حالا آخرین خبرها حکایت از این دارد که استراماچونی دیگر به ایران از نخواهد گشت .

استراماچونی خداحافظی کرد با جزییات کامل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

استراماچونی مربی استقلال که این روزها خداحافظی کرده است متولد 9 ژانویه 1976 در ایتالیا، مربی است.
استراماچونی استقلال فارغ التحصیل رشته حقوق از بزرگترین دانشگاه ایتالیا بنام La Sapienza می باشد با 183 سانتی متر در پست مدافع فوتبال رو شروع کرد و حالا سرمربی می باشد.

خداحافظی استراماچونی در 18 سالگی !

استراماچونی مربی استقلال تهران را از سال 1994 در 18 سالگی زمانی که در تیم بولونیا بعنوان مدافع حضور داشت شروع نکرده تمام کرد، او همان سال های اولیه دچار آسیب جدی شد و از فوتبال کنار رفت

زندگینامه استراماچونی Andrea Stramaccioni

استراماچونی بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در نقش مربی برای تعدادی از تیم های آماتور جوانان حاضر شد تا اینکه در سال 2001 بعنوان استعداد یاب جوانان تیم رم Az Sport انتخاب شد

مربیگری استراماچونی از رم تا اینتر میلان

در سال 2005 به استخدام باشگاه رم بعنوان مربی تیم جوانان درآمد و با تیم های پایه این باشگاه چندین عنوان قهرمانی نیز بدست آورد.در سال 2009 مجوز مربیگری یوفا را گرفت تا بتواند در رده سری آ و ب کار کند، در نهایت سال 2011 وقتی 35 ساله بود از رم به سرمربیگری جوانان اینتر میلان رسید.در سال اول توانست این تیم را مسابقات قهرمانی اروپا به نام Next Generation قهرمان کند.

تیم اصلی اینتر میلان در فصل 12 – 2011 با دو تغییر مربی نتوانست موفق ظاهر شود در نهایت با تصمیم عجیب سران باشگاه استراماچونی در 9 بازی مانده تا پایان لیگ سرمربی این تیم شد.

استراماچونی که تا قبل از انتخاب به سرمربیگری تیم اصلی اینتر حتی مشخصاتی در ویکی پدیا نداشت توانست در 9 بازی مانده با 5 برد 2 تساوی و 2 باخت و پیروزی دلچسب 4 بر 2 مقابل آث رم توجهات را به خود جلب کند.

استارماچونی رفت برای همیشه !

حالا آخرین خبرها حکایت از این دارد که استراماچونی دیگر به ایران از نخواهد گشت . او استعفا داده است و تلاش های اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای دیدار با سرمربی ایتالیایی به نتیجه نرسید. اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال شب گذشته بعد از جلسه با بازیکنان و جواد زرینچه و بهزاد غلامپور راهی منزل آندره آ استراماچونی شده تا با وی برای ادامه همکاری با استقلال صحبت کنند.امیر حسین فتحی و میرشاد ماجدی 2 عضو هیات مدیره استقلال بعد از پایان جلسه با بازیکنان به نمایندگی از اعضای هیات مدیره ساعت 23:30 شب گذشته هتل المپیک را به مقصد منزل استراماچونی ترک کردند اما بعد از گذشت حدود 3 ساعت موفق به دیدار با این مربی ایتالیایی نشدند.ظاهرا به هنگام مراجعه اعضای هیات مدیره استقلال وی در منزل حضور نداشته و به همین دلیل نمایندگان هیات مدیره حدود ساعت 2 بامداد این محل را ترک کردند.استراماچونی روز گذشته بعد از عدم شرکت در کنفرانس خبری و همچنین تمرین استقلال، از طریق وکیل خود خواستار فسخ قرارداد با استقلال شده و راضی به مذاکره با مسئولان این باشگاه نیست. از سوی دیگر استقلالی ها امروز تصمیم دارند مطالبات این مربی را به حساب وی در کشور ترکیه حواله کنند اما به نظر می رسد سرمربی ایتالیایی به دلایل مختلف تصمیم ندارد دیگر با استقلال همکاری کند.قرار است باشگاه استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده اطلاعیه ای را صادر و با جدایی استراماچونی به صورت رسمی مخالفت کند.تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان می رود.