سحر ولدبیگی و همسرش بیوگرافی سحر ولدبیگی عکس های سحر ولدبیگی و ماجرای آشنایی اش با نیما فلاح را می خوانیدو

وقتی سحر ولدبیگی از شقایق دهقان ناراحت می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبر روز، سحر ولدبیگی متولد 1 تیر 1356 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس می باشد، از طرف پدری اصالتا کرمانشاهی است و همسرش نیما فلاح هم از بازیگران سینما و تلویزیون است

پدر چهره پرداز سحر ولدبیگی

سحر دختر مسعود ولدبیگی اهل کرمانشاه چهره پرداز نامی می باشد، پدر تابحال برنده سه سیمرغ بلورین چهره پردازی شده و عامل اصلی ورود دخترش به هنر بود.

از کلاس بازیگری تا تلویزیون

در سال 1375 یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد گذراند، او اولین بار از همین کلاس ها به سریال سلام زندگی معرفی شد و اولین تجربه خود را در سال 1376 وقتی 20 ساله بود بدست آورد.

خانم ولدبیگی در سال 1379 با فیلم ازدواج غیابی وارد سینما شد.

شروع شهرت اش با سریال دختران در سال 1380 بود، یک سال بعد در سال 81 با سریال پشت کنکورها و بعد سریال پاورچین سال 82 بکارگردانی مهران مدیری به اوج شهرت رسید.

ازدواج و همسر سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی در 1 خرداد 1382 با نیما فلاح همکار بازیگر خود ازدواج کرد، با گذشت نزدیک به 16 سال زندگی موفق این دو هنرمند هنوز این زوج فرزندی ندارند.

ماجرای آشنایی تا عروسی

آشنایی این دو از سریال رستوران خانوادگی در سال 1379 زمانی که این دو همبازی بودند شروع شد و در نهایت این رابطه بعد از نامزدی سال 82 به عروسی ختم شد.

ولدبیگی : هر دو ما به اندازه کافی در فیلم ها و سریال ها، لباس عروس و دامادی پوشیده بودیم برای همین دیگر برایمان جذابیتی نداشت به همین دلیل بعد از مراسم عقد یک شام ساده با خانواده هایم خوردیم و بعد هم رفتیم خانمان، به همین راحتی …

نقطه مشترک زندگی

صداقت بزرگترین نقطه مشترک زندگی ماست.

هر دوی ما با یکدیگر صادق هستیم، به هم دروغ نمی گوییم و چیزی از هم پنهان نداریم، بجز صداقت از هم درک متقابل داریم و همدیگر را بخوی می فهمیم.

تفریحات مشترک زن و شوهری

هر دو مای یک ویژگی خاص داریم که در هر موقعیتی باشیم صحبت کردن بزرگترین سرگرمی ماست و در کنارش کارهای دیگری هم انجام می دهیم.

مثلا، به گل و گیاهایمان می رسید، گیم کامپیوتری بازی می کنیم، آشپزی مشترک انجام می دهیم، سریال و فیلم هم میبینم و گهگاهی سفر هم می کنیم.

تجربه اجرا

این زوج هنری مدتی نیز بعنوان مجری برنامه دستپخت های خودمانی کار کردند که طی آن چهره های مشهور در زمینه آشپزی با یکدیگر رقابت می کردند.