معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس استان تهران در روز دوشنبه خبر داد.

تعطیلی مدارس استان تهران فردا هم ادامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمد تقی‌زاده با اشاره به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مبنی بر تعطیلی مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ و مدارس استان تهران در تمام پایه‌های تحصیلی به جز دو شهرستان دماوند و فیروزکوه، اظهار کرد: فردا (دوشنبه) تمام مقطع تعطیلی خواهند بود.
معاون عمرانی استاندار تهران همچنین به سایر مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده تمام مسابقات ورزشی در فضای باز اعم از مسابقات لیگ تعطیل و فعالیتهای معادن شن و ماسه و صنایع نظیر آن تا اطلاع ثانوی متوقف است.
وی تصریح کرد: بنابر تصمیم کمیته اضطراری آلودگی هوا دانشگاه‌ها فردا تعطیل نخواهند بود؛ همچنین براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا  ممنوعیت طرح زوج و فرد از در منازل اجرا خواهد شد، براساس تصمیم این کمیته و موافقت شهرداری تهران فردا بلیت مترو و اتوبوس نیم‌بها خواهد بود.
در این جلسه همچنین معاون عمرانی استانداری تهران از مدیران دستگاه‌های مختلف خواست تا نسبت به دادن مرخصی به مادرانی که فرزندانشان در مهدهای کودک هستند مساعدت لازم انجام بگیرد همچنین ممنوعیت تردد کامیونها در پایتخت نیز تا اطلاع ثانوی برقرار است.