تصاویر سحر قریشی و دوستانش در تفریحات لاکچری را مشاهده کنید.

تفریحات لاکچری سحر قریشی به همراه دوستانش+عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 
ستاره پارسی : سحر قریشی دختر متولد تابستان است.سحر قریشی مدرک تحصیلی خود را تا مقطع دیپلم ادامه داده است و هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست که ادامه تحصیل داده است یا نه!سحر قریشی به رنگ های قرمز و مشکی و آبی علاقه بسیار زیادی دارد.سحر قریشی طرفدار محکم استقلال است.سحر قریشی همیشه آدم بلند پروازی بوده است و بالاخره به آرزوهای خودش رسیده است.

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

ماجرای ورود به بازیگری سحر قریشی

سحر قریشی از طریق یکی از آشنایان همسر سابقش (مهران اخوان ذاکری) تشویق می شود که برای فیلم سینمایی لج و لج بازی تست بدهد و در سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سید مهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که آغاز ورودش به سینما و تلویزیون بود.بعد از بازی در فیلم لج و لج بازی، توسط سیاوش خیرابی برای بازی در نقش یلدا به سهیلی زاده معرفی می شود. او برای بازی در نقش یلدا تست می دهد و قبول می شود و همین آغاز موفقیتش در عرصه بازیگری می شود. بعد از بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان معروف می شود و تقریباً برای تمام مردم ایران شناخته شده می شود.

فیلم دردسر بزرگ، دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال ۱۳۸۹ تولید شد. سحر قریشی دومین مجموعه تلویزیونی خود را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال ۱۳۸۹ روی آنتن شبکه تهران داشت.