مهدی هاشمی بازیگر خوشنام ایرانی چندی پیش عکسی از خود با خنده های مستانه در کنار زن جدیدش منتشر کرد.

ازدواج مجدد مهدی هاشمی با زنی بسیار جوان | عاشقانه های مهدی هاشمی در کنار همسر جدیدش + عکس زن جدید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

مهدی هاشمی بازیگر ایرانی است. مهدی هاشمی تا به امروز جوایز بسیاری را دریافت کرده است. مهدی هاشمی تا به امروز دو بار ازدواج کرده است. مهدی هاشمی دارای یک خانواده هنرمند است. مهدی هاشمی بعد از ازدواج دومش با حواشی بسیاری همراه شد.​

مهدی هاشمی

 

مهدی هاشمی در کنار برادر و دخترش

مهدی هاشمی با نام اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است. او همسر گلاب آدینه بازیگر و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما است.

 

مهدی هاشمی متولد 1325 در لنگرود است. وی در سال 1352 در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. گلاب آدینه در سال 1332 در سنندج به دنیا آمد و بازیگر است.

 

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی در کنار دخترش

نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه متولد 1362 است او متاهل میباشد و همسرش سیاوش اسعدیان کارگردان میباشد.

کامیون سریال نوروزی شبکه دو شد

تکلیف سریال نوروزی شبکه دو سیما مشخص شد. سریال کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی شهاب عباسی سریال جدیدی است که برای پخش در ایام نوروز 99 در شبکه دو سیما در حال ساخت است.

مهدی هاشمی

سریال کامیون کاری از مسعود اطیابی کارگردان فیلم کمدی تگزاس است که با رگه هایی از طنز مراحل پیش تولید را برای پخش از شبکه دو سیما در ایام نوروز پشت سر گذاشت.

به نقل از روابط عمومی سریال کامیون ، مراحل پیش تولید این سریال به پایان رسید و تابحال حضور بازیگرانی چون مهدی هاشمی، نسرین مقانلو و علی هاشمی در این سریال قطعی شده است و خبرهایی از حضور هادی مرتضی زاده شرکت کننده عصر جدید هم در این سریال به گوش میرسد.

سریال کامیون داستان یگ پیشکسوت فوتبال است که مدتی است با یک کامیون باربری کار میکند و در همین حین با سه دانشجو که صاحب خانه اثاثیه شان را بیرون ریخته آشنا میشود و همین آشنایی زمینه ساز ماجراهایی تازه است. 

مهدی هاشمی

همکاری مجدد مهدی هاشمی و مسعود اطیابی بعد از تگزاس

عوامل ساخت سریال کامیون عبارتند از:کارگردان:مسعود اطیابی، نویسنده :شهاب عباسی، مدیر تصویربرداری:افشین علیزاده، مدیر تولید:محمود ریحان صفت، دستیار اول کارگردان:حمیدرضا علیپور، مدیر برنامه ریزی:شیرین خشایی، طراح صحنه:رامین عاشوری، طراح گریم:امید گلزاده، مدیر صدابرداری:مهیار ریحان صفت، مدیران تدارکات:حسین امینی-علیرضا کفایتی، دستیار1صحنه:حمیدرضا نظیفی، دستیار دوم کارگردان:محمد داودی کیا، دستیار تهیه:کامیاب دانشپور، تدارکات:علیرضا عیشی نژاد، مدیر مالی:زهره میلادی، امور اداری و دفتری:آزاده ملایری، حمل ونقل:محمد فتحی فریمانی و رضا عظیم بیک، عکاس:سید حسام اطیابی اشاره کرد.

سریال کمدی کامیون در 30 قسمت 42 دقیقه ای برای پخش در ایام نوروز در شبکه دو سیما تولید میشود.

مهدی هاشمی

زندگی شخصی مهدی هاشمی

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 16 آذر 1325 در لنگرود متولد شد.

میرمهدی هاشمی قرمزی با نام هنری مهدی هاشمی یکی از چهره های سرشناس این روزهای دنیای هنر و برادر بزرگتر ناصر هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون است.

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی و برادرش

مهدی هاشمی سال 1352 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد و فعالیت جدی در دنیای هنر را از حدود سال 48 در تئاتر آغاز کرد.

ازدواج مهدی هاشمی

مهدی هاشمی دوبار ازدواج کرده است که در ادامه با جزئیات به آنها اشاره میکنیم.

مهدی هاشمی

ازدواج مهدی هاشمی و گلاب آدینه

مهدی هاشمی سال 59 زندگی مشترکش را با گلاب آدینه بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرد.

ماجرای آشنایی مهدی هاشمی و گلاب آدینه به بازی در سریال سلطان و شبان به کارگردانی داریوش فرهنگ بازمیگردد که در این سریال نوستالژیک دهه 60 با هم همبازی بودند.

ازدواج مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. هفتم تیرماه سال 98 بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد.

نورا دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه خبر ازدواج پدرش را تکذیب کرد اما مهدی هاشمی با انتشار یک متن ازدواج با مهنوش صادقی را تایید کرد.

مهدی هاشمی

متن منتشر شده توسط مهدی هاشمی درباره ازدواج با مهنوش صادقی

«سلام مجدد به دوستان فضای مجازی. من یک همسر دارم و او مهنوش صادقی است، این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا به واسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

ما یعنی من و خانم آدینه سال هاست که با توافق جدا از هم زندگی می کنیم، زیرا به دلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمیشد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت هایی که شغلمان برایمان ایجاد میکند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.

از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکس هایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره ای بسازند و زندگی عاشقانه ای را نمایش دهند.

من در این سال ها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت ها و احترام ایشان سکوت کردم و زندگی شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل که خود دارای همسر و فرزند است و من پس از آن جدایی محرمانه بدون آنکه زندگی آن دیگری را خراب کنم، بعد از مدتی با خانم مهنوش صادقی (نویسنده و بازیگر) که همفکر، هم سلیقه و همکار بودیم ازدواج کردم تا به آن جدایی رسمیت ببخشم.

مهدی هاشمی

آیا این معنایش دو همسری است؟!

در تمامی این سال ها با سمپاشی و بایکوت کردن مهنوش مانع ادامه کار حرفه ای او شدند و او را خانه نشین کردند که او به احترام حرفه و گذشته من سکوت کرد ولی حالا بعد از سکوتی طولانی به دلیل اینکه این فشارها و سمپاشی ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه ای عصیان کرد و این ازدواج را علنی کرد که البته من به او حق می دهم، و این جنجال به پا شد.

این ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف دیگر، حقایق پنهان دیگری هم هست که من با حفظ احترام به همه به همین مقدار که با اشاره گفتم بسنده میکنم. در ضمن من در هیچ یک از فضاهای مجازی صفحه ای ندارم.»

فعالیت هنری مهدی هاشمی

مهدی هاشمی در سال 1352 در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و بازیگری را به همراه داریوش فرهنگ در سال 1348 آغاز کرد.

با تشکیل گروه تئاتر پیاده در سال 48 فعالیت های تئاتری مهدی هاشمی آغاز شد و بعد از آن راه برای ورود او به دنیای تصویر هموار شد.