به تازگی تصویر جدیدی از ساره بیات در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش‌های زیادی داشته است.

اولین تصویر لورفته از ساره بیات بعد از مهاجرت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری پیشنهاد ویژه: ساره بیات بازیگر  سینما و تلویزیون ایران است. ساره بیات تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌ است. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. ساره بیات با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. ساره بیات در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه را دریافت کرد.

اخیرا ساره بیات عکس هایی منتشر می‌کند که نشان می‌دهد او ظاهرا یا مهاجرت کرده است یا مدتی را خارج از کشور می‌گذراند. ساره بیات پس از ازدواج با علیرضا افکاری بیشتر مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است.

 
بر اساس عکس و استوری‌های اخیر ساره بیات به نظر می‌رسد که وی از ایران رفته است و در کشور دیگری ساکن است.

ساره بیات

ساره بیات بازیگر، سینما و تلویزیون ایران است. او متولد ۱۳۵۸ است. ساره بیات با فیلم جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی به شهرت رسید. خانم بازیگر چندی قبل در دهه پنجم زندگی‌اش با علیرضا افکاری ازدواج کرد.

عکس ساره بیات که در فضای مجازی سوژه شد

این عکس مربوط به جایزه حافظ و جشن تصویر سال است که ساره بیات توانست جایزه‌ای را از آن خود کند. در این تصویر پاشنه‌های کفش او به شکل قابل توجهی بلند است.
ساره بیات

 
 
ساره بیات بازیگر سریال عاشقانه، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن درام شد، در این مطلب می‌توانید عکس ساره بیات را در این جشن و به هنگام دریافت جایزه‌اش مشاهده کنید. ساره بیات در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچک‌تر از خود به نام سروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) است.

پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۲ ساله بود در جشنواره تئاتر پلیس با اولین تجربه خود روی صحنه توانست جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کند.

او در سال ۱۳۸۶ نیز با فیلم مقلد شیطان در کنار کامبیز دیرباز و شقایق فراهانی اولین تجربه سینمایی اش را به دست آورد.