه کنیم که شما بتوانید به راحتی دزدگیر مناسب منزل خود را انتخاب و خریداری کنید. چندین نکته را  نیز باید در نظر بگیرید که گارانتی محصول به چه صورتی بوده و آیا از راه دور نیز می توانید آن را کنترل کنید یا خیر