رکنا:لیندا خانوم کیانی هم به تازگی وارد فاز تبلیغات اینستاگرامی شد و انگار پول اینستا خانوم سلبریتی رو هم وسوسه کرد.

رفتار تحقیر آمیز لیندا کیانی+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، لیندا کیانی از آن دسته بازیگرانی است که شاید به جای این که بیشتر ایفای نقش و آرتیست بودنش برای مخاطبان جالب توجه باشد تیپ و استایل لیندا کیانی است که مخاطبان را جذب می کند. در واقع شاید اگر از شما بپرسیم کدام نقش را از لیندا کیانی در ذهن دارید خیلی ها پاسخی نداشته باشند. لیندا کیانی همیشه چیزی برای انتشار در اینستاگرام 2 میلیون و 600 هزار نفری خود دارد و اگر سری به پیج لیندا کیانی بزنید می بینید همانطور که در فیلم و سریال ها ساده است در فضای مجازی هم با آرایش کم و بی فیلتر و عمل می باشد.

لیندا کیانی

البته این را هم بگوییم لیندا خانم علاقه ای به حجاب ندارد و اغلب ناجور تیپ میزند که گاهاً هم مورد انتقاد کاربران هم قرار می گیرد.

اما به تازگی گویا لیندا خانم وارد فضای جدیدی شد و او هم به مانند بهاره رهنما و نیوشا خانم ضیغمی و خیلی های دیگر شروع کرده به تبلیغات اینستاگرامی و در آغاز هم پیج فروشی که آینه های قدی زیبا و لاکچری را به فروش می رساند را تبلیغ کرده. البته لیندا کیانی هم به مانند صبا راد برای اینکه تبلیغ طبیعی به نظر برسد اعلام کرد که این آینه را برای منزل خود خریداری کرده و وقتی دید که چقدر جذاب و زیبا است تصمیم گرفت به کاربران معرفی کند!

 

لیندا کیانی