نازنین بیاتی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. در یکی از قسمت های دورهمی نازنین بیاتی میهمان این برنامه بود؛ اتفاق بسیار جالبی در این برنامه افتاد که می توانید بخشی از آن را در ادامه مشاهده کنید.

توهین شدید مجری معروف به نازنین بیاتی | نازنین بیاتی از رامبد جوان شکایت کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نازنین بیاتی (زاده ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است.نازنین بیاتی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.نازنین بیاتی در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، نازنین بیاتی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. در یکی از قسمت های دورهمی نازنین بیاتی میهمان این برنامه بود؛ اتفاق بسیار جالبی در این برنامه افتاد که می توانید بخشی از آن را در ادامه مشاهده کنید.

نازنین بیاتی در سریال تلویزیونی عروسکی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس، و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با حسن رادفر حضور یافت.

بیوگرافی نازنین بیاتی و همسرش به همراه تصاویر اینستاگرام و جزئیات زندگی شخصی این بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران را در این بخش می خوانید.

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر و طراح دکور ایرانی امسال به سن 31 سالگی می رسد که هم اکنون در دسته بهترین و زیباترین بازیگران زن ایرانی قرار دارد و در این مقاله قصد داریم شما را با بیوگرافی کامل نازنین بیاتی و همسرش بیشتر آشنا کنیم. تاریخ تولد نازنین بیاتی 15 دی ماه سال 1368 و زاده شهر تهران است که علاوه بر بازیگری، صداپیشه و طراح لباس شکرستان بوده است. وی از کودکی علاقه زیادی به نقاشی و آرتیست شدن را داشت و خیلی زود توانست به آرزوی قلبی اش برسد.