بهنوش بختیاری عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده که چهره عجیب او نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است

چهره بهنوش بختیاری بعد از عمل زیبایی جدید | عینک میلیاردی بهنوش بختیاری همه را شوکه کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهنوش بختیاری عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده که چهره عجیب او نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. بهنوش بختیاری یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که حضوری پررنگ در شبکه های مجازی دارد و خود نیز به این مسئله دامن می زند.اخیراً کلیپی از  بهنوش بختیاری با استفاده از برنامه های موجود در این زمینه در فضای مجازی منتشر شده که وی در حال ایفای نقش در فیلمهای هالیوودی است!  بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری یک خواهر و دو برادر دارد. بهنوش بختیاری متولد تهران است.

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

نام: بهنوش

نام خانوادگی: بختیاری

تاریخ تولد: ۱۳۵۴/۲/۲۹

محل تولد: تهران

مدرک تحصیلی: لیسانس زبان فرانسه

بهنوش بختیاری بازیگر طناز سینما و تلویزیون و منشی صحنه کشورمان، در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در بیمارستان اقبال تهران بـه‌دنیا آمد و اصالتا بختیاری اسـت. او اکنون در شهرک ژاندارمری سکونت دارد. در کودکی دختر آرامی بوده و علاقه داشته مهماندار هواپیما شود. بهنوش بختیاری شخصیتی منظم و بسیار با سلیقه دارد.

خانواده بهنوش بختیاری

پدرش بختیاری و مادرش تهرانی اسـت. پدر وی کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار می‌باشد. بهنوش عضو آخر یک خانواده ۶ نفری اسـت. یک خواهر بـه نام تینوش و دو برادر بزرگ‌تر از خود دارد کـه هر سه متاهل هستند.

علایق بهنوش بختیاری

سفر کردن را خیلی دوست دارد.

غذای مورد علاقه اش چلو کباب اسـت.

کار خطاطی را بسیار دوست دارد.

شنا را خیلی وست دارد.

بـه شعر خواندن علاقه ی زیادی دارد اما اصلا نمیتواند شعر بگوید.

تحصیلات بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری شاگرد ممتاز مدرسه بودو میخواست دکتر شود اما در کنکور قبول نشد و بـه اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد. بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران اسـت.

شهرت و محبوبیت بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری میگوید بـه پیشنهاد پسر خاله دوستم شقایق کـه بازیگر تئاتر بود در کلاس های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کردم و آنجا بود کـه فهمیدم دنیای مـن، دنیای هنر اسـت. در آن کلاس ها با نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودم.بهنوش بختیاری قبل از بازیگری بعنوان منشی صحنه بـه سینما وارد شد. سرانجام در سن ۲۱ سالگی درسال ۱۳۷۵ با معرفی خانوم نصیرپور در مجموعه هوای تازه ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کرد نخستین دست مزد او ۲۰ هزار تومان بود.بهنوش بختیاری میگوید : سرانجام در سن ۲۱ سالگی درسال ۱۳۷۵ با معرفی خانوم نصیرپور در مجموعه هوای تازه ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کرد نخستین دست مزد او ۲۰ هزار تومان بود.

بهنوش بختیاری

خانواده بهنوش بختیاری

پدرش بختیاری و مادرش تهرانی اسـت. پدر وی کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار می‌باشد. بهنوش عضو آخر یک خانواده ۶ نفری اسـت. یک خواهر بـه نام تینوش و دو برادر بزرگ‌تر از خود دارد کـه هر سه متاهل هستند.

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد.بهنوش بختیاری حامی ترنس های ایرانی است و علاوه بر فعالیت های هنری به این فعالیت اجتماعی به شکلی جدی می پردازد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در دنیای اجرا

بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی صحنه به عنوان مجری هم فعالیت داشته است.برنامه آبرنگ به خاطره های زیبا و لطیفه های جالب مردم اختصاص داشت و یکی از تجربه های بهنوش بختیاری در دنیای اجرا بود.شکلات تلخ با ساختری طنزگونه مسائل و مشکلات اجتماعی را به چالش میکشد و بهنوش بختیاری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور به عنوان مجری حضور داشت.

فیلم شناسی بهنوش بختیاری

در ادامه این مطلب به معرفی اسامی فیلم های سینمایی و مجموعه های نمایش خانگی و سریال های بهنوش بختیاری خواهیم پرداخت.

 

بهنوش بختیاری

بی صدا حلزون (1398)

ما همه با هم هستیم (1397)

زندانی ها (1397)

لازانیا (1397)

آقای سانسور (1396)

دم سرخ ها (1396)

ما خیلی باحالیم (1396)

استیگمات (1396)

همه چی عادیه(1395)

مرداد (1395)

ماجان (1395)

انزوا (1395)