قسمت جدی سریال نیسان آبی را از اینجا کلیک کنید.

دانلود قسمت جدید نیسان آبی + قسمت هشتم سریال نیسان آبی با بازی مهران غفوریان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«نیسان آبی» تازه‌ترین ساخته منوچهر هادی است. سریالی که قبل از انتشار به واسطه کارهای اخیر هادی مورد قضاوت قرار گرفت و ندیده نقد شد. بعد از پخش سریال اما واکنش‌ها به نیسان منوچهر هادی، رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و مردم و حتی منتقدان به این مجموعه طنز واکنش مثبت داشتند.سریال نیسان آبی در قامت سریال طنز به ویژه در مقایسه با سریال‌هایی که در این مدت از شبکه نمایش خانگی و تلویزیون پخش می‌شد، نمره قابل قبولی می‌گیرد.

دانلود قسمت جدید نیسان آبی

دانلود قسمت هشت سریال نیسان آبی با کیفیت ۴۸۰p
دانلود قسمت هشت سریال نیسان آبی با کیفیت ۷۲۰p
دانلود قسمت هشت سریال نیسان آبی با کیفیت ۱۰۸۰p
دانلود قسمت هشت سریال نیسان آبی با کیفیت ۱۰۸۰hq
دانلود قسمت هشت سریال نیسان آبی با کیفیت bluray

داستان نیسان آبی محترم است و برخلاف ادبیات طنز مرسوم شده در این سال‌ها تمیز است و به راحتی می‌شود با اعضای خانواده آن را دید و لذت برد. بله، از آخرین کار منوچهر هادی نمی‌شود انتشار یک شاهکار تمام عیار را داشت اما در اندازه یک سریال طنز که بشود با اعضای خانواده آن را دید و ساعتی خوش بود، خوب است و می‌شود به آن نمره قبولی داد.
در دهه هفتاد بسیاری از ایرانی‌ها، عاشق جمشید هاشم پور بودند و حالا این سریال روایت کننده این عاشق است. عشقی که جدی است و یک زندگی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. همین سوژه و تا حدودی متفاوت بودنش باعث می‌شود تا مخاطب پای سریال نیسان آبی بنشیند.
نکته دیگر در مورد این سریال، بازی تا حدودی خوب بازیگران است. حسین یاری برخلاف تجربیات قبلی‌اش با منوچهر هادی، این بار توانسته به خوبی از پس نقش «جمشید قاسم پور» بر بیاید و یک بازی خوب از خود به نمایش بگذارد. بازیگری که بسیاری او را یکی از توانمندترین بازیگران سینما ایران می‌دانند که قدر خود را نمی‌داند. حضور مهران غفوریان با ظاههری تازه بخشی از جذابیت این سریال است. او نقش یک رفیق پای کار را به خوبی ایفا کرده است.
همه اینها را گفتیم تا به این نتیجه برسیم که «نیسان آبی» در اندازه خودش سریالی خوبی است. همین که مردم می‌نشینند و برای دیدن آن پول می‌دهند، یعنی سریال منوچهر هادی موفق بوده است. یکی از اشکالات این روزهای فضای هنری کشور این است که فکر می‌کنند همه سریال‌ها وفیلم‌ها باید شاهکار باشند و این در حالی است که هیچ کجای دنیا اینگونه نیست. گاهی برخی از سریال‌ها و فیلم‌ها تنها برای مردمی ساخته می‌شوند که می‌خواهند از طریق یک سریال سرگرم شوند. نیسان آبی همین کار را انجام می‌دهد.
منوچهر هادی هم در مورد این سریال هیچ ادعایی ندارد. اتفاقا سریال نیسان آبی نشان می‌دهد که منوچهر هادی یک کارگردان توانمند در حوزه طنز است. مرور کارهای او در این حوزه نشان می‌دهد اگر این کارگردان پرکار، مسیر طنز را در پیش بگیرد؛ موفق تر از روزهایی خواهد بود که فیلم‌های عاشقانه و اجتماعی می‌سازد.

چرا باید نیسان آبی را ببینیم؟

پوستر رسمی سریال نیسان آبیحال خوب؛ این خلاصه‌ترین دلیلی است که می‌توان در این روزهای بمباران خبرهای بد و تلخ، برای تماشای سریالی از جنس نیسان آبی ارائه کرد. سریالی که بعد از مدت‌ها طنزی متفاوت را پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار خواهد داد. نیسان آبی همچون بخشی از تجربه‌های سینمایی منوچهر هادی، مبتنی‌بر طنز موقعیت است و به همین دلیل کمتر شاهد شوخی‌های کلامی که بعضاً پاشنه آشیل آثار طنز در سال‌های اخیر بوده‌‌اند، در این مجموعه هستیم.

فارغ از جنس خاص کمدی، ترکیب بازیگران اصلی هم از برگ‌برنده‌های آن محسوب می‌شود، به‌خصوص حسین یاری که در این مجموعه به‌طور کامل از شمایل آشنای خود در دیگر آثار این سال‌هایش فاصله گرفته و اصلا دور از ذهن نیست که شما را هم در مواجهه اول‌،‌ شگفت‌زده کند.

سریال نیسان آبی چند قسمت است؟

مهران غفوریان

یکی از سوال‌های پرتکرار این روزها این است که تازه‌ترین سریال کمدی فیلیمو چند قسمت است؟ بد نیست بدانید؛ با اینکه هنوز ضبط نیسان آبی تمام نشده و در نتیجه تدوین همه قسمت‌ها هم نهایی نشده است ولی این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از فیلیمو تهیه و تولید می‌شود.

بازیگران و عوامل سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی را منوچهر هادی کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را هم احسان ظلی‌پور برعهده داشته است. فیلمنامه را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده‌اند.

در کنار حسین یاری و مهران غفوریان به‌عنوان دو بازیگر محوری، بازیگران دیگری چون یکتا ناصر، بهناز جعفری،‌ سیروس همتی و ایمان صفا هم در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. حسین یاری حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد.

مهران غفوریان هم بعد از کاهش وزن شدید و تغییر ظاهر، برای نخستین‌بار به‌عنوان نقش اصلی یکی کمدی مقابل دوربین ظاهر شده تا با شمایلی متفاوت مخاطب را بخنداند. البته که ناراحتی قلبی‌اش همه را نگران کرد ولی او پس از بهبود با قدرت کامل به نیسان آبی بازمی‌گردد تا قسمت‌های باقی‌مانده را هم آماده پخش کنند. راستی در میان نقش‌های فرعی هم منتظر چند غافلگیری باشید که فعلا از گفتن آنها معذوریم!

اما حضور جمشید هاشم‌پور می‌تواند یکی از سورپرایزهای این سریال کمدی برای فیلم‌بازها باشد. بازیگر محبوب و ستاره چند دهه سینمای ایران که اتفاقا الگوی کاراکتر اصلی سریال، یعنی جمشید با بازی متفاوت حسین یاری هم هست.

علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خواه از دیگر بازیگران این سریال طنز هستند.

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: امید گل زاده، صدابردار: وحید دوزنده، مدیرتولید: محمد جمشیدی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: سمیه میری و کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی. این فهرست بقیه عوامل سازنده این سریال است.

انتظارمان از این سریال چیست؟

منوچهر هادی که حالا از کارگردانان پرکار شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود،‌ در حال حاضر فهرستی از سریال‌های موفق همچون عاشقانه و گاهی ناموفق همچون گیسو را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد اما همچنان و بی‌وقفه سریال می‌سازد.

نیسان آبی تازه‌ترین ساخته او است که البته اولین تجربه کمدی‌سازی سریالی او در این فضای جدید محسوب می‌شود. هادی پیش‌تر و در تجربه‌های سینمایی خود مانند آینه بغل و یا رحمان ۱۴۰۰ به خوبی ثابت کرده که روی طنز موقعیت تخصص دارد و مخاطبان علاقه‌مند به آثار او هم معمولا در گیشه حامی‌اش بوده‌اند. همین ویژگی‌ها سبب شده است که انتظار از نیسان آبی هم بالا برود.

سریالی که می‌تواند آغازکننده دور تازه‌ای از فعالیت‌های منوچهر هادی در عرصه سریال‌های خانگی باشد و حتی بخشی از ناکامی‌های اخیر او در ساخت آثار ملودرام را هم جبران کند. مهم این است که نیسان آبی در ویترین این روزهای شبکه نمایش خانگی قطعاً اثری متفاوت محسوب می‌شود که تا حدود زیادی می‌تواند فقدان آثار خانوادگی و متناسب با گروه سنی همه اعضای خانواده در میان تولیدات شبکه نمایش خانگی را جبران کند. سریالی که دور از انتظار نیست بخش عمده‌ای از مخاطبان شبکه نمایش خانگی به‌صورت هفتگی در انتظار قسمت‌های تازه آن بمانند.