این عکس مربوط به گریم 3سال پیش نفیسه روشن است.

زندگینامه نفیسه روشن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نفیسه روشن بازیگر مطرح سینما و تلویزیون بعد از بازگشت خود از سفر کربلا در اربعین، از ازدواج مجددش خبر داد. نفیسه روشن بازیگر جوان سینما و تلوزیون است که در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد. نفیسه روشن بازیگر بدون حاشیه‌ای بود تا این‌که ماجرای طلاقش خبرساز شد. نفیسه روشن طرفداران بسیاری دارد. نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی از طلاقش پرده برداشت و توضیحاتی داد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن از جمله بهترین بازیگران سینما و تلویزیون است که علی رغم ایفای نقش در فیلم‌های مختلف، تا کنون جایزه‌ای دریافت نکرده و به نوعی نادیده گرفته شده. امیدواریم این بازیگر خوب و با اخلاقمان در تمام مراحل زندگی موفق باشد.

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در ایام اربعین ۱۴۰۰ به کربلا سفر کرده بود بعد از بازگشت خود به کشور از ازدواج مجددش خبر داد.

این بانوی هنرمند که پس از ۸ سال زندگی مشترک، از همسرش جدا شده بود بعد از چند سال تصمیم به آغاز زندگی مشترک گرفت.

او عکسی از حلقه ازدواج و یک سلفی در کربلا خبر ازدواج خود را در اینستاگرام استوری کرد.

نفیسه روشن در سال‌های اخیر فعالیت کمتری در سینما و تلویزیون داشته و برنامه شب‌های مافیا، آخرین حضور او در قاب تصویر است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

 

زندگی شخصی نفیسه روشن

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. 

او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

نفیسه روشن

کودکی نفیسه روشن

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

نفیسه روشن

تفریحات نفیسه روشن

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند. برای من چیزی که در ازدواج مهم است صبوری، صبر و گذشت دو طرف است.

دنیای بازیگری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسه روشن

نفیسه روشن در سریال اغما

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد

نفیسه روشن