انتشار عکس جدید بهنوش طباطبایی در فضای مجازی به خوراک اصلی کاربران و واکنشها و اظهار نظرهای مختلف تبدیل شده است.

عکس بهنوش طباطبایی در فضای مجازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهنوش طباطبایی از جمله بازیگرانی است که تقریباً همیشه از او در فضای مجازی خبرهای مختلف به گوش می رسد، این در حالی است که بهنوش طباطبایی، این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون مدتی است در حوزه بازیگری کم کار شده، ما این انتشار عکس جدیدی از پوشش عجیب و بی حجاب بهنوش طباطبایی به اظهار نظرها و واکنش های مختلفی در این حوزه منتهی شده که باز هم بهنوش طباطبایی به خبرِ یک کاربران تبدیل شود و حرفهای درگوشیِ زیادی درباره بهنوش طباطبایی گفته شود، اما اینکه کدامیک را بهنوش طباطبایی تایید یا رد می کند باید باز هم در انتظار خبرهای جدیدتری از او باشیم. 

بهنوش طباطبایی در سینما و تلویزیون

همه ما کم و بیش با بازی های زیبای بهنوش طباطبایی در سریال های تلویزیون و فیلم های سینمایی آشنایی داریم، این بازیگر ۳۷ ساله یکی از محبوبت ترین بازیگران زن ایرانی می باشد که طرفداران زیادی دارد، از این رو قصد داریم به ارائه جدیدترین عکس ها و بیوگرافی بهنوش طباطبایی بپردازیم که امیدواریم برای مخاطبان جذاب باشد.

وی کار خود را با بازی در تئاتر آغاز کرده به ورزش علاقه زیادی دارد و به طور حرفه ای ورزش ورزش میکند.

او متولد دهه ۶۰ است و به تازگی پس از اینکه دکترای خود را در رشته روانشناسی گرفت استاد دانشگاه هم شد و ظاهرا پله های ترقی را در راهی که علاقه داشت در حال بالا رفتن است. خانم بازیگر فعالیت بازیگری اش کم شده اما به جاش تو اینستاگرام عکس و فیلم های زیادی منتشر می کند و دائما آنلاین است.

بهنوش طباطبایی

عکس بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی ۸.۳ میلیون دنبال کننده دارد که خیلی از ان هم دوست دار خانم خانما هستند. وی به تازگی تصویری از خود با لباس مجلسی تمام قرمز پست کرد اما سر و صورت خود را کامل کات کرد . این تصویر بهنوش با نظرات جالب کاربران همراه شد.

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران می باشد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر نیز به نام تینوش دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.  

بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود. وی کارش را از سال 1377 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز نمود و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شهرت یافت. 

بهنوش طباطبایی و خواهرش

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. بهنوش طباطبایی شخصیت آرام و صبوری دارد و علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی دارد.

وضعیت تاهل: 

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل در یک دفتر فیلمسازی با یکدیگر آشنا شده و این آشنایی منجر به ازدواج آنها شد، جالب است بدانید این زوج قبل از ازدواج شان هیچ کار مشترکی نداشتند. این دو در ۱۳ اسفند ماه ۱۳۸۹ عقد نمودند و بعد از چند سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۵ اخبار در رابطه با جدایی آنها شنیده شد که با تکذیب هیچ کدام روبرو نشد و در کمال تعجب شاهد حذف عکس های دونفره از اینستاگرام و صفحات شخصی این زوج بودیم.

بهنوش طباطبایی بازیگر جوان در حال حاضر مجرد است و ازدواج دوباره ای نداشته است.