رکنا: فرشاد احمدزاده بازیکن باشگاه سپاهان زمانی با ترلان پروانه در ارتباط بود و حال با همسر خود عکس جدیدی را منتشر کرد همسر جدید این فوتبالیست با این عکس لاکچری خواسته است کنایه ای از زیبایی خودش در برابر ترلان پروانه داشته باشد.

عکس کنایه همسر فرشاد احمدزاده به ترلان پروانه !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، فرشاد احمدزاده بازیکن فوتبال ایران است. فرشاد احمدزاده در تیم پرسپولیس بازی می کند. فرشاد احمدزاده متولد 1 مهر 1371 است. فرشاد احمدزاده به تازگی ازدوج کرده است. فرشاد احمدزاده یکی از بازیکنان محبوب برای طرفداران پرسپولیس است.

ترلان پروانه بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران است. زمانی زندگی خصوصی ترلان پروانه به شدت جنجالی و پرحاشیه شده بود. ترلان پروانه چندسال پیش روابط عاطفی و جالبی با دو فوتبالیست معروف کشورمان داشت. ترلان پروانه که به واسطه حضور در سینما و تلویزیون در سنین بسیار کم سریعا با زندگی پرحاشیه آشنا شده بود با این اتفاقات حواشی را به نقطه اوج رساند. ترلان پروانه در ابتدا با سعید عزت اللهی و پس از آن با فرشاد احمدزاده در ارتباط بود.

فرشاد احمدزاده

گفتنی است که فرشاد احمدزاده چندماه پس از پایان رابطه با ترلان پروانه ازدواج کرد.

عکس‌های مراسم ازدواج لاکچری فرشاد احمدزاده

عکس های منتشر شده از مراسم ازدواج فرشاد احمدزاده بازیکن فعلی سپاهان و سابق فولاد و پرسپولیس را در ادامه ببینید.

فرشاد احمدی که مدتی رابطه اش با ترلان پروانه (بازیگر) حسابی جنجالی شده بود روز 14 مرداد 1400 با خانم دیگری ازدواج کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوست.

همه چیز از اظهارات سعید عزت اللهی درمورد رابطه اش با ترلان پروانه شروع شد و این‌که این دختر ایده آل وی نبوده است.

مدتی است که زندگی خصوصی بازیگران سینما و فوتبالیست های مشهوردر بعضی برنامه های گفت و گو محور اینترنتی که تا حدودی هم مخاطبان خودرا پیدا کرده اند, به گفتگوی عادیو سوال های همیشگی مبدل شده است تاجایی که نمونه های آنرا در گفت‌وگو با امیر تتلوو توهین به استاد شجریان, محسن افشانی و… و بیان کلمات خط قرمزی و… شاهد بودیم. یکی, دو روز پیش نیز گفتگوی یکی از این برنامه ها با سعید عزت الهی, فوتبالیست جوان, در فضای مجازی پخش شد که سروصدای زیادی بپا کرد.

سعید عزت اللهی گفت: شاید اگر در این خصوص از خود مردم سؤال کنید، بهتر باشد. متأسفانه فقط بعضی آمدند و خواستند برای من حاشیه ایجاد کنند، اما خودشان هم فهمیدند که کار اشتباهی انجام داده‌اند.راستش را بخواهید ناراحت نشدم، اما این که بعضی‌ها بخواهند توهینی داشته باشند، مطمئناً آدم ناراحت میشود.

من می گویم ما فوتبالیست‌ها هم مانند بقیه مردم حق زندگی کردن داریم و میتوانیم زندگی شخصی هم داشته باشیم. من هم مانند بقیه مردم.کامنت های فوتبالیست کشورمون در صفحه اینستاگرام یکی از بازیگران جوان کشورمون مدتی سوژه کاربران فضای مجازی شده بود.

ماجرا از اونجا شروع شد که سعید عزت اللهی در یکی از پست های ترلان پروانه در صفحه شخصی اش کامنتی با عنوان فوق العاده بود بهترینم قرار داد و ترلان پروانه او را منشن میکند و می‌نویسد مرسی عزیزم

ماجرای مادر ترلان پروانه و سعید عزت الهی

سوال مطرح شده از این فوتبالیست درمورد تماس داشتن وی با ترلان پروانه, بازیگر سینما و تلویزیون, بودکه عزت الهی با پذیرفتن این مسئله گفت: مدت کوتاهی با این بازیگر رابطه داشتمولی در حال حاضر این رابطه از بین رفته و دیگر برایم مهم نیست و نخواهد بود.

چندی پیش هم ارسلان قاسمی, بازیگر جوان, با حضور در یکی از این برنامه ها درمورد شایعاتیکه خبر از تماس وی با ترلان پروانه می داد, عنوان کرد: همه ی این حرف ها شایعه استو من در حال حاضر به دختر دیگری علاقه مند هستم.

با دقت به این گفت و گو ها و پراکندگی این خبرها در فضای مجازی با پریسا ابوالحسنی,مادر ترلان پروانه که مدیر برنامه های دخترش هم است, تماسی برقرار کردیم ودر این خصوص از وی پرسیدیم.

ابوالحسنی دراین رابطه عنوان کرد: کسانی که ما را می شناسند می‌دانند این حرف ها در حد ما و شایسته خانواده مان نیست.

خودمان و ترلان دارای وکیل هستیم. چون دراین زمینه تخصصی ندارم و مسئله بسیار حساسی هم است,ممکن است اقدام کنیم یا این‌که هیچ عکس العملی نشان ندهیم.

هیچ قضاوتی در این باره هم نمی‌کنیم و واقعا نمیدانم این شبکه ها چه نیت و هدفی از اینکار خود دارند.

این قبیل گفت و گو ها که به فرد اجازه میدهد به توهین مستقیم به چهره های دیگر بپردازدمی تواند تبعات قانونی برای گوینده داشته باشد و این نوع ورود مستقیم به زندگی خصوصی بازیگرانو افراد سرشناس در جامعه با دقت به فرهنگ ما موضوع پسندیده ای نیست.

مصاحبه عجیب سعید عزت‌اللهی درباره ترلان پروانه

ماجرا از جشنواره فجر سال گذشته و تماشای فیلم فراری شروع شد، که سعید عزت اللهی در یکی از پست های ترلان پروانه در صفحه شخصی اش کامنتی با عنوان فوق العاده بود بهترینم قرار داد و ترلان پروانه او را منشن می‌کند و می‌نویسد مرسی عزیزم.

با گذشت زمان و سکوت طرفین درباره شایعه ازدواجشان این ذهنیت ایجاد شد که حتما خبری است. این موضوع همچنان در هاله‌ای از ابهام بود که سعید عزت‌اللهی با مصاحبه‌ای عجیب همه راغافلگیر کرد.

سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت: من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود. هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد: من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم. افرادی که این کار می کنند اسم خودشان را می گذارند بچه زرنگ.

ترلان پروانه با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: هر کس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمیخراشیم ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم.

ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

فیلمی از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده منتشر شد که حاکی از ارتباط نزدیک این دو نفر دارد. چندی قبل هم خبرهایی مبنی بر ارتباط ترلان پروانه با سعید عزت الهی بود که سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد. در ادامه به همه این موضوعات می پردازیم.

حال این سوال مطرح می شود که ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج کرده است؟ در هفته های اخیر، عکسی از فرشاد احمدزاده منتشر شده بود که درکنار هم تیمی هایش است و البته حلقه ای هم به دستش! در واکنش به این فضا، ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ، کامنت های اینستاگرامش را نیز بسته اند. در روزهای آتی باید شاهد واکنش ها از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده باشیم.

فرشاد احمدزاده در واکنش به شایعات پیرامون ازدواجش با ترلان پروانه در تلگرام نوشت: قضاوت کار خداست، من با هیچ کس فامیل نمی شم.