تعمیر خودروهای چینی کار هر تعمیرکاری نیست، شما باید تعمیرکار متخصص این خودرو باشید تا بتوانید به درستی ایراد خودرو را تشخیص داده و آن را به صورت تخصصی تعمیر کنید. می توانید با خیال راحت خودروی چینی خود را نزد ما بسپارید و مانند روز اول آن را تحویل بگیرید.

تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی – مستر مکانیک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ما در تعمیرگاه مستر مکانیک  با ارائه کادری مجرب و آگاه و با استفاده از دستگاه های روز دنیا، خدمات حرفه ای خودروهای چینی را به سرعت و کیفیت را برای شما تضمین می کنیم.

این تعمیرگاه دارای تجربه ای غنی در زمینه تعمیر انواع خودروهای چینی می باشد. تعمیر جلوبندی ، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، صافکاری، رنگ آمیزی و اصلاح از خدمات این تعمیرگاه می باشد. همچنین تعمیرگاه مستر مکانیک سیم کشی ، شارژ و تنظیم کولر خودرو ، تنظیم باد با دستگاه مخصوص تشخیص فشار اتمسفر و عیب یابی با دستگاه عیب یابی را نیز ارائه می دهد. در ضمن مشاوره و استفاده از تجهیزات پیشرفته و ارائه خدمات در ایام تعطیل از ویژگی های این تعمیرگاه تخصصی می باشد.

تعمیرگاه تخصصی ام جی مستر مکانیک

خدماتی مانند صافکاری و نقاشی یکی از مهم ترین خدماتی است که مستر مکانیک به مشتریان خود ارائه می دهد. تعمیرات خودرو ام جی به بهترین شکل ممکن در تعمیرگاه ام جی انجام می شود و مشتریان به راحتی می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

تعمیرگاه ام جی در سال های اخیر با مشتریان زیادی روبرو بوده است. کلیه خدمات در تعمیرگاه ام جی پرو زیر نظر پرسنل مجرب و مجرب با سالها تجربه در این زمینه و تخصص بالا انجام می شود، بنابراین می توانید با اطمینان به کار این مکانیک های ماهر اعتماد کنید.

خدمات حرفه ای ام جی معتقد است که هزینه ارائه خدمات تعمیر و ترمیم بسیار پایین است و تمامی دلایل اخذ خدمات حرفه ای ام جی توزیع، فروش و خدمات صحیح و مقرون به صرفه است. هر مشتری مرکز مستر مکانیک می تواند به راحتی از خدمات با کیفیت ارائه شده توسط مرکز مستر مکانیک بهره مند شود و از این خدمات مرکز مستر مکانیک نهایت استفاده را ببرد.

خدمات اختصاصی ام جی مشاوره خودرو را برای دارندگان این خودروهای خارجی فراهم می کند تا به شما در استفاده بهتر از این محصولات کمک کند. پیشنهاد می کنیم MG خود را برای کمک به مرکز خدمات مربوطه ببرید.هر مدل ام جی عملکرد متفاوتی دارد، باید این محصولات را از این نظر بررسی کنید و سپس خدمات تعمیر را انجام دهید.

تعمیرگاه فوق حرفه ای ام جی اقلام مورد نظر شما را بررسی می کند و به همین دلیل این سرویس در سراسر کشور محبوبیت دارد. هر مشتری در ایران از این خدمات نهایت استفاده را برده و از آن بسیار راضی است. خودروهای ام جی عمر مفید بسیار بالایی دارند و مورد استقبال مشتریان داخلی و خارجی قرار می گیرند.

توجه به خدمات نگهداری این اقلام نیز بسیار مهم است. هر مدل از این خودرو باید به طور کامل بررسی شود و هر قسمت در صورت لزوم تعمیر شود. این خودروها در تعمیرگاه های حرفه ای ام جی نیز به راحتی قابل تعمیر هستند. توصیه می کنیم برای سرویس به آقای مکانیک مراجعه کنید.

حرف آخر این است که با مستر مکانیک دیگر نگران این نخواهید بود که نتوانید یک تعمیرگاه معقول، قابل اعتماد و حرفه ای ام جی برای خودروی ام جی خود پیدا کنید. شما یک مکانیک ماهر در کنار خود خواهید داشت که تمام پیچیدگی های یک ماشین جدید را درک می کند.

تعمیرگاه تخصصی خودرهای برند جک

جک یکی از پرطرفدارترین خودروهای چینی در ایران است که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب قطعات از محبوبیت بالایی برخوردار است. تعمیرگاه های جک زیادی در سراسر تهران وجود دارد که می توانید ماشین خود را به آنجا ببرید. اما متاسفانه ما نمی توانیم به همه آنها اعتماد کنیم. آقای. مکانیک به عنوان بهترین تعمیرگاه جک در تهران خدمات خود را با ضمانت کیفیت ارائه می دهد

آقای. مکانیک یکی از مراکز انحصاری تعمیر جک در تهران است که مشتریان می توانند از تعمیر و سرویس خودروهای جک با کیفیت بالا بهره مند شوند.

مستر مکانیک یکی از مراکز تخصصی در زمینه تعمیرات خودروهای مدل جک می باشد که سالها تجربه در این زمینه دارد.

7

همکاری با صنعتگران مجرب و متخصصی که با اجزا و قطعات این خودروها و انواع آسیب دیدگی آنها آشنایی کامل دارند و تنها با یک بررسی ساده می توانند منشا ایراد را شناسایی و رفع کنند، تعمیرگاه جک را به انتخاب اول مشتریان جک تبدیل کرده است.

دلایل دیگری که چرا گاراژ جک اولین انتخاب مشتریان برای تعمیر خودروهای جک است، هزینه های مقرون به صرفه و حداقل دستمزد کارگاهی است که گاراژ دریافت می کند.از دیگر مزایای این مرکز استفاده از قطعات یدکی اورجینال در هنگام نیاز به تعویض قطعات می باشد.

جک یکی از خودروهای چینی است که به دلیل طراحی زیبا و آپشن های متعدد در ایران طرفداران زیادی دارد و همچنین به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قطعات به کار رفته در آن مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است

تعمیرگاه تخصصی محبوب ترین برند خودروی چینی ، برلیانس

تعمیرگاه برلیانس مستر مکانیک یکی از معتبرترین مراکز خدمات تخصصی خودروهای چینی می باشد که در مرکز تعمیرگاه برلیانس کلیه تعمیرات و تعویض قطعات با لوازم یدکی اصلی و با کیفیت انجام می شود.

برخی از خدمات شامل تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیر سیستم تعلیق جلو، سرویس های دوره ای و غیره می باشد.

کلام آخر این­که با مستر مکانیک دیگر نگران یافتن تعمیرگاه برلیانس با قیمت مناسب، مطمئن و تخصصی برای خودرو برلیانس خود نخواهید بود. شما یک مکانیک ماهر در کنار خود خواهید داشت که بر تمام پیچیدگی­ های خودروهای جدید مسلط است.

 

برلیانس نام یک شرکت چینی است که در سال 1991 تاسیس شد و در ابتدا با شرکت تویوتا برای مونتاژ و ساخت ون همکاری داشت اما در سال 2003 پس از امضای قرارداد همکاری با BMW به طور رسمی شروع به ساخت و مونتاژ خودروهای سواری کرد. تعداد محصولات برلیانس در سال 2012 به عدد جالب 650 هزار خودرو رسید تا این شرکت در سال 2013 عنوان ششمین خودروساز بزرگ چین را از آن خود کند.

8

 

یکی از برندهای محبوب خودرو در ایران، برند چینی برلیانس است. این شرکت فعالیت خود را در دهه 90 آغاز کرد. خودروهای این شرکت جزو پرفروش ترین خودروهای بازار ایران بوده و رکورددار فروش نقدی در کشور نیز بوده است.

کلام آخر

مستر مکانیک اولین پلتفرم اطلاعات جامع درباره حوزه خدمات خودرویی کشور میباشد که به بررسی و معرفی واحد های صنفی دارای مجوز میپردازد ، تمامی مراکز معرفی شده در مستر مکانیک احراز خدمات شده و از کیفیت مطلوب در ارائه خدمات به شما هموطنان گرامی میباشند.لازم به ذکر است که فعالان حوزه خدمات خودرویی میتوانند با واحد معرفی کسب و کار مستر مکانیک تماس بگیرند و از شرایط درج اطلاعات در صفحات مربوط به آن خدمات اطلاعات کسب کنند

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت مستر مکانیک به آدرس اینترنتی www.mrmechanics.ir به تمامی خدمات خودرویی کشور دسترسی داشته باشید